Hét MF Motorweekend 2021

Ik snap 't probleem niet zo?
Diverse (oudere) mensen om me heen zijn al gevaccineerd of hebben er een oproep voor gekregen.
De oudjes zijn immuun gemaakt en jongeren hebben mss een weekje wat griep-verschijnselen. (en zelfs dat soms nog niet eens)
Jonge mensen lijken geen last te hebben van corona. Feestjes onder viaducten en mega-druk in het Vondelpark.
Dus alles kan vanaf nu gewoon doorgaan!
Ben jij nou zo’n echte Wappie??
Wauw...
Sta je ook op de lijst?? Ik heb er nog nooit een in het wild ontmoet!
 
Nee, ik ben geen wappie.
Maar vrij spoedig zijn alle oudjes ingeënt. Dan zijn die dus veilig!
Jongeren storen zich toch al vaak slecht aan de maatregelen. Daarom voor hen geen noodzaak voor extra bescherming.
 
Nee, ik ben geen wappie.
Maar vrij spoedig zijn alle oudjes ingeënt. Dan zijn die dus veilig!
Jongeren storen zich toch al vaak slecht aan de maatregelen. Daarom voor hen geen noodzaak voor extra bescherming.
the stupid is big in this one
 
Zie de startpost; dit MF Weekend is gecancelled.

 
Hallo Oma :W

Er gaan geruchten dat ook de 2021 geannuleerd zal worden ivm Corona.... Ook gaan er geruchten over een mogelijk weekje ergens in het najaar, heeft er ook iemand updates 8-)
Er is inmiddels duidelijkheid, zie de startpost; dit MF Weekend is gecanceld.

 
Hmm, zou toch wel mogelijk moeten zijn om iets te vinden dat past binnen de Covid regeltjes...
Gewoon in Nederland een uiteraard niet hetzelfde als de huidige versie, maar een soort "light" weekend...
 
Hmm, zou toch wel mogelijk moeten zijn om iets te vinden dat past binnen de Covid regeltjes...
Gewoon in Nederland een uiteraard niet hetzelfde als de huidige versie, maar een soort "light" weekend...
Dat gaat ook zeker gebeuren! We noemen dit "flitsweekend" (vanwege kort van tevoren plannen en gaan) en dit word meestal vanuit de Whatsapp groep georganiseerd.
 
Om dit topic maar weer even wat leven in te blazen: Gaan we in 2022 dan éindelijk weer een keer rijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan