Hét MF-Weekend 2010 pre-meet: 'n Grunn's rondje

bedankt @all :} heb het met plezier gedaan ;) was erg gezellig

was een geweldig gezicht, zo'n kronkelend lint van motoren! *O*

benieuwd naar de foto's/filmpjes :Y
 
pilatus bedankt voor het mooie rondje door groningen,Appie kon weer lekker wakker worden na een lange winterslaap :z leuke gezellige dag top!! :} :}
 
hier een paar piccies
full
 
hey allemaal, ik ben ook thuis! 't is wel wat lastig typen als je vingers trillen ;)
@Pilatus ontzettend bedankt voor het mooie rondje in Grunn'! was een erg leuk ritje! *O*

@de rest, bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer :W :W
 
Ben ook weer veilig thuis, warm gedouched en meteen de topkoffer + inhoud uitgewassen. :) Lekker gegeten ook. En heerlijk gereden natuurlijk.

Pieter, Ernst en Fred bedankt voor het voorrijden vandaag! *O*

Beetje jammer van de boetes, maar als ik de tracklog zo zie, kan de schade goed meevallen... Dipje in mijn tracklog gaat terug tot 127. Hoe dan ook, die post komt wel -O-

:+

full
 
Laatst bewerkt:
IEDEREEN: bedankt.

Gelukkig is alles uitstekend verlopen (geen ongelukken) met zo'n grote groep.
Iedereen gedroeg zich keurig (tijdens de rit: verder weet ik het niet).

Terug zijn we vanaf Zwolle binnendoor gereden en hebben onderweg ff gegeten.
 
Zoo, en ik ben ook net weer geland in Breda.. :]
Was leuk vandaag en kan niet wachten tot het weekend *O*
Pilatus; bedankt voor het organiseren :}
 
De witte R1 is ook weer thuis , nog ff een vette sate` er in gemikt en een dikke sobert daaro en toen maar weer op huis aan :]

Pilatus toppie jongen op naar Winterberg zou ik zeggen *O*

Zo nu eerst een warme douche was wel koud de terug rit -O- maar leuk dagje gehad :Y *O*
Het was inderdaad goed eten daar :Y
Ik kreeg het na een uurtje ook wel wat fris en heb toen maar een AD onder m'n jas geschoven.. _O- Dat werkt best goed ;)
 
Heb wat gemist zo te zien en te lezen. Het word dus nog vechten voor de laatste slaapplaatsen in juni O-)
 
Mogge..... en nee, kom niet nu pas 'thuis' .... was gisteren om 18.10 uur al weer op eindpunt.

Allen dank voor leuke dag en compliment (respect) voor de wijze van rijden in/met zo'n toch wel grote groep. Waren er volgens mij totaal 31........

En ja, je hebt er natuurlijk altijd wel iemand tussen zitten die ff over de scheef gaat.....

@Drakie.... sorry dat ik je een keer ff liet schrikken.... moet je ook maar een keer wat doorrijden...... (smileys werken op deze comp. niet.....)

Zoals bekend begon de dag voor mij goed...... met het in ontvangst mogen nemen van zo'n leuk 'geel formuliertje'..... maar daar komen we wel weer overheen. Komt er op neer dat ik 1 achterband minder kan oprijden dit jaar....................

bye
 
Leuk om te lezen dat het weer gaaf was. Geeft vertrouwen voor het weekend.

En gaan de laatste plaatsen in het hotel dan nog gevuld worden? Winterberg is vanuit Grunn toch niet zo ver? In elk geval beter dan Vogezen.
 
Leuk om te lezen dat het weer gaaf was. Geeft vertrouwen voor het weekend.

En gaan de laatste plaatsen in het hotel dan nog gevuld worden? Winterberg is vanuit Grunn toch niet zo ver? In elk geval beter dan Vogezen.

Jammer dat ik er niet bij kon zijn :( Ziet er weer ontzettend gezellig uit
moet je nagaan : het MF Motorweekend is nog veeeeul gezelliger :D

Enneeuuh Frank, de Vogezen worden dit jaar nog minimaal 1 keertje aangedaan hoor, blijft mooi knallen daar *O* *O* *O*
 
...
@Drakie.... sorry dat ik je een keer ff liet schrikken.... moet je ook maar een keer wat doorrijden......
:(


full



Een overstekende hond, opvliegende eenden en een dwaze 48th....'t was wel een beetje een dag met obstakels voor Drakie....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan