Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thx Roland&Jos, heb Killing Floor en the circle gekocht. hoop dat het weer zo goed is dat ik er niet aan toe kom :)
 
  1. Blihi + 's avonds eten
  2. FastFriend + 's avonds eten
  3. Flooriz + 's avonds eten
  4. Eddytoo + 's avonds eten
  5. Flowergirl + 's avonds eten
  6. Leo DenHaag
  7. db-Tops + 's avonds eten
  8. kingcoder
  9. F800_rijder + 's avonds eten
  10. Crazy600 + 's avonds eten
  11. Ted + 's avonds eten
  12. Kevinsfanclub
  13. V FRed S + 's avonds eten
  14. Hanss
  15. Dontwalk

GIjane en Doris hebben zelf een kamer geregeld
Eddy en zn meissie kunnen dan de "dameskamer" samen wel delen
dan hebben we voorlopig weer plek zat
 
Er zijn 2 routes bij gekomen voor dag 2 van het eerste Eifel deel
Voor als je wat exrta bochtjes wilt draaien
Een van 240 Km en een van 277 Km :)
Deze kan je voor de TT en IGO hier downloadde

Dropbox - Error

De Zip uitpakken en de routes die je wilt gebruiken er uit pakken en in je navigatie plaatsen
Er zit een TT map en een IGO map in de Zip
Dus het kan niet fout zou ik zeggen ;)

:)
 
dienstmededeling
Ik dacht dat het bij iedereen bekend was maar omdat ik net begrijp dat in ieder geval één iemand het niet wist; de band die op zaterdagavond in Deudesfeld zou spelen (Lords of Lager, we hadden ze al twee keer eerder) komen niet. Ik heb ze na wat discussie in het whatsapp groepje en ook wel met in acht neming van het beperkte enthousiasme bij de vorige twee keren, afgezegd.

Niet iedereen zit is de WhatsApp groep

iets met mf (motor forum) weekend ip ma (motor ap) weekend
 
  1. Blihi + 's avonds eten
  2. FastFriend + 's avonds eten
  3. Flooriz + 's avonds eten
  4. Eddytoo + 's avonds eten
  5. Flowergirl + 's avonds eten
  6. Leo DenHaag
  7. db-Tops + 's avonds eten
  8. kingcoder
  9. F800_rijder + 's avonds eten
  10. Crazy600 + 's avonds eten
  11. Ted + 's avonds eten
  12. Kevinsfanclub
  13. V FRed S + 's avonds eten
  14. Hanss
  15. Dontwalk

GIjane en Doris hebben zelf een kamer geregeld
Eddy en zn meissie kunnen dan de "dameskamer" samen wel delen
dan hebben we voorlopig weer plek zat

Is het handig om me vooraf per mail even te melden bij hen of kan ik dat ook doen als ik daar aan kom.
ik ben er tussen 20 en 21 uur.

Telefoonlijsten tzt zou wel handig zijn.
Ik hen nu geen enkel telefoonnummer :9
 
Zooo, routes in de Zumo, motor grote beurt gehad, vrijdag inpakken en dan gaan :]

Hoe laat is de koffiestop het het Haasje op zaterdag ochtend?
 
Zo, eerste post sinds een paar jaar, en kan meteen gaan klagen *O*

De accu van onze Tomtom heeft waarschijnlijk de geest gegeven, dus ik heb de Zumo 660 van Sjaak geleend.

De kaarten daarop zijn 2014.30 NT. Updaten is ellende, want geen micro-SD over, en 5.X GB past niet in interne geheugen van 4GB. Deelkaarten installeren zie ik geen fatsoenlijke optie (BeNeLux + De + Fr + Alpen), of mogelijkheid om meerdere deelkaarten te selecteren.

Heb de 2015.40 NT .gpx'en uit de route-zip in garmin\gpx gekopieerd (via win explorer). Als je de zumo dan loshaalt van de pc, en in de zumo op "importeren" klikt, begint hij braaf te rekenen, maar blijft hangen op 9x%. Na 10-15 minuten reboot, nogmaals proberen met 1 enkele route ipv alles tegelijk, zelfde verhaal.

Als Jessy ze 1 voor 1 op deze manier voor 99% importeert en reboot, dan kun je ze daarna wel vinden onder "aangepaste routes". Maar hebben natuurlijk geen garantie dat het ook echt werkt.

1. Is het "uberhaupt mogelijk om 2015.40 routes te lezen met een garmin waarop 2014.30 kaarten staan?
2. Hoe lang duurt dat importeren normaal gesproken?
3. Tips/tricks/aanwijzingen zijn welkom

HELLUP!!!
 
Zo, eerste post sinds een paar jaar, en kan meteen gaan klagen *O*

De accu van onze Tomtom heeft waarschijnlijk de geest gegeven, dus ik heb de Zumo 660 van Sjaak geleend.

De kaarten daarop zijn 2014.30 NT. Updaten is ellende, want geen micro-SD over, en 5.X GB past niet in interne geheugen van 4GB. Deelkaarten installeren zie ik geen fatsoenlijke optie (BeNeLux + De + Fr + Alpen), of mogelijkheid om meerdere deelkaarten te selecteren.

Heb de 2015.40 NT .gpx'en uit de route-zip in garmin\gpx gekopieerd (via win explorer). Als je de zumo dan loshaalt van de pc, en in de zumo op "importeren" klikt, begint hij braaf te rekenen, maar blijft hangen op 9x%. Na 10-15 minuten reboot, nogmaals proberen met 1 enkele route ipv alles tegelijk, zelfde verhaal.

Als Jessy ze 1 voor 1 op deze manier voor 99% importeert en reboot, dan kun je ze daarna wel vinden onder "aangepaste routes". Maar hebben natuurlijk geen garantie dat het ook echt werkt.

1. Is het "uberhaupt mogelijk om 2015.40 routes te lezen met een garmin waarop 2014.30 kaarten staan?
2. Hoe lang duurt dat importeren normaal gesproken?
3. Tips/tricks/aanwijzingen zijn welkom

HELLUP!!!
Heb je de Garmin Express al gebruikt?
 
Heb je de recenste firmware op de 660 gezet? Die heeft het eea opgelost met berekenen en blijven hangen.
Probeer die eerst even te updaten en de Garmin Express te downloaden
Firmware heb ik wel geupdatet ja. Via Garmin Express.

Kun je via Garmin Express ook routes er op zetten?
 
Firmware heb ik wel geupdatet ja. Via Garmin Express.

Kun je via Garmin Express ook routes er op zetten?
Nee, maar je kan via Garmin Express wel eenvoudig de kaart downloaden wat regio's selecteren.
De .gpx-bestanden op je 660 zetten is verder een prima manier. Zelf heb ik ook dat probleem gehad met blijven hangen op 99%, de routes werken daarna wel goed genoeg.
 
Zo, eerste post sinds een paar jaar, en kan meteen gaan klagen *O*

De accu van onze Tomtom heeft waarschijnlijk de geest gegeven, dus ik heb de Zumo 660 van Sjaak geleend.

De kaarten daarop zijn 2014.30 NT. Updaten is ellende, want geen micro-SD over, en 5.X GB past niet in interne geheugen van 4GB. Deelkaarten installeren zie ik geen fatsoenlijke optie (BeNeLux + De + Fr + Alpen), of mogelijkheid om meerdere deelkaarten te selecteren.

Heb de 2015.40 NT .gpx'en uit de route-zip in garmin\gpx gekopieerd (via win explorer). Als je de zumo dan loshaalt van de pc, en in de zumo op "importeren" klikt, begint hij braaf te rekenen, maar blijft hangen op 9x%. Na 10-15 minuten reboot, nogmaals proberen met 1 enkele route ipv alles tegelijk, zelfde verhaal.

Als Jessy ze 1 voor 1 op deze manier voor 99% importeert en reboot, dan kun je ze daarna wel vinden onder "aangepaste routes". Maar hebben natuurlijk geen garantie dat het ook echt werkt.

1. Is het "uberhaupt mogelijk om 2015.40 routes te lezen met een garmin waarop 2014.30 kaarten staan?
2. Hoe lang duurt dat importeren normaal gesproken?
3. Tips/tricks/aanwijzingen zijn welkom

HELLUP!!!
Download Garmin map-updater...
Dan kan je de kaarten naar je pc downloaden en installeren op basecamp en ze zo in je nav zetten. Doe ik ook met mijn 2820, heb nu gewoon handmatig de kaarten geselecteerd en overgezet. Heb 90 kaartdelen er in gezet, grotendeels Benelux, Frankrijk, Duitsland...

Garmin Express werkt niet bij mijn 2820, map-updater wel ;)
 
antwoord op je vraag 1: ja
antwoord op je vraag 2: lang, als je ze allemaal tegelijk doet duurt het vast een half uur. Ik laad de route wel in op de dag dat ik hem ga rijden, of de avond ervoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan