Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Die zag ik ook, staat er ondertussen weer op. Maar die heeft ook een niet originele tank van een later model zag ik.

Die zou je ook alleen moeten kopen met t doel om er donders veel lol mee te gaan trappen en verder niet te druk om maken.
Ik "ken" de verkoper en weet hoe hij in de handel staat ( ik heb de mijne namelijk ook van hem over genomen).
Hij wisselt nogal vlot van motoren en accepteert blijkbaar dat je dan steeds geld toe legt...
Dus ik gok zo dat je m misschien wel net onder de duizend mee zou kunnen krijgen
 
Ik heb gisteren ook weer iets opgehaald. Kwam deze tegen op markplaats en kon het niet laten. Totdat de verbouwing aan het huis klaar is laat ik hem even zo. Misschien dat ik op deze de Repsol kappenset van Perry bouw. Maar hij ziet er erg netjes uit, zelfs de origine uitlaat en demper zit er op. Dus nu staan er twee blades en een miniblade:$
Dat is wel gaaf, witte Repsol met rode wielen. :t
 
Ik heb gisteren ook weer iets opgehaald. Kwam deze tegen op markplaats en kon het niet laten. Totdat de verbouwing aan het huis klaar is laat ik hem even zo. Misschien dat ik op deze de Repsol kappenset van Perry bouw. Maar hij ziet er erg netjes uit, zelfs de origine uitlaat en demper zit er op. Dus nu staan er twee blades en een miniblade:$
Cool,. Wel een kuip frame scoren voor de repsol kuipen
 
Ik heb gisteren ook weer iets opgehaald. Kwam deze tegen op markplaats en kon het niet laten. Totdat de verbouwing aan het huis klaar is laat ik hem even zo. Misschien dat ik op deze de Repsol kappenset van Perry bouw. Maar hij ziet er erg netjes uit, zelfs de origine uitlaat en demper zit er op. Dus nu staan er twee blades en een miniblade:$
In het kader van: je kunt er nooit genoeg hebben! :t
 
Gisteren mijn voorvorkveren weer opgehaald na 2 weken :-(.
Nu zit het handeltje weer in elkaar en hoop ik op een paar droge dagen de komende week, want volgens stamsnijder zal ik het verschil goed gaan merken.
Hij zei gisteren dat hij klaar was voor het circuit.
Hij misschien wel maar ikke niet 8-)
 

Bijlagen

  • 20200906_045730.jpg
    20200906_045730.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 6
Zoals het er op buienradar naar uitziet, gaat dat morgen hier denk ik wel goed komen. Ze geven deze week ook nog aardig goed weer op, dus zal ik denk ik ook nog wel een paar keer met de brommert naar de arbeid gaan :]
ik hoop dat je gelijk heb man
dat die morgen even naar buiten mag
en voor jou ook dat je van de week
nog lekker wat km er bij mag sturen
 
Ben je bezig een Honda museum op te richten soms? ;)
Dat klinkt wel goed, telt dit ook? :+

Onlangs een hornet 600 uit 2006 gekocht en weer verkocht. *D
Vandaag weer een honda gekocht, in DL dit keer. Bezigheidstherapie, beetje netjes maken en klein beurtje en beetje rijden. En weer verkopen :P
50309061562_ee3a4de194_z.jpg


Al zou ik ook graag een keer zo'n SC28 in die kleur op de kop tikken.

Wel voor de juiste prijs natuurlijk O-)
 
Gisteren mijn voorvorkveren weer opgehaald na 2 weken :-(.
Nu zit het handeltje weer in elkaar en hoop ik op een paar droge dagen de komende week, want volgens stamsnijder zal ik het verschil goed gaan merken.
Hij zei gisteren dat hij klaar was voor het circuit.
Hij misschien wel maar ikke niet 8-)
Wat hebben ze gedaan? Alleen nieuwe keerringen of helemaal nieuw binnenwerk?

Edit: Wanneer gaan wij eens een stuk samen :] ?
 
ik hoop dat je gelijk heb man
dat die morgen even naar buiten mag
en voor jou ook dat je van de week
nog lekker wat km er bij mag sturen
Jazeker, zou wel weer ff lekker zijn. Al zag ik de weersvoorspelling voor morgen op tv, die was toch niet heel erg optimistisch, voor het zuidwesten viel het mee, maar midden en noorden kon het nog af en toe regenen, gaan het zien. Mag hopen dat het weer je meezit... Op het moment gaat het los hier :/
 
Dat klinkt wel goed, telt dit ook? :+

Onlangs een hornet 600 uit 2006 gekocht en weer verkocht. *D
Vandaag weer een honda gekocht, in DL dit keer. Bezigheidstherapie, beetje netjes maken en klein beurtje en beetje rijden. En weer verkopen :P
50309061562_ee3a4de194_z.jpg


Al zou ik ook graag een keer zo'n SC28 in die kleur op de kop tikken.

Wel voor de juiste prijs natuurlijk O-)
Tuuuuuurlijk 👏👏

Grote verschil is dat jij ze weer wilt verkopen en ik de “extraatjes” verwacht niet meer weg te doen 😎😃🎈
 
Wat hebben ze gedaan? Alleen nieuwe keerringen of helemaal nieuw binnenwerk?

Edit: Wanneer gaan wij eens een stuk samen :] ?
Ehm,alles gepolijst, schoongemaakt,titanium glijbussen,andere olie dan standaard en afgesteld naar zijn norm,welke norm dat ook moge zijn :-).
En samen rijden? Jij bent een bochtenqueen,en ik ben al blij dat ik een bocht überhaupt doorkomt 8-) .
Dus dat gaat niet werken denk ik.
 
Ehm,alles gepolijst, schoongemaakt,titanium glijbussen,andere olie dan standaard en afgesteld naar zijn norm,welke norm dat ook moge zijn :-).
En samen rijden? Jij bent een bochtenqueen,en ik ben al blij dat ik een bocht überhaupt doorkomt 8-) .
Dus dat gaat niet werken denk ik.
Maar dat maakt niet uit :N keer samen rondje Felsenmuhle ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan