Hét MF-Weekend 2010 pre-meet: 'n Grunn's rondje

...
@Drakie.... sorry dat ik je een keer ff liet schrikken.... moet je ook maar een keer wat doorrijden......
:(


full



Een overstekende hond, opvliegende eenden en een dwaze 48th....'t was wel een beetje een dag met obstakels voor Drakie....

nog wel een beetje lol gehad toch? ;)
 
juist motorrijden is altijd fun. :Y
tenminste mijn helm is altijd te klein voor mijn smile als ik op de motor zit *D :]
 
Laatst bewerkt:
Goed om te lezen dat iedereen het goed heeft gehad.

Heb de rit in elk geval niet voor niets gemist, want mijn broer is in 013 met zijn band uitgeroepen tot de beste coverband van Nederland van afgelopen jaar *O*
 
@Taz: Proficiat!! Hoe heet die band?

@Hansss: Klinkt als "Europese toer beginnend in Winterberg. Voorverkoop is gestart..."

Je moet tenslotte érgens beginnen met toeren, nietwaar?
 
|( nu ik dit zo lees baal ik nog meer..

Maar mooi dat alles zo voorspoedig is gegaan, zo te lezen is er ook les geweest in het ontwijken van allerlei obstakels.
En heeft King al nieuwe aanmeldingen voor het MF weekend?
Of anders voor de 2e premeet op 2mei Hét MF Motorweekend 2010 pre-meet: Mega Meeting!
Kan bijna niet wachten op het voorrijden.

Ze doen alleen maar Engels :+
_O-

@ Taz, nog gefeliciteerd met je broertje.
 
was een zeer mooi dagje! volgende keer ben ik zeker weer aanwezig! :Y

Pilatus bedankt voor het voorrijden en plannen end. :]

hier nog wat foto`s:
full
 
Pieter bedankt voor het voorrijden! Leuk om eens daar in de omgeving te rijden :]

Ben ook weer veilig thuis, warm gedouched en meteen de topkoffer + inhoud uitgewassen. :) Lekker gegeten ook. En heerlijk gereden natuurlijk.

Pieter, Ernst en Fred bedankt voor het voorrijden vandaag! *O*

Beetje jammer van de boetes, maar als ik de tracklog zo zie, kan de schade goed meevallen... Dipje in mijn tracklog gaat terug tot 127. Hoe dan ook, die post komt wel -O-

:+

[afbeelding]
Misschien valt het dan nog mee! Ben benieuwd of ik er nog wat van ga horen....

Goed om te lezen dat iedereen het goed heeft gehad.

Heb de rit in elk geval niet voor niets gemist, want mijn broer is in 013 met zijn band uitgeroepen tot de beste coverband van Nederland van afgelopen jaar *O*
Leuk man! Gefeliciteerd
 
Laatst bewerkt:
Een overstekende hond, opvliegende eenden en een dwaze 48th....'t was wel een beetje een dag met obstakels voor Drakie....



-O- :$
 
Kingcoder is ook weer thuis! Pilatus bedankt, en de rest trouwens ook! was weer gezellig!
 
Kingcoder is ook weer thuis! Pilatus bedankt, en de rest trouwens ook! was weer gezellig!


Zou die zich dan toch hebben vergist met 'die blokjes van zijn tank" ........

uitslover, met z'n: Heb nog maar 1 blokje verbruikt.......


dat krijg je er dan van........ :+

~[edit] had trouwens bij de 1e tankstop een verbruik van : 1 op 14,7......... ongehoord...

zuinig.

Zie hier bewijs dat ik het rustig aan heb gedaan...................
 
Laatst bewerkt:
Haha, Roland is zich nu op msn in alle bochten aan het wringen hoe het komt dat die post verkeerd is van vanochtend..............................

iets met PC aanzwengelen, F5'en....... MF checken.......... wat een smoesjes
 
Laatst bewerkt:
Haha, Roland is zich nu op msn in alle bochten aan het wringen hoe het komt dat die post verkeerd is van vanochtend..............................

haha grappig! Oude bericht nog een keer gepost! Ik heb vanmorgen de pc uit hybernate opgestart, MF stond uiteraard nog open, en meteen op F5 gedrukt... kennelijk is dat bericht NOG een keer gepost... kijk maar: KingCoder in "Hét MF-Weekend 2010 pre-meet: 'n Grunn's..." zelfde tekst

lollig

Ik dacht al, waar HEBBEN jullie het over :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan