Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Dat was ik, ik moest snel naar huis omdat mijn vrouw ging bevallen! :+

Bovenstaande zin is natuurlijk niet geheel waar: ik heb geen 1000rr maar een 929rr maar eergisteren is wél onze dochter Julia geboren :Y

Maar het blijft wel leuk om een beetje te spelen als je een snelle auto ziet, ik heb ook weleens het genoegen gehad om een stukje met een Porsche GT3 RS op te rijden.
van harte gefeliciteerd!
 
Zit even te denken en zoek de bevestiging hier. Ben van plan een SC57 te kopen. Maar zie ze zonder pc, qs, gear indicator en wavediscs.
Op mijn 954 heb ik een pc3usb, een qs, wave's een stuurdemper en een gearindicator. De wave's laat ik zitten evenals de gearindicator en de stuurdemper, er zit namelijk al een stuurdemper standaard op de SC57. Wil dus de pc3usb en de qs meenemen. Een gearindicator kost op ebay rond de 150 euro en wave's vind ik ook wel ergens.
Ik denk dat dat wel kan die pc mee te nemen maar twijfel of het onderling uitwisselbaar is. Wie geeft uitsluitsel?
ik denk niet uitwisselbaar... mijn PC was uitsluitend voor de 929 (ook een III USB)
 
ja mensen bedankt
hij zit hier bij mijn zoon
hij is 5 weken te vroeg
dus moeder en die kleine jong
moeten nog even in het ziekenhuis blijven
ik ben weer zo blij als een aap met 7 lullen*O**O*
 

Bijlagen

  • thumbnail_IMG-0127kleine jong.jpg
    thumbnail_IMG-0127kleine jong.jpg
    102,4 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
ik denk niet uitwisselbaar... mijn PC was uitsluitend voor de 929 (ook een III USB)
Da's dan jammer. Zal het na moeten kijken bij mijn oude spullen als ik die nog kan vinden. Ding is al zo oud dat vorig jaar bij een test met mijn 2e 954 de pc geupdate moest worden wat ook nog een hele toer was.
 
Da's dan jammer. Zal het na moeten kijken bij mijn oude spullen als ik die nog kan vinden. Ding is al zo oud dat vorig jaar bij een test met mijn 2e 954 de pc geupdate moest worden wat ook nog een hele toer was.
 
Dank je. Maar gaat mij om het volgende;
Zie een SC57 met alles erop en eraan. Komen wij niet tot elkaar dan weet ik een andere SC57 zonder PC en QS. Dacht de mijne dan maar over te zetten. Moet dat nog uitzoeken maar zoals jij al aangeeft is dat wishfull thinking. En dan kan deze link een uitkomst zijn.
 
Jawel hoor. Ben wezen kijken bij een SC57. Eigenaar doet hem weg omdat hij een Harley heeft. Dus contrast kan altijd groter. :r
Daar gaat het fout. Je moet geen motoren wegdoen, maar erbij nemen!
Ja. Een pracht SC57. Blok klinkt goed, heeft wat gebruikssporen maar zodra het droog is testrit. Als sturen ook goed is is de koop rond.
Mooi! zien hem tzt wel verschijnen dan!
 
ja mensen bedankt
hij zit hier bij mijn zoon
hij is 5 weken te vroeg
dus moeder en die kleine jong
moeten nog even in het ziekenhuis blijven
ik ben weer zo blij als een aap met 7 lullen*O**O*
leuk man, goed om te zien dat het goed gaat.. mijn dochter was 9 weken te vroeg.. waren een paar spannende weken, maar gelukkig dik 6 jaar verder, en gelukkig heeft ze er niets aan overgehouden buiten dat ze gevoelig is voor (hard) geluid.. met een motorfiets valt dat dus niet mee :P
 
leuk man, goed om te zien dat het goed gaat.. mijn dochter was 9 weken te vroeg.. waren een paar spannende weken, maar gelukkig dik 6 jaar verder, en gelukkig heeft ze er niets aan overgehouden buiten dat ze gevoelig is voor (hard) geluid.. met een motorfiets valt dat dus niet mee :P
Zijn ook motoren met goed gedempt geluid (zie onderdelen te koop _O-) maar ook elektrische motoren die helemaal geen geluid maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan