Hét Liemers Topic #1; We gaan er vol tegenaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig over de postbank gereden vandaag?
Ben vanuit m'n werk ff de postbank overgegaan welke aan de kant van Rheden dicht bleek te zitten en moest toen m'n weg maar vervolgen ri Dieren. :]
Ik kwam een duc 1098 tegen, jij ??
full


Hebben jullie een trialmotor of zo, of was het de posbank
 
Toevallig over de postbank gereden vandaag?
Ben vanuit m'n werk ff de postbank overgegaan welke aan de kant van Rheden dicht bleek te zitten en moest toen m'n weg maar vervolgen ri Dieren. :]
Ik kwam een duc 1098 tegen, jij ??
-O- nee, jammer genoeg niet, moest aan den arbeit vandaag :/
Zaterdagavond gereden maar vond het maar een frisse bedoeling, nu is het gewoon nog 15 graden *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Hebben jullie een trialmotor of zo, of was het de posbank

O verdomd heeeeel nie gezien, ik doe schijnbaar te veel zaken met "de postbank" :N

De Posbank - Veluwezoom Wandelen Fietsen Paardrijden
De Posbank, onderdeel van het Nationaal Park Veluwezoom (Nationaal Park sinds 1930) ligt in het noordoosten van Arnhem vlakbij Rheden op een stuwwal uit de ijstijd. De Posbank in het kort: heidevelden, bos met pijnbomen en stuifzand. Met name de combinatie pijnbomen en stuifzand zorgt ervoor dat het stuifzand vastgehouden wordt.

EN HEEEEEERLIJK OM FF OVERHEEN TE JAKKEREN! maar dat vermelden ze niet op internet ;)
Kom trouwens veel BMW-rijders tegen met zo'n knmv jasje (blauw-oranje) aan. Automatisch groet ik iedere motorrijder maar valt me op dat deze heren daar geen behoefte aan hebben :N
 
ik ben er de 24ste ook bij...

alleen niet heel lang heb die middag een verjaardag, maar ben er zeker eventjes bij
posbank is idd heel lekker knallen! vooral doordeweeks als het een beetje rustig is
 
- BrouwerER6N
- Marv4666
- T-ZxRMarco
- Jefta
- YellowRider
- WouterBr-
- NielsDerksen
- ItalBike
- Floor
- SickMind
- Ch Racing M900 Ovb
- MotorFahrer ` Ovb
- Katapult

Dit lijstje dacht ik zo :Y


helaas ben ik er niet bij zondag, heb vrij proberen te regelen maar ajax is belangrijker dan mij volgens mn collega :P

baal der wel een beetje van aangezien er wel heel veel komen B| :N ;( '( -O-
moet 10 uur beginnen dus zelf even langs rijden en zwaaien zit der niet in haha
 
Het is niet anders niek, volgende keer beter :Y

Goedemiddag allen :W

Lekker van 't weer aan't genieten iedereen? Ik ben weer aan't werk :')
 
Ik zit hier lekker in het zonnetje te genieten van met 4 tussenuren.. Bah en zodadelijk nog tot kwart voor 5 na school.
 
Is wel fijn me borst nu nat maken! Mag wel met dit weer ;) achja nog 2uurtjes wiskunde en dan lekker met de motor na huis..
 
hahah joram ik heb precies hetzelfde! chill biertje erbij op t dakteras ^^ wat hebben we het zwaar gehe.
na het eten ook nog maar een best rondje blazen!! met dit mooie weer! gaat er ook nog iemand anders? ff kijken of die zooi in de steeg al weg is?!
 
hahah joram ik heb precies hetzelfde! chill biertje erbij op t dakteras ^^ wat hebben we het zwaar gehe.
na het eten ook nog maar een best rondje blazen!! met dit mooie weer! gaat er ook nog iemand anders? ff kijken of die zooi in de steeg al weg is?!

Gister lag die zooi er nog..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan