Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik gebruik basecamp op mac. En ik koppel de 660 via een draad aan de mac.

Moet je er wel aan denken dat je nadat je de garmin hebt losgekoppeld van de mac hem eerst een keer herstart. Hij start na softwarematige ontkoppeling namelijk met open luikje wel op. Maar dan heeft ie de inhoud van het SD kaartje niet herladen.

Pas door de Garmin te rebooten leest het apparaat de SD kaart opnieuw en kun je de routes goed opnieuw inlezen.

Duurt trouwens inderdaad erg lang om alles in te lezen.
 
Laatst bewerkt:
Thnx allemaal.

Laatste paar routes bleef hij niet hangen, melding dat ze succesvol geimporteerd waren. Hopen dat ze het dus gewoon allemaal doen.

Ben nu via Garmin MapInstall kaarten van BeNeLux + deel van DE waar we nu heen gaan er op aan het zetten. Volgens mj gebruikt hij hiervoor de overgebleven vrije ruimte vh geheugen (er was 500 MB vrij, en kon 500 MB aan kaarten selecteren).
Ik hoop dat hij nu dus van dat deel de 2015.40 kaarten krijgt/heeft, en van de rest de oude 2014.30 die er nog op stonden gebruikt...

Er zit trouwens geen SD kaartje in.
 
Als ik met vakantie ga:
# maak ik een back-up van de bestanden die in mijn Zumo staan die ik wil bewaren.
# verwijder alle routes, waypoints (en muziek).
# zet de routes in mijn Zumo.

Ducktape: waarom vraag je niet even aan Sjaak of HIJ die update wil doen. Dat zal hij toch binnenkort wel doen.
Als hij dan toch bezig is: vraag hem dan gelijk of hij de routes voor je erin zet. Jullie gaan alleeen het erste deel.
Dus de andere routes kun je eerst verwijderen voordat je die in de Zumo zet. (Scheelt ook weer ruimte in de Zumo).

Hij is bekend met het toestel en jij hoeft je dan niet te verdiepen in een toestel dat je (misschien) toch niet meer gaat gebruiken.

Je/hij moet de routes niet in de Zumo laten herberekenen. Dan behoud je in ieder geval de gewenste route.
 
Fred: helaas is Sjaak totaal niet bekend met updaten en routes er in zetten. Dat doet/deed Jessy altijd voor hem, maar de laatste keer is 3 jaar geleden (met toen ook al een handjevol krachttermen omdat het niet paste en hij vastliep).

Had net al wel alle andere talen dan NL en EN-UK uit /voices /help en /text gegooid. Scheelt ~350 MB 8-)
 
Fred: helaas is Sjaak totaal niet bekend met updaten en routes er in zetten. Dat doet/deed Jessy altijd voor hem, maar de laatste keer is 3 jaar geleden (met toen ook al een handjevol krachttermen omdat het niet paste en hij vastliep).

Had net al wel alle andere talen dan NL en EN-UK uit /voices /help en /text gegooid. Scheelt ~350 MB 8-)

Als je in de buurt van Krommenie woont kan je langs komen
Dan fiks ik het zo voor je

Zelf heb ik de 3D kaart er af gegooid
Wat moet ik met 3D gebouwen enzo
Scheelt ook weer 800 mb of zo :)
 
Er zijn 2 routes bij gekomen voor dag 2 van het eerste Eifel deel
Voor als je wat exrta bochtjes wilt draaien
Een van 240 Km en een van 277 Km :)
Deze kan je voor de TT en IGO hier downloadde

Dropbox - Error

De Zip uitpakken en de routes die je wilt gebruiken er uit pakken en in je navigatie plaatsen
Er zit een TT map en een IGO map in de Zip
Dus het kan niet fout zou ik zeggen ;)

:)

Ik wil je enthousiasme niet de kop indrukken maar wel benadrukken dat onderdeel van de MFWeekend formule is dat we allemaal dezelfde route rijden, en op dezelfde plek & tijd lunchen. De kans dat je elkaar een keer ziet en dat je 's avonds ervaringen over de gereden route kunt delen draagt in grote mate bij aan het groepsgevoel en de gezelligheid.

Extra routes dus vooral NA de reguliere routes. Graag daar niet van afwijken.
 
Ik wil je enthousiasme niet de kop indrukken maar wel benadrukken dat onderdeel van de MFWeekend formule is dat we allemaal dezelfde route rijden, en op dezelfde plek & tijd lunchen. De kans dat je elkaar een keer ziet en dat je 's avonds ervaringen over de gereden route kunt delen draagt in grote mate bij aan het groepsgevoel en de gezelligheid.

Extra routes dus vooral NA de reguliere routes. Graag daar niet van afwijken.

Het enige wat ik gedaan heb is de Eifel routes die voor de garmin verstrekt worden in de OP omgezet voor de TT en IGO.
In de OP worden die routes ook aangeboden maar zonder de 2 extra routes voor dag 2 en die kunnen ze hier uit pakken
Omdat ik die toch voor mijzelf gemaakt heb en er misschien mensen zijn die ze ook willen hebben deel ik ze.

Dat is alles ;)

En mijn enthousiasme is niet zomaar verdwenen
:+
 
Ik wil je enthousiasme niet de kop indrukken maar wel benadrukken dat onderdeel van de MFWeekend formule is dat we allemaal dezelfde route rijden, en op dezelfde plek & tijd lunchen. De kans dat je elkaar een keer ziet en dat je 's avonds ervaringen over de gereden route kunt delen draagt in grote mate bij aan het groepsgevoel en de gezelligheid.

Extra routes dus vooral NA de reguliere routes. Graag daar niet van afwijken.

Eerst bijlezen King, dan pas reageren ;)

Turbo heeft netjes alle routes omgezet voor TomTommers, dus nu ook de "extra" routes, zijnde 15.2a, 15.2b en 15.2c. We beslissen zondag wel, afhankelijk van de algehele brakheid van de groep welke het wordt. (Mijn geld zet ik op 'a', want die heb ik gemaakt)

Toen ik de eerste versie maakte van 15.2 was het beeld nog dat de feestavond met band tot in de late uurtjes door zou gaan en dat de gemiddelde rijder te brak zou zijn voor een echte route (lees: zou moeten kotsen in zijn helm). Staat ook in het routeoverzicht bij 15.2: voor de brakken.
 
Eerst bijlezen King, dan pas reageren ;)

Turbo heeft netjes alle routes omgezet voor TomTommers, dus nu ook de "extra" routes, zijnde 15.2a, 15.2b en 15.2c. We beslissen zondag wel, afhankelijk van de algehele brakheid van de groep welke het wordt. (Mijn geld zet ik op 'a', want die heb ik gemaakt)

Toen ik de eerste versie maakte van 15.2 was het beeld nog dat de feestavond met band tot in de late uurtjes door zou gaan en dat de gemiddelde rijder te brak zou zijn voor een echte route (lees: zou moeten kotsen in zijn helm). Staat ook in het routeoverzicht bij 15.2: voor de brakken.

Ah ok, ik ben weer gerust gesteld! Ik kreeg even de indruk dat er allerlei varianten ontstonden :)
 
dienstmededeling
Ik dacht dat het bij iedereen bekend was maar omdat ik net begrijp dat in ieder geval één iemand het niet wist; de band die op zaterdagavond in Deudesfeld zou spelen (Lords of Lager, we hadden ze al twee keer eerder) komen niet. Ik heb ze na wat discussie in het whatsapp groepje en ook wel met in acht neming van het beperkte enthousiasme bij de vorige twee keren, afgezegd.
hee ik begrijp dat ik nog een whatsappgroepje mis.

Ik zou willen zeggen: Jammer van de band. Maar ik behoor ook wel een beetje tot de groep die beperkt enthousiast was. Leuke gasten, maar met de muziek had ik niet veel.
 
Ah ok, ik ben weer gerust gesteld! Ik kreeg even de indruk dat er allerlei varianten ontstonden :)
Nee joh, we hebben maar 4 routes voor zondag de 31ste O-) :+

Weet dat ik "ook" de aanstichter ben O-) , maar 1 extra route had ik ook best gevonden, ook die van B of TB ;) Maar dan kan je niet om "mr Service" heen *D
 
Laatst bewerkt:
Zo, de routes staan in de koelkast en het lijkt dat ie goed reageert als ik een route simuleer... :)
Ja, goed he?

(ALLE waypoints en tussenpunten liggen netjes OP de weg/OP de kruisingen en niet ernaast.
Daardoor loopt alles vlekkeloos je toestel in en je krijgt ook niet te zien/te horen: "Nog xx m tot tussenpunt" en "tussenpunt bereikt" als je de spraak van je Garmin in je helm hebt).
 
hee ik begrijp dat ik nog een whatsappgroepje mis.

Ik zou willen zeggen: Jammer van de band. Maar ik behoor ook wel een beetje tot de groep die beperkt enthousiast was. Leuke gasten, maar met de muziek had ik niet veel.

volgens mij zit jij in het groepje want er is er maar 1? maar wellicht ondergesneeuwd in een ziljoen "interessante" berichten :+

Ja vanwege de muziek wilde ik eerst nog switchen naar een andere band met een iets toegankelijker repertoire maar die waren een stuk duurder omdat ze zelf geen geluidsinstallatie hebben en huur daarvan was alleen al 1000 euro. Leon en de lawaaimakers hebben we voor 300 all in. Daarvoor komen ze helemaal vanuit Groningen gereden :) omdat ze het zelf leuk vinden
 
volgens mij zit jij in het groepje want er is er maar 1? maar wellicht ondergesneeuwd in een ziljoen "interessante" berichten :+

Ja vanwege de muziek wilde ik eerst nog switchen naar een andere band met een iets toegankelijker repertoire maar die waren een stuk duurder omdat ze zelf geen geluidsinstallatie hebben en huur daarvan was alleen al 1000 euro. Leon en de lawaaimakers hebben we voor 300 all in. Daarvoor komen ze helemaal vanuit Groningen gereden :) omdat ze het zelf leuk vinden

mp3 spelers in de lokale installatie O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan