Halt of ik schiet

Hij zegt toch sorry!,dan ben ik de moeilijkste niet hoor,en aan wie zou ik dan mijn excuses moeten aanbieden?
Je bent wellicht de moeilijkste niet, maar ook niet de slimste.
Mijn sorry was ironisch bedoeld ..........
Jij mengt je in een discussie.
Ik meng me in dezelfde discussie en jij vraagt me waar ik me mee bemoei........
Ik reageer in deze discussie niet meer op je, OK?
:W
 
Laatst bewerkt:
Je bent wellicht de moeilijkste niet, maar ook niet de slimste.
Mijn sorry was ironisch bedoeld ..........
Jij mengt je in een discussie.
Ik meng me in dezelfde discussie en jij vraagt me waar ik me mee bemoei........
Ik reageer in deze discussie niet meer op je, OK?
:W
.pripri!

zoals je kunt teruglezen gingen Baksteen en ik tegen elkaar in door onze mening te geven,ineens sta jij mee te quoten,dat bedoelde ik,zeg niet dat jij je mening niet mag geven,graag zelfs,Maar dan wel graag gefundeerd op eigen ervaringen en niet omdat Baksteen toevallig lekkerder in de mond ligt _O-

en laten we er gewoon over ophouden,ik hoop gewoon dat Lar er achteraf een goed gevoel aan overhoud en of dat het nou met of zonder zaak-dossier-aanklacht is dat maakt geen hol uit,zoals het is gegaan hoort het niet en daar is iedereen het over eens :Y
 
Laatst bewerkt:
.pripri!

zoals je kunt teruglezen gingen Baksteen en ik tegen elkaar in door onze mening te geven,ineens sta jij mee te quoten,dat bedoelde ik,zeg niet dat jij je mening niet mag geven,graag zelfs,Maar dan wel graag gefundeerd op eigen ervaringen en niet omdat Baksteen toevallig lekkerder in de mond ligt _O-

en laten we er gewoon over ophouden,ik hoop gewoon dat Lar er achteraf een goed gevoel aan overhoud en of dat het nou met of zonder zaak-dossier-aanklacht is dat maakt geen hol uit,zoals het is gegaan hoort het niet en daar is iedereen het over eens :Y
tmi! :X B|
 
de man kan dus gemakkelijk z'n baan verliezen
is het ook een optie dat ie parkeerwachter wordt of het archief mag gaan opruimen?





nou.........ik ken een buschauffeur.... :X

of beter: ex-buschauffeur :Wkan me een gevalletje herinneren waar een verdachte uit z'n woning werd gehaald en van de trap "afviel".....
zedenmisdrijf van jaaaaren terug. geen collega die iets had gezien, aanwezige burgers ook niet btwach ja, omgaan met diverse reacties/uitingen is ook onderdeel van je werk geworden -O-

Is wellicht ook een optie, verandering van positie binnen de organisatie. Varieert vanaf een schriftelijke aantekening tot aan ontslag en dan allerlei varianten daartussen. Inleveren periodieken, vakantiedagen enz enz...




en wat heeft die buschauffeur daarvoor allemaal moeten doen ??





Waarom zet je "afviel"tussen haakjes ??
Als niemand iets anders beweerd dan zou het ook gewoon waar kunnen zijn, toch ??
Verdachten gaan altijd voorop bij het trap afgaan en als ze dan nog fysiek zo lastig zijn dat we dreigen beiden te vallen...dan is het zijn probleem, maar dan houdt ik de leuning steviger vast als hem hoor....??



Helaas wel, maar dat is tekenend voor Nederland en de rest van europa...helaas....
 
Is wellicht ook een optie, verandering van positie binnen de organisatie. Varieert vanaf een schriftelijke aantekening tot aan ontslag en dan allerlei varianten daartussen. Inleveren periodieken, vakantiedagen enz enz...
oke... :)
en wat heeft die buschauffeur daarvoor allemaal moeten doen ??
het begon met de klacht van een passagiere
hij zou een foto van haar hebben gemaakt
wat dus achteraf niet waar bleek te zijn. is door passagiere bevestigd...
busmaatschappij heeft toen alle foutjes van de afgelopen 25 jaar opgesomd -O-
hij is een schikking aangegaan, terwijl hij achteraf gezien beter had kunnen vechten
einde baan....
Waarom zet je "afviel"tussen haakjes ??
Als niemand iets anders beweerd dan zou het ook gewoon waar kunnen zijn, toch ??
Verdachten gaan altijd voorop bij het trap afgaan en als ze dan nog fysiek zo lastig zijn dat we dreigen beiden te vallen...dan is het zijn probleem, maar dan houdt ik de leuning steviger vast als hem hoor....??
omdat ik toendertijd een van de agenten goed kende en die vertelde me dit. hij was een van de aanwezigen. het was een zedenmisdrijf met verminking. het slachtoffertje was dacht ik een dochter van een agent, maar dat weet ik niet meer zeker... er was een familierelatie oid....
Helaas wel, maar dat is tekenend voor Nederland en de rest van europa...helaas....
 
Zo eindelijk toch de BON. Transactievoorstel


Ja Ja let op 50 euri

Reden u wordt verdacht van een strafbaar feit waaraan de gegevens onderaan deze
kennisgeving zijn vermeld.

[Ik lijk wel vroegere oostduitser]

komt ie: zich bevinden op verboden grond[dan wel zich niet houden aan de toegangsvoorwaarden van de eigenaar.

feitcode d537

Verder geen reactie.


Schiet mij maar lek . :? :? :? :? :? :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Zo eindelijk toch de BON. Transactievoorstel


Ja Ja let op 50 euri

Reden u wordt verdacht van een strafbaar feit waaraan de gegevens onderaan deze
kennisgeving zijn vermeld.

[Ik lijk wel vroegere oostduitser]

komt ie: zich bevinden op verboden grond[dan wel zich niet houden aan de toegangsvoorwaarden van de eigenaar.

feitcode d537

Verder geen reactie.


Schiet mij maar lek . :? :? :? :? :? :? :? :?

Dat is in ieder geval wat Lar! ;)

De bon! Daar zijn ze tegenwoordig wel snel mee... :Z

Zondag nog ff naar Vledderveen? :Y
 
He Niels
Heb Fam feestje kan jammergenoeg niet.
Wordt wel weer tijd om eens samen te rijden.


Lar
 
Zo eindelijk toch de BON. Transactievoorstel


Ja Ja let op 50 euri

Reden u wordt verdacht van een strafbaar feit waaraan de gegevens onderaan deze
kennisgeving zijn vermeld.

[Ik lijk wel vroegere oostduitser]

komt ie: zich bevinden op verboden grond[dan wel zich niet houden aan de toegangsvoorwaarden van de eigenaar.

feitcode d537

Verder geen reactie.


Schiet mij maar lek . :? :? :? :? :? :? :? :?
ik gok dat ze de twee incidenten strikt gescheiden houden.......
 
Hee Lar, was het nou een openbare weg, of eigen weg?



Gewoon een zandpad 5 meter breed met mountenbikers die begroet werden door agent.

En paarden en voetgangers.

Ze keken me bij het voorbijgaan allemaal aan alsof ik ............ je weet wel. geen lol.


Ik heb geen eigenweg gezien.

A ....A a ... ik krijg het niet meer uit mijn mond Die ja die lied me terug lopen naar bord van staatsbos met tekst niet van paden af te wijken enz.

:r :r :r wat ben ik ziek.
 
Gewoon een zandpad 5 meter breed met mountenbikers die begroet werden door agent.

En paarden en voetgangers.

Ze keken me bij het voorbijgaan allemaal aan alsof ik ............ je weet wel. geen lol.


Ik heb geen eigenweg gezien.

A ....A a ... ik krijg het niet meer uit mijn mond Die ja die lied me terug lopen naar bord van staatsbos met tekst niet van paden af te wijken enz.

:r :r :r wat ben ik ziek.

En oom agent was ook met de automobiel?
 
Is nog steeds geen reden om met een pistool te zwaaien. En dáár ging het allemaal om.



Inderdaad ,

Dat is de rede dat ik nog steeds zeer gepiekeerd ben.
En er vanuit ga dat het zoizo weer kan gebeuren.


Bij beetje tegenwerking ........... de kogel. B|
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad ,

Dat is de rede dat ik nog steeds zeer gepiekeerd ben.
En er vanuit ga dat het zoizo weer kan gebeuren.


Bij beetje tegenwerking ........... de kogel. B|

Je hebt van verschillende kanten gehoord wat je ermee kan doen, ik denk dat je nu eens moet kiezen of je nu wel of niet actie onderneemt, alleen dit gejammer steeds weer opnieuw heb ik nu wel gezien eigenlijk.... -O-
 
Je hebt van verschillende kanten gehoord wat je ermee kan doen, ik denk dat je nu eens moet kiezen of je nu wel of niet actie onderneemt, alleen dit gejammer steeds weer opnieuw heb ik nu wel gezien eigenlijk.... -O-

Helemaal mee eens.

Zal ik daarom maar als rijdende rechter optreden.

Gezien de agent zich als een sheriff uit een spagettie westeren heeft gedragen luid de straf

He Will Hang By The Neck Until Dead

Proceed.

gr, Look.
 
Terug
Bovenaan Onderaan