Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Denk dat ik op ebay of amazone dan maar een paar passende wave discs koop. Voor de 954 ook gedaan en is prima bevallen. Laten draaien kost ook dus dat maakt dan niet zoveel uit.
Dank voor je antwoord.
Ik breek even in, ik las even mee maar er zijn gewoon spacer kits te koop van brembo.
Volgens mij op de millimeter nauwkeurig te koop. Misschien heb je wat aan deze info.;) Succes, en veel rij plezier van je nieuwe bike

:]
 
Ik breek even in, ik las even mee maar er zijn gewoon spacer kits te koop van brembo.
Volgens mij op de millimeter nauwkeurig te koop. Misschien heb je wat aan deze info.;) Succes, en veel rij plezier van je nieuwe bike

:]
Dank je. Attent. Maar ga toch voor de aanschaf van ander wave's. Geen idee wat ik bestellen moet (afstandbus en ridge), wat dit inhoud en wat ik ermee moet doen. Maar ook al zou ik dat bestellen en op de 1000 plaatsen dan blijf ik zitten met de kleinere schijven op de 954. En aangezien die voor de verkoop is wil ik die zo laten. Geen gedoe en gezeur van de volgende eigenaar omdat die dan normaal zittende en passende schijven heeft.
 
Sinds vandaag dus ook eigenaar van een 1000RR. De SC57. Maar heb gelijk een paar vragen.
- zijn de remschijf diameters van een SC50 gelijk aan die van een SC57? Wil de wave discs overzetten maar kan zo snel niet de specs vinden.
Gefeliciteerd! Plaatje?
Of de diameters gelijk zijn weet ik niet, maar dat het past weet ik wel ik rij met SC50 wielen op de regenset en das gewoon plug and play :Y
 
Gefeliciteerd! Plaatje?
Of de diameters gelijk zijn weet ik niet, maar dat het past weet ik wel ik rij met SC50 wielen op de regenset en das gewoon plug and play :Y
Maar ik vraag mij af of het andersom ook kan. Wielen zullen wel passen maar remt het ook goed op een 954? Wil geen probleem voor de volgende eigenaar.
 
Sinds vandaag dus ook eigenaar van een 1000RR. De SC57. Maar heb gelijk een paar vragen.
- zijn de remschijf diameters van een SC50 gelijk aan die van een SC57? Wil de wave discs overzetten maar kan zo snel niet de specs vinden.
- wie heeft er ook een PC3usb op zijn SC57? En waar heb je die weggestopt? Nu zit het in het kontje maar kan daar geen regenoveral bij stoppen.
En wil wel graag een regenoveral standaard mee. Zowel naar circuit als op een toertocht.
- las hier in de opening ook iets over beide koplampen laten branden. Is er een schema of een link naar een video of plaatsjes? Vind het zo zielig
staan die ene brandende lamp.
Wat betreft beide lampen aan had ik gewoon mijn groot licht naar beneden afgesteld, bij de sc59 ook weer gedaan *D
 

Bijlagen

  • 19AP1-1967.jpg
    19AP1-1967.jpg
    129,3 KB · Weergaven: 7
ik ben altijd rond half 6 wakker en dan moet ik er uit
blijven liggen zit niet in mij :N:X
Gisteren na lange tijd 2 vrienden over de vloer gehad en daardoor kuch... doorgeslapen O-) maar anders ben ik vaak ook vroeg wakker. En wakker = “aan” (iets met adhd) :+
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Harry *O*


Ook ik ben nu wel benieuwd naar de feauteaus :9
Komen eraan maar nu staat hij er ontkleed bij. Ben zoekende hoe de QS geïnstalleerd moet worden. Ooit met hulp van Joep hier gedaan en had toen geen contact aan. Nu alles aan maar zie de pulldown niet. Ook niet meer op de 954. Dus even terugbladeren. ls het gelukt is blaadje weer aankleden en dan komen de foto's. O nee, dan nog handels over zetten, wachten op de wave discs, voeding voor usb erop en nog een paar kleine dingetjes. Dus nog even geduld.
 
Wat betreft beide lampen aan had ik gewoon mijn groot licht naar beneden afgesteld, bij de sc59 ook weer gedaan *D
Hoorde dat ook van Rody. Die deed technische keuring. Is van Motor Dick in Amsterdam. Prima zaak overigens. Denkt mee. Bijstellen kost niets, module 85 euro. Twijfel daar dus ook nog over.
 
Ik wil iedereen alvast hele fijne dagen toe wensen dat het voor iedereen maar een beter 2021 mag worden. Zijn der al mensen die track days hebben staan ?
Kleppen controleren was trouwens een makkie na een dag sleutellen 🤣zolang ze niet gesteld hoeven worden valt het best mee 🤣🤣
Gelijk maar even snelgas monteren en nieuwe slangen der op, Koppelingsplaten vervangen en de rest van het grote onderhoud.
 

Bijlagen

  • 950E2699-1917-4782-855C-9007E95D6760.jpeg
    950E2699-1917-4782-855C-9007E95D6760.jpeg
    233,8 KB · Weergaven: 11
Ik wil iedereen alvast hele fijne dagen toe wensen dat het voor iedereen maar een beter 2021 mag worden. Zijn der al mensen die track days hebben staan ?
Kleppen controleren was trouwens een makkie na een dag sleutellen 🤣zolang ze niet gesteld hoeven worden valt het best mee 🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan