Hét Liemers Topic #1; We gaan er vol tegenaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, zojuist het auto'tje van de Mrs gewassen. Die mag over 1,5 week mee op vacantie naar Portugal. De kampeeruitrusting zit er ook al in :)

...Niet op de brommert, of staat die op de aanhanger?

Katapultjes zijn kleine 2 jaar terug naar de Algarve geweest, vliegend en daar een beetje rondgescooterd :]
 
...Niet op de brommert, of staat die op de aanhanger?

Katapultjes zijn kleine 2 jaar terug naar de Algarve geweest, vliegend en daar een beetje rondgescooterd :]


Wij gaan naar het noorden en midden. Onder de auto van de Mrs zit geen trekhaak, dat mag ook niet ivm de typegoedkeuring. De brommers blijven thuis.
 
full

Nou gaan jullie wel even naar een gebied waar je heerlijk kunt brommeren....heeft de auto van Mr dan ook geen trekhaak?
Of gewoon met 2 brommerts op de slaaptrein, Katapultjes gaan dit jaar terugrijden met de slaaptrein vanuit de Cote.
 
[afbeelding]
Nou gaan jullie wel even naar een gebied waar je heerlijk kunt brommeren....heeft de auto van Mr dan ook geen trekhaak?
Of gewoon met 2 brommerts op de slaaptrein, Katapultjes gaan dit jaar terugrijden met de slaaptrein vanuit de Cote.



Jawel, maar ik heb een saaie diesel en de Mrs rijdt in een cabrio'tje.
 
Laatst bewerkt:
jow mensen ben al een paar dagen aant klungelen met nieuwe ketting en tandwiel set.. want aan de ouwe set mankeerde nogal het een en ander.. daar werd ik echt niet vrolijk van! het hele voortandwiel zat los omdat een borgring helemaal verkeerd zat (gelukkig geen schade). dus ik wacht tot de orginele ring binnen is. maar ik vroeg me af of een van jullie misschien een ketting klinker heeft?? of zeggen jullie sla t ding vast met de hamer? volgens mij gebeurt het heel vaak met de hamer, Joram heeft het ook zo gedaan. maar voor mn gevoel doe ik het liever met zon klinkapparaat. dus als iemand zon ding te leen heeft ofzo graag! maar anders probeer ik t gewoon met de hamer..
 
Gobert heeft een flink aantal nieuwe Well Nuts nodig.
Morgen maar eens informeren bij Wim of hij ze kan leveren.
 
Laatst bewerkt:
Wim als in Boks?
Zo niet denk ik dat Fabory ze zeker kan leveren. Zitten ook op Centerpoort noord.


Die Wim bedoel ik. Ik kom regelmatig bij hem voor banden, accu's en ander klein grut. Top kerel.
Fabory heeft ze niet volgens hun site, maar de Duitse postorders wel.
Soit, eerst op vacantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan