Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

nou voor gene die het spul vandaag nog effe
naar buiten trekken zet hem op :Y
dan ga ik vanmiddag wel effe
een uurtje aan het water liggen
luisteren als er nog wat langs komt
dan moeten ze wel aan gas trekken
dus zet hem op:Y
 
Laatst bewerkt:
Mij te warm om te rijden :$
Dan maar even poetsen!
20220813_111502.jpg
 
nou voor gene die het spul vandaag nog effe
naar buiten trekken zet hem op :Y
dan ga ik vanmiddag wel effe
een uurtje aan het water liggen
luisteren als er nog wat langs komt
dan moeten ze wel aan gas trekken
dus zet hem op:Y
Heb geen speedboot, zelfs geen MOTORboot Andor, dus kan je lang wachten. :+
 
Heb geen speedboot, zelfs geen MOTORboot Andor, dus kan je lang wachten. :+
ben nu weer thuis we lagen naast de snelweg daar is een zwem gat
op de a1 maar geen motor gehoord o ja ze hebben natuurlijk allemaal de killer er in |(
wel een paar keer een sirenes maar dat lijkt er niet op-O-
 
Laatst bewerkt:
Even t nieuwe voorbandje inrijden
Wat rijdt dat opeens weer een stuk makkelijker met een mooi rond bandje ipv de spits afgesleten voorganger.

Vrijdag vertrek ik voor een weekendje Harz, dus dan hoef ik me iig al geen zorgen meer te maken om de siliconen laag
 

Bijlagen

  • 20220817_085011.jpg
    20220817_085011.jpg
    616,4 KB · Weergaven: 15
Even t nieuwe voorbandje inrijden
Wat rijdt dat opeens weer een stuk makkelijker met een mooi rond bandje ipv de spits afgesleten voorganger.

Vrijdag vertrek ik voor een weekendje Harz, dus dan hoef ik me iig al geen zorgen meer te maken om de siliconen laag
veel plezier man:Y
zet hem op
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Even t nieuwe voorbandje inrijden
Wat rijdt dat opeens weer een stuk makkelijker met een mooi rond bandje ipv de spits afgesleten voorganger.

Vrijdag vertrek ik voor een weekendje Harz, dus dan hoef ik me iig al geen zorgen meer te maken om de siliconen laag
Wij gaan zondag een weekje naar de Harz ,veel plezier en misschien komen we elkaar tegen:t.
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Dit gaat mijn eerste keer Harz worden
Zijn er van hier al wat vaker geweest?

Het gebied lijkt me niet super groot toch?
Hoe hangt de vlag er daarbij wat betreft weg afsluitingen in t weekend?
Ik moet t qua rijden denk ik vooral hebben van de vrijdag en de zondag.
Ik ga daar een maat van me treffen op een klein motortreffen, dus ik verwacht zaterdagochtend niet al te fit wakker te worden 😇
 
Dit gaat mijn 2e keer worden,de Harz is best wel groot,althans wij rijden toch elke dag een uur of 6.
Stukjes zoals de kyffhauser 36 is niet lang, iets van 8 of 9 km. Maar er is zoveel meer dan alleen de kyffhauser.
Het was vorig jaar überhaupt mijn 1e motor trip ooit,maar ik wilde toen al meteen weer terug toen ik in nl was:}:]
 

Bijlagen

  • 20210825_232106.jpg
    20210825_232106.jpg
    278,7 KB · Weergaven: 12
  • 20210825_013111.jpg
    20210825_013111.jpg
    484,2 KB · Weergaven: 13
  • 20210825_040712.jpg
    20210825_040712.jpg
    376,8 KB · Weergaven: 13
  • 20210826_035128.jpg
    20210826_035128.jpg
    356,7 KB · Weergaven: 16
  • 20210825_013105.jpg
    20210825_013105.jpg
    403,2 KB · Weergaven: 17
@EHE wegafsluitingen in de Harz zijn (nog) niet aan de orde, wellicht extra aandacht in het weekend (maar meer niet). Kom er bijna jaarlijks doorheen op weg naar de MotoGP in Sachsen. Grofweg gesteld is eigenlijk alles ten westen van Braunlage (Oberharz, en dus bochies draaien), alles ten oosten ervan zijn de uitlopers (heel grof gesteld) en ga je steeds verder naar het vlakke land heen. v.a. Harzgerode (naar Mansfeld) is (tamelijk) vlak.
Onderzijde is idd Kyffhauser land wat tegen de (uitlopers van) Harz aanschuurt, (mooi maar klein) en bestaat uit grofweg 1 mooie stuurweg en een 2 tal in de directe omgeving van de bundesstraße 85.

Ikzelf benader het veelal vanaf Seesen (Binnendoor v.a. Paderborn, Hoxter e.d.) => dorp uit, gas erop en het genieten begint!
 
Laatst bewerkt:
Dit gaat mijn eerste keer Harz worden
Zijn er van hier al wat vaker geweest?

Het gebied lijkt me niet super groot toch?
Hoe hangt de vlag er daarbij wat betreft weg afsluitingen in t weekend?
Ik moet t qua rijden denk ik vooral hebben van de vrijdag en de zondag.
Ik ga daar een maat van me treffen op een klein motortreffen, dus ik verwacht zaterdagochtend niet al te fit wakker te worden 😇
Al paar keer geweest. Mooi asfalt en prachtige bochten. En klein gebied? Niet als je prachtige slingerwegen hebt zonder snelweg. Wij zijn daar paar keer geweest en hebben rondjes gereden van 350 tot 450 km per rondje. Dus lang zat.
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
@EHE wegafsluitingen in de Harz zijn (nog) niet aan de orde, wellicht extra aandacht in het weekend (maar meer niet). Kom er bijna jaarlijks doorheen op weg naar de MotoGP in Sachsen. Grofweg gesteld is eigenlijk alles ten westen van Braunlage (Oberharz, en dus bochies draaien), alles ten oosten ervan zijn de uitlopers (heel grof gesteld) en ga je steeds verder naar het vlakke land heen. v.a. Harzgerode (naar Mansfeld) is (tamelijk) vlak.
Onderzijde is idd Kyffhauser land wat tegen de (uitlopers van) Harz aanschuurt, (mooi maar klein) en bestaat uit grofweg 1 mooie stuurweg en een 2 tal in de directe omgeving van de bundesstraße 85.

Ikzelf benader het veelal vanaf Seesen (Binnendoor v.a. Paderborn, Hoxter e.d.) => dorp uit, gas erop en het genieten begint!
Kijk, dat is info waar je wat aan hebt. Zo uitvoerig kon ik het bij lange na niet vertellen.

Mijn ervaring is een rit op de vrijdag die kant op, de zaterdag een rondje pakken die je in ca 6 uur rijdt (waarna het bieren in het hotel plaats kan vinden) om dan zondags weer terug naar huis te rijden. De route krijg ik dan van MacZandvoort die dit voor de deelnemers tourtocht organiseert.
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
@EHE wegafsluitingen in de Harz zijn (nog) niet aan de orde, wellicht extra aandacht in het weekend (maar meer niet). Kom er bijna jaarlijks doorheen op weg naar de MotoGP in Sachsen. Grofweg gesteld is eigenlijk alles ten westen van Braunlage (Oberharz, en dus bochies draaien), alles ten oosten ervan zijn de uitlopers (heel grof gesteld) en ga je steeds verder naar het vlakke land heen. v.a. Harzgerode (naar Mansfeld) is (tamelijk) vlak.
Onderzijde is idd Kyffhauser land wat tegen de (uitlopers van) Harz aanschuurt, (mooi maar klein) en bestaat uit grofweg 1 mooie stuurweg en een 2 tal in de directe omgeving van de bundesstraße 85.

Ikzelf benader het veelal vanaf Seesen (Binnendoor v.a. Paderborn, Hoxter e.d.) => dorp uit, gas erop en het genieten begint!
Reuze bedankt,

Ik zal er morgen eens in duiken met Google en basecamp
Misschien moet ik ze thuis maar eens rustig vertellen dat ik maandag pas thuis kom...
 
Terug
Bovenaan Onderaan