Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

de roodwitblauwe wordt vaak gezien als de meest typische Honda kleur die dus ook vaak bij de echte classics het meest gewild lijkt,

welke kleur heeft jouw voorkeur Perry?
 
Eergisteren nog lekker een rondje gereden en gisterochtend wilde ik nog even een stukje gaan rijden.

Bij het naar buiten halen van de motor voelde ik al dat er iets mis was: het liep ontzettend zwaar.
Achterband helemaal leeg, spijker er in :(

Ik heb er een prop in gedaan (heb die spullen thuis liggen) want ik wilde toch graag nog even een rondje rijden, dat uiteindelijk nog gedaan en ik heb voor de zekerheid even een paar keer gestopt om de band te checken maar alles was verder ok.

Nu maar weer een nieuw bandje bestellen :t
 
Oké Perry.. Eens, de zwart bronzen misschien wel de mooiste kleurstelling...
Maar rood wit blauw de èchte oerblade kleur ;)
 
Oké Perry.. Eens, de zwart bronzen misschien wel de mooiste kleurstelling...
Maar rood wit blauw de èchte oerblade kleur ;)
Alhoewel.... (Zie vorige post), had ook de rood-wit-blauwe. Vond die ook het mooist toen.


Maaruh....... alle blades in wat voor kleur dan ook, zijn prachtig. Niet dan?
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Gaaf man, aangezien veel oudere brommers gepimpt zijn, worden de originele steeds meer gewaardeerd. :t
Dat is het precies, hou ik een recente Blade om mee te pimpen (er komt nog een keer een 2020 SP volledig in originele fluor Repsol kleur), en de VTR en de OerBlade mogen lekker origineel heel bijzonder wezen en breng ze in absolute nieuwstaat om ze te koesteren en nooit meer weg te doen 😎
 
Jup, binnenkort kaartjes te koop maar wel op tijd reserveren want vol is ook echt vol 😛
Hierbij de reservering. Datum en tijd mag u invullen want ik heb geen inzage in de drukte en openingstijden.
Voorafgaande aan mijn komst had ik graag uw protocol ontvangen omtrent het Corona beleid.

:)
 
Dat is het precies, hou ik een recente Blade om mee te pimpen (er komt nog een keer een 2020 SP volledig in originele fluor Repsol kleur), en de VTR en de OerBlade mogen lekker origineel heel bijzonder wezen en breng ze in absolute nieuwstaat om ze te koesteren en nooit meer weg te doen 😎
:}
 
Ik heb gisteren ook weer iets opgehaald. Kwam deze tegen op markplaats en kon het niet laten. Totdat de verbouwing aan het huis klaar is laat ik hem even zo. Misschien dat ik op deze de Repsol kappenset van Perry bouw. Maar hij ziet er erg netjes uit, zelfs de origine uitlaat en demper zit er op. Dus nu staan er twee blades en een miniblade:$
 

Bijlagen

  • 20200903_192138(0).jpg
    20200903_192138(0).jpg
    2,9 MB · Weergaven: 9
  • 20200903_192011.jpg
    20200903_192011.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 9
er stond er vorige week ook eentje kaal te koop op FB in Perry zijn favoriete kleur voor echt veel te weinig geld... Maar ik heb me gelukkig nog net kunnen beheersen...
 
er stond er vorige week ook eentje kaal te koop in Perry zijn favoriete kleur voor echt veel te weinig geld... Maar ik heb me gelukkig nog net kunnen beheersen...

Die zag ik ook, staat er ondertussen weer op. Maar die heeft ook een niet originele tank van een later model zag ik.
 
omdat een forum altijd leuker wordt met foto's
IMG-20200404-WA0006.jpeg

Linkse blade is voor het touren alleen (met 2 heb ik een FJR)
rechtse in aanbouw enkel voor circuit
20200426_185937.jpg

ongespoten kappen - nieuwe remschijven - olie - filters - remblokken gereviseerd - stalen remleidingen - tank gemonteerd - zitje.

Nog te bekijken - monteren:
- zien hoe luid die Laser uitlaat is voor circuit - anders originele plaatsen
-> zowiezo de klep uit de uitlaat gehaald - moet nog open gelast worden
- met template van licht een stuk plastiek maken die in de opening voorkuip past - kon deze kappen niet dicht bestellen...
- remleidingen herleggen - beter doen passen
-> probleem met de koppelingskabel - zit gewoon in de weg van het dashboard of omgekeerd - weet iemand raad hiermee?
- gaten van pinkers ook dicht maken
-> aant denken aan een PC - maar die dingen kosten geld! En dan nog een QS natuurlijk en afstellen - loopt op.
-> iemand eentje te koop? ervaringen mee? tips? altijd welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan