Hét MF Motorweekend 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben nu nog in Kopenhagen maar morgen zal ik de boel eens gaan bij werken!
 
Ik heb een veel te dure topkoffer gekocht :/





Gelukkig kreeg ik er een gratis KTM SMT bij :] *O*

Dat geluid en koppel zijn verslavend :9~
 
Haha, ook al besmet met het virus ;)
_O-
2-cilinders rule!
Dat wordt me toch een partij gebulder daar in de Harz volgend jaar })
Ik heb een veel te dure topkoffer gekocht :/





Gelukkig kreeg ik er een gratis KTM SMT bij :] *O*

Dat geluid en koppel zijn verslavend :9~~
Eind juli in Schotland eens uitproberen of zo'n tweecilinder echt zo lekker rijdt! *O*
 
Op basis van de soepelheid van 't karkas van de band én 't gewicht van de motor: MPR2 vóór en achter... en misschien zelfs liever een MPP2CT vóór :o
 
Laatst bewerkt:
Thanks allemaal!

Nu nog uitzoeken welke banden er onder komen: mpr2, mpr3, of combo van mpp 2ct voor en mpr3 achter.
Iemand tips?Alsof dat hok van jou uniek is :')
Gewoon MPR2 of MPR3 voor en achter leggen. Zeker met een straatmotor ga je die band echt niet volledig benutten...... De MPP is inmiddels ook al wat verouderd t.o.v. het huidige aanbod banden en komt inmiddels vaak laag uit de test.
 
Op basis van de soepelheid van 't karkas van de band én 't gewicht van de motor: MPR2 vóór en achter... en misschien zelfs liever een MPP2CT vóór :o
bedoel je dat de mpr3 een te slap karkas heeft voor een motor van 200 kg?

lijkt me sterk voor een band die bedoeld is voor sportieve toerfietsen. Als de SMT niet in die categorie valt, wat dan wel?

ik hoor goede verhalen over zowel mpr2 als mpr3, ze hebben die mpr3 alleen zo enorm lelijk gemaakt (vooral de voorband :/ ).

de mpr3 is 30 eu duurder dan de 2, is die dat ook waard qua grip in de regen en/of levensduur?
 
Juist niet. Maar ga maar eens kijken bij een zaak waar ze beide banden op voorraad hebben staan en zet ze (zonder velg) langs elkaar met wat druk.

De MPR3 is een (heel) stuk stugger qua karkas dan dat de MPR2 is, en dat is gedaan vanwege de Duitse regelgevingen waardoor de MPR2 daar amper gemonteerd kon worden (op "zwaardere" motoren) volgens de TÜV.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan