Harley Davidson - Episode 15 - Still Going Strong

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarbij is deze uitlaat zo te lezen voor een carburateur versie. Als je injectie hebt zitten er sensoren in je uitlaatsysteem die deze pijpen dan niet zullen hebben en dat geeft weer problemen. Heb je ook weer iets van een powercommander nodig om die sensoren uit te schakelen of zo.
 
.

full
 
Ik weet niet of het heel erg van invloed is maar een softail blok zit vast in het frame met een balansas en een roadking blok hangt in rubbers. Dat zal effect hebben op de ophanging neem ik aan. De één beweegt de ander niet.

Daarbij denk ik dat dit wel een beetje herrie pijpen zijn. Dat is maar even leuk en wordt je al snel zat is mijn ervaring. Had Cobra's op de Yamaha midnight star.

Maar ik denk dat het belangrijkste is dat de ophanging niet scheurt door het bewegen van het blok in rubbers.
Bedankt voor je reactie. Vind het een heel goed punt wat je aanhaalt vwb de ophanging. Maar er zijn zat korte uitlaten ook voor de road king te krijgen.
Denk bij voorbeeld aan de vance and hines shortshots.
Ook de originele zit gewoon vast aan het frame, dus ik ga er van uit dat dit verder geen probleem geeft (maar je hebt me er wel over laten nadenken).
De uitlaten zijn idd voor een carburateur motorfiets, en gelukkig heb ik daar ook bewust voor gekozen ;) .
En dan de herrie die deze uitlaten zullen maken, ja daar kies ik ze naast hoe ze er uit zien voor. Heb nu originele en had op mijn wildstar steeds korte dragpipes met een supergeluid, dit wil ik weer benaderen met deze uitlaten.
Ik ga ze maar gewoon bestellen en dan ga ik zelf maar een bracket maken om ze vast te zetten.
 
Bedankt voor je reactie. Vind het een heel goed punt wat je aanhaalt vwb de ophanging. Maar er zijn zat korte uitlaten ook voor de road king te krijgen.
Denk bij voorbeeld aan de vance and hines shortshots.
Ook de originele zit gewoon vast aan het frame, dus ik ga er van uit dat dit verder geen probleem geeft (maar je hebt me er wel over laten nadenken).
De uitlaten zijn idd voor een carburateur motorfiets, en gelukkig heb ik daar ook bewust voor gekozen ;) .
En dan de herrie die deze uitlaten zullen maken, ja daar kies ik ze naast hoe ze er uit zien voor. Heb nu originele en had op mijn wildstar steeds korte dragpipes met een supergeluid, dit wil ik weer benaderen met deze uitlaten.
Ik ga ze maar gewoon bestellen en dan ga ik zelf maar een bracket maken om ze vast te zetten.
Succes :]
 
Mijn 1450 blokje met open cross over Kerkers heeft echt een Harley sound 8-)

Een 116" Stroker klinkt nog ff iets leuker, veeel leuker dan een 1200 tje _O-

Allemaal hebben ze het specifieke Harley geluid!
 
Als het een harley is, klinkt het als een harley. Het is nu eenmaal een harley dus het kan niet anders klinken als wat het is. Een honda klinkt als een honda want het is een honda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan