raar verhaal.
raar verhaal.
Niet alleen vele spelfouten, ook nog eens inhoudelijke fouten en meningen gepresenteerd als feiten.
Net alsof een motor die een ton haalt, een investering is
raar verhaal.
Niet alleen vele spelfouten, ook nog eens inhoudelijke fouten en meningen gepresenteerd als feiten.
Net alsof een motor die een ton haalt, een investering is
'Een Trommelrem heeft minder oppervlakte dan een schijfrem' klopt nietZijn fundamenteel niet heel verschillend, zijn allebei discutabel, over de laatste is concescus, maar daarentegen vaak ook maar beperkt houdbaar!
Waarschijnlij kniet, maar zou zomaar nog bij een groepje vrienden kunnen aanhaken die wel gaan.Zijn er hier nog mensen die naar European Bike Week (Faker See) gaan dit jaar?
Wel even juiste vergelijkingen maken. EVO stamt uit de jaren tachtig en jonger. Er wordt gedaan of dan een ton apart is, voor welke motor dan ook.Denk niet dat er ooit een knuckle aan de ton is gekomen , maar een los blok kost op het moment meer als twee evo's ( en dan bedoel ik twee komplete motoren)
[afbeelding]
Zo goed als klaar. Enkel een sissybar wil ik nog maken.
Lak heb ik al gekocht, maar wacht op warmere temperaturen om te spuiten.
Op US sites staan prima richtlijstjes.Ik ben me een beetje aan het orienteren voor een andere luchtfilter op mijn sportster hugger van 98 (883).
Ik vind die van Joker machine wel mooi, maar vroeg me af welke sproeiermaat ik dan best ineens in de carburator doefel.
Ik heb ook nog screaming eagles slipons.
Heeft iemand een richtmaat vanwaar ik best kan vertrekken? Of andere tips...
T zelfde als BMW met abs, in DLD.