Hét Liemers Topic #1; We gaan er vol tegenaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
img5784g.jpg

Niet bang in ieder geval ;)
 
Beetje dom rijden met zo'n fout leren pakkie an.

Vanaf de 5000 toeren heb je dus stevig vermogen voorhanden en het wordt
daarna lineair alleen maar meer. Vanaf 7000 wil het echt los en vanaf 9000
wordt je met name in de lage versnellingen stevig in het zadel gedrukt en
sleurt ie heel snel door tot de redline.

Het gevolg van dit alles is dus dat je gewoon overal te hard rijdt. Veel te
hard! In z'n twee loop je al makkelijk over de 120, het is echt
verbazingwekkend hoe snel je de 150, 180 en 200 passeert, zelfs met het gas
maar een kwart open. Maar ook daarboven blijft hij gewoon doorsleuren.
Combineer dit met de hoge mogelijke bochtensnelheid dan kan je op legale
wijze gewoon niet meer uitaccelereren.

Is toch NIX doms aan :P
 
Ja zeker :) had ook ni anders verwacht hij ging wel heel hard he :P heb nog wat mooie foto's van zen inhaal actie op de start. En een paparazzi foto van jou vrouw ^^. Morgen ga ik er met mir heen maar dan hoeft hij niet meer te rijden he ?

Nee, kwalificatie en wedstijd waren voor hem op een dag. Heb jij een foto gemaakt van dat "WIJF" van me. Het schijnt dat jij in Hengelo oogverblindend was ;) _O- *O*
 
Vanaf de 5000 toeren heb je dus stevig vermogen voorhanden en het wordt
daarna lineair alleen maar meer. Vanaf 7000 wil het echt los en vanaf 9000
wordt je met name in de lage versnellingen stevig in het zadel gedrukt en
sleurt ie heel snel door tot de redline.

Het gevolg van dit alles is dus dat je gewoon overal te hard rijdt. Veel te
hard! In z'n twee loop je al makkelijk over de 120, het is echt
verbazingwekkend hoe snel je de 150, 180 en 200 passeert, zelfs met het gas
maar een kwart open. Maar ook daarboven blijft hij gewoon doorsleuren.
Combineer dit met de hoge mogelijke bochtensnelheid dan kan je op legale
wijze gewoon niet meer uitaccelereren.

Is toch NIX doms aan :P



Ik rijd louter V-twins. Dan liggen die waardes een beetje anders.
 
Nee, kwalificatie en wedstijd waren voor hem op een dag. Heb jij een foto gemaakt van dat "WIJF" van me. Het schijnt dat jij in Hengelo oogverblindend was ;) _O- *O*

Haha Ja daar door waren die 3 rijders onderuit gegaan toen wisselde ik van t - shirt.
En heb natuurlijk een corrigerende tik gehad voor mijn taal gebruik. Voortaan neem ik mir mee dan heb ik wat voor men eigen verdediging (A)
 
Haha Ja daar door waren die 3 rijders onderuit gegaan toen wisselde ik van t - shirt.
En heb natuurlijk een corrigerende tik gehad voor mijn taal gebruik. Voortaan neem ik mir mee dan heb ik wat voor men eigen verdediging (A)

Begrijp ik hieruit dat jij niet opgewassen bent tegen die vrouw van me _O-
Ach zo moeilijk is ze niet (als ze slaapt) _O-
 
Dat begrijp ik. Maar mijn motor historie gaat nog niet zo ver dus ik moet het hiermee doen :P
Maar het princiepe blijft hetzelfde :P Ook met jou verzameling kun je vast heel mooi rijden ;)



Ik vond 4 cilinders op een goede dag saai worden. Toen ben ik overgestapt op V-Twins.
 
Laatst bewerkt:
@Yellowrider: Ik zat idd ook op de tribune, maar heb hem niet gespot. Misschien toch die protector ervoor gezeten...

@Gobert: Geen idee, aan die kant van het dorp kom ik niet zo vaak
 
Zijn je ouders ook van Duitsland dan?

Hahah dat niet maar me moeder kan niet zo goed zeilen (van de verhalen gehoord) dus je had best een aanvaring met hun kunnen hebben ;) maaar saai motor rijden :O baahh geeft mij nog steeds een super kick als ik hard door de bocht ga.. Als zeilen dan nog meer een kick geeft dan uhhh ga ik een keer mee met me moeder moet dan wel geweldig zijn! ;)
 
jooow mensen,
mijn ketting en tandwielen zijn gaar, dus wil deze (zelf) vervangen. ik heb al ff met pens gekeken naar sets, x en o ring.. maar wat is beter?? en ik heb ook geen ervaring met dat in mekaar klinken... joram, jij had toch ook je ketting set bij rens gehaald en die er zelf erop gebeunt?? was dit makkelijk?

ik ben benieuwd!
 
Hahah dat niet maar me moeder kan niet zo goed zeilen (van de verhalen gehoord) dus je had best een aanvaring met hun kunnen hebben ;) maaar saai motor rijden :O baahh geeft mij nog steeds een super kick als ik hard door de bocht ga.. Als zeilen dan nog meer een kick geeft dan uhhh ga ik een keer mee met me moeder moet dan wel geweldig zijn! ;)



Je moeder zeilt ook cat? Wat geweldig!
 
jooow mensen,
mijn ketting en tandwielen zijn gaar, dus wil deze (zelf) vervangen. ik heb al ff met pens gekeken naar sets, x en o ring.. maar wat is beter?? en ik heb ook geen ervaring met dat in mekaar klinken... joram, jij had toch ook je ketting set bij rens gehaald en die er zelf erop gebeunt?? was dit makkelijk?

ik ben benieuwd!


O en X ring zijn vergelijkbaar qua kwaliteit. Gewoon twee verschillende systemen van twee fabricanten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan