Hét MF Motorweekend 2012 - deel 2

Verwachte reistijd/aankomsttijd op een Zümo wil je eigenlijk niet zien .... Zümo werkt qua geschatte reistijd middels "in 't verleden behaalde resultaten" op bepaalde wegtypen en niet op basis van afstand/tijd.

Als jij besluit om altijd 100Km/h te rijden op 60Km/h wegen dan wordt dat de normale snelheid voor dat soort wegen qua aankomsttijd.... En dus gaat je verwachte aankomsttijd naar beneden op alle routes met dat soort wegen er in.

Wel leuk als je een "PR" wil zetten op een route.... voor de rest vrij nutteloos.

P.S. Als je de folder GPX op je Zümo leeg maakt dan is het ding alle opgedane intelligentie weer kwijt, maar da's een vrij rigoreuze oplossing.
Het viel me op toen ik de km's uit de Mapsource vergeleek met het resultaat in de Zumo na herberekenen. Voorbeeldje is een route die 45min langer was maar 0,5km korter...
Niet naar kijken dus ;)
 
Maglight: de meest overgewaardeerde K..lamp die er ooit gemaakt is. :( Over goede marketing gesproken '(

Ik heb overigens geen porto deze reis. Ik zou een BT porto moeten kopen en daar had ik ff geen zin in :N


Oh? wat is dan wel een goede lamp Hanss?
 
Heeft al een ICT genie gedaan, en het tooltje heet Tyre. Dit gebruik ik altijd en niet die Garmin rommel. Heb je ook nog eens Google maps ipv die gare-trage-ziet-er-niet-uit maps van Garmin.

Mochten er nog een stel slimme ICT jongens zijn; maak een alternatief voor Garmin, een combinatie van Google maps, Navigon en het beste van Tomtom, gegarandeerd, je wordt markleider.
Je kan ook rechtstreeks vanuit Google maps routes naar je Garmin sturen. Gewoon vanuit de browser, zonder tussenkomst van andere tooltjes.
 
Accu, bedoel je ;) haha..
stukje vliegtuig geleend?

Wel jammer dat je dit nu pas showed, ik heb op kantoor letterlijk 2 kratten vol met Duracell professional D-Cell accu's liggen, die al een tijdje overbodig zijn.
Als je er echt vanaf moet, ik heb nog een Maglite met lege batterijen liggen....

@ Hans, dat maglites overgewaardeerd zijn weet ik al een tijdje, maar ben er nog niet achter welke lamp dan wel degelijk, waterdicht, betaalbaar is, wel veel licht geeft met instelbare straal, en lang met z'n batterijen doet. Tips?

Aad, gecondoleerd.
 
Als je er echt vanaf moet, ik heb nog een Maglite met lege batterijen liggen....

@ Hans, dat maglites overgewaardeerd zijn weet ik al een tijdje, maar ben er nog niet achter welke lamp dan wel degelijk, waterdicht, betaalbaar is, wel veel licht geeft met instelbare straal, en lang met z'n batterijen doet. Tips?

Aad, gecondoleerd.


Als je die eigenschappen in 1 lamp wil hebben kan je betaalbaar wel vergeten :')
 
  1. zip downloaden
  2. zwikje ITN's uitpakken
  3. Van alle bestanden de kreet Motorforum 2012 uit de bestandsnaam halen, zodat er alleen relevante info in de filename staat (anders zie je 20x "Motorforum 2012" op je TT staan)
  4. Vervolgens Tomtom aansluiten op pc
  5. Direct automatisch oppoppende tomtom software de nek omdraaien
  6. dan Tomtom openen via verkenner (als ware het een usb stick)
  7. gerename-de itn files kopieren in de itn directory op de Tomtom
  8. klaarrrr
Bij de laatste stap (vóór klaarrrr ;) ) gaat het mis. Ik zie ze bij inlezen in de TT niet terug... :N -O-
 
[me="Ted"]is al 45 km onderweg *O* [/me]

[me="Ted"]moet helaas eerst nog tot 15:00 werken -O-[/me]

[me="darksight"] moet nog tot 5 uur werken. 1,5 uur naar huis rijden. Wordt wel half 11 voordat ik er ben denk ik _O- [/me]
 
gadverdamme WAAROM kwel ik mezelf bij dit soort weekendjes met nog zo lang mogelijk willen werken.... waarom ben ik niet nu al onderweg naar de Peul..... arggghhh hekel aan mezelf. Die ene fukking dag had best gekund.
 
Terug
Bovenaan Onderaan