Handvatverwarming

Diver2000

MF veteraan
14 aug 2019
2.185
1.572
Oosterhout Gld.
Ik ben eigenlijk benieuwd of je ook handvatverwarming kan opbouwen op bijvoorbeeld een R6 of een CBR?
Is er voldoende ruimte om de unit te plaatsen aan het stuur of gaat dat niet lukken?
 
Ik heb nooit kouwe klauwen met mijn Strauß Thinsulate werkhandschoenen

1571664440385.png


maar ik denk toch maar een keer zo'n HVW er op te gaan zetten... Waarschijnlijk dus nooit in gebruik en tegen de tijd dat het nodig is kapot
 
Om m'n motor zit dus HVV, erfenisje van een eerdere eigenaar.
De handpalmen worden inderdaad heerlijk warm alleen blijven de bovenkant hand, vingertoppen en duimen wel koud.
 
Had op de GSA ook hvv maar heb het amper gebruikt. Verwarmt idd alleen de binnenkant van je hand en eigenlijk wanneer het te koud werd voor mijn winter handschoenen werkte ook de hvv niet langer voldoende. Vanaf -5 was het gewoon koud
 
Heb het nu ook op mijn Nine t. Waarom ze die optie gekozen hebben is me wat onduidelijk. Was een demo dus zal daar wel iets mee te maken hebben.
 
Dan adviseer ik je te investeren in een set goede winter handschoenen. Van Hengelo naar Utrecht hield ik het over het algemeen goed vol tot aan Deventer.

Of Gerbings, dan heb je eigenlijk nooit koude handen, maar mocht dat toch wel gebeuren met de regelaar op 100%, dan raad ik zelf de Gerbing-kabel zonder regelaar aan, die heeft behoorlijk dikkere bekabeling en in mijn ervaring is dat op het moment dat het behoorlijk vriest en je geen handkappen hebt, je handschoenen net even warmer worden.

Ik denk dat de dunne kabeltjes vanaf de regelaar wat spanningsverlies hebben oid. Van boven naar beneden de ongeregelde kabel, van links naar rechts de kabels vanaf de controller. Allebei officieel Gerbing.

IMG_20191021_174719.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan