Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Het 'sterke verhalen na een tourtje' hokje is zo goed als klaar 8-)
Da’s potver een gezellig hokkie zeg, kun je makkelijk een paar uurtjes in doorbrengen zo te zien
Wielen terug van de coater. Nu lagers erin, balanceren en dan plug en play als het goed is. Zal dan direct alles ff uitwerken wat nodig is om deze wielen goed pas te maken.

51006331327_b6a3757049_b.jpg


en de RR sticker ook weer waar hij hoort. Vriend van mij heeft 't gedaan, ik durfde het niet aan voor een 3e keer om 'm te verkloten :X
51006331652_531d04b993_b.jpg


Blij stuiter stuiter *O* *O*
voor meer foto's: Honda CBR 954RR SC50 2003
Nice! VTR wielen erin?
 
Wielen terug van de coater. Nu lagers erin, balanceren en dan plug en play als het goed is. Zal dan direct alles ff uitwerken wat nodig is om deze wielen goed pas te maken.

51006331327_b6a3757049_b.jpg


en de RR sticker ook weer waar hij hoort. Vriend van mij heeft 't gedaan, ik durfde het niet aan voor een 3e keer om 'm te verkloten :X
51006331652_531d04b993_b.jpg


Blij stuiter stuiter *O* *O*
voor meer foto's: Honda CBR 954RR SC50 2003
Mooie wieltjes :9 :t
 
Oeh dik! Dat zou ik tzt ook graag willen. Een 954 met 6 spaaks is echt :9~:9~:}
En wat betreft een stikker aanbrengen, heb je water gebruikt? Dat helpt enorm namelijk.
Voor m’n werk en hobby plak ik ook wel wat stikkers en ik gebruik altijd water met een druppel dreft in een spray flacon. Op t kuipdeel spuiten/nevelen. En dan van één kant aanbrengen en met een plastic spatel de licht eronderuit duwen...
 
Laatst bewerkt:
Wielen terug van de coater. Nu lagers erin, balanceren en dan plug en play als het goed is. Zal dan direct alles ff uitwerken wat nodig is om deze wielen goed pas te maken.

51006331327_b6a3757049_b.jpg


en de RR sticker ook weer waar hij hoort. Vriend van mij heeft 't gedaan, ik durfde het niet aan voor een 3e keer om 'm te verkloten :X
51006331652_531d04b993_b.jpg


Blij stuiter stuiter *O* *O*
voor meer foto's: Honda CBR 954RR SC50 2003
Echt mooie wielen 😍😍.
Veel moeten aanpassen of past dat 1 op 1 ?
Zou op de mijne ook mooi staan,maar dan in goudkleur uiteraard😇😇
En stickers zitten er ook mooi op👍.
 
Echt mooie wielen 😍😍.
Veel moeten aanpassen of past dat 1 op 1 ?
Zou op de mijne ook mooi staan,maar dan in goudkleur uiteraard😇😇
En stickers zitten er ook mooi op👍.
Dit zijn vtr wielen die met wat kleine aanpassingen in de fireblade 954 passen... of ze in anderen passen durf ik te betwijfelen. Vast wel maar dan kom je echt aan het passen (zeker met je remmerij ed).
 
Oke nogmaals bedankt, maar hoever moet ik de accubak aanpassen, past de accu er dan nog wel in ? Zo op het eerste oog lijkt mij van niet. Heb je hier ervaring mee ?
Bij mij paste de accu er nog gewoon in, anders zou er vast nog wel een kleiner model accu in kunnen.

Edit: Moet er wel bij zeggen dat ik een ander subframe met kontkuip en andere achterbrug had. Met die originele accubak had ik maar een minimale aanpassing nodig.
GroteFoto-4GTFB77G.jpg


Ik had de info van Cupra 4x4 geloof ik, wellicht weet hij nog hoeveel er vanaf moest.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij paste de accu er nog gewoon in, anders zou er vast nog wel een kleiner model accu in kunnen.

Edit: Moet er wel bij zeggen dat ik een ander subframe met kontkuip en andere achterbrug had. Met die originele accubak had ik maar een minimale aanpassing nodig.
Bekijk bijlage 1603995

Ik had de info van Cupra 4x4 geloof ik, wellicht weet hij nog hoeveel er vanaf moest.
Met 2 man mee bezig geweest krijgen het niet voor mekaar ?? tussen frame en accu bak zitten in de weg!!
Zo als het er nu uit ziet moet ik een andere schok bestellen -O-

Bedankt voor het reageren !!
 
Met 2 man mee bezig geweest krijgen het niet voor mekaar ?? tussen frame en accu bak zitten in de weg!!
Zo als het er nu uit ziet moet ik een andere schok bestellen -O-

Bedankt voor het reageren !!
Is het tussenframe niet een beetje aan te passen?
Bij mij zat het zo, heb de detailfoto's gevonden. Ik had echt maar een paar mm tussen het reservoir en de accu.
GroteFoto-T3XI6QVF.jpg
GroteFoto-CYKTQNY8.jpg
 
Weet iemand toevallig hoe je het binnenwerk van de stuurdoppen (sc57) vastzet? Bij mij draaien de stuurdoppen steeds meer los van het stuur, ondanks het feit dast de schroef aan de buitenzijde nog goed vast zit.
 
Als je de stuurgewichtjes bedoeld heb ik wat foto's. Die zitten met een borgring vast. Als daar de nokjes van versleten zijn blijft het ronddraaien in je clip-on. Geen idee hoe je dat dan weer vast krijgt .Ik heb er nu uitzetbare busjes in. Zaten bij de hendelbeschermers.
 

Bijlagen

  • IMG_20210117_114137.jpg
    IMG_20210117_114137.jpg
    57,5 KB · Weergaven: 8
  • IMG_20210117_115536.jpg
    IMG_20210117_115536.jpg
    109,6 KB · Weergaven: 7
  • IMG_20210117_115551.jpg
    IMG_20210117_115551.jpg
    142,8 KB · Weergaven: 7
Weet iemand toevallig hoe je het binnenwerk van de stuurdoppen (sc57) vastzet? Bij mij draaien de stuurdoppen steeds meer los van het stuur, ondanks het feit dast de schroef aan de buitenzijde nog goed vast zit.


Als je de dop eraf haalt zitten er van die metalen clips met een lipje tussen het stuurgewichtje en de binnenwand van de clipon, misschien zit die er aan die kant niet of niet goed in??? :?
 
Om een kleine indruk te geven van wat voor project de blade is...

foto 1, frame gepoedercoat en net uit de oven...

foto 2 is idd een leeg carter... :P

Dus ik heb m’n handjes er aan vol
Oké je gaat voor een hele grondige opknapbeurt ☺️
 
Dat is idd jammer. Mijn creativiteit was ook alweer van een aantal jaar terug, eigenlijk nog steeds wel spijt dat ik 'm de deur uit heb gedaan... '(
Bekijk bijlage 1604133Bekijk bijlage 1604134
die was ook wel heel erg goed geslaagd...
de meesten die ik tot dusver gezien heb waren het echt net niet...

vfr brug staat m ook goed, al vind ik het wel jammer dat de wielbasis er iets langer door wordt toch?
niet dat die daardoor gelijk zoveel slechter gaat sturen, maar hoe flitsender hoe liever, dat maakt mij zo blij met mijn 2nd gen blade; (anders voldoet een Big One immers ook wel... O-) )
 
die was ook wel heel erg goed geslaagd...
de meesten die ik tot dusver gezien heb waren het echt net niet...

vfr brug staat m ook goed, al vind ik het wel jammer dat de wielbasis er iets langer door wordt toch?
niet dat die daardoor gelijk zoveel slechter gaat sturen, maar hoe flitsender hoe liever, dat maakt mij zo blij met mijn 2nd gen blade; (anders voldoet een Big One immers ook wel... O-) )
Wielbasis wordt idd iets langer, denk wel dat het te verwaarlozen is, zeker met een andere zithouding.
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Terug
Bovenaan Onderaan