Dit is dus wel mijn smaak net als sommige kleding. Ik moet dus niet zelf gaan dragen want dat past niet.Smaken verschillen gelukkig.
Maar wel een hele fijne helm die premier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is dus wel mijn smaak net als sommige kleding. Ik moet dus niet zelf gaan dragen want dat past niet.Smaken verschillen gelukkig.
Maar wel een hele fijne helm die premier
Ik houd ook m’n AGV erbij om auto’s te koppen hoor.Dit potje op onderstaande link heb ik op de Vmax en HD op m`n knar . Ding is ruk en goedkoop` ja ik weet het, maar voorlopig de enigste die mij goed om de knar zit ..
Op m`n snelle brommer heb ik wat degelijkers op m`n bol ….anders kan ik geen auto`s koppen ..
:
Uit mn hoofd niet. FXD zit op Dyna platform en is anders dan Softail platform waar Heritage op zit. Andere vorken etc.Past een voorwiel van een Heritage in de FXD? Die van de Heritage is 16inch en de FXD is 19inch. Komt dat goed met de schijf bijvoorbeeld? Kan ik andere problemen verwachten?
En als hij de velg herspaakt?Uit mn hoofd niet. FXD zit op Dyna platform en is anders dan Softail platform waar Heritage op zit. Andere vorken etc.
Als je gaat mixen en matchen met HD wielen moet je ook opletten op de lagers. Oude lagers, die je af moet stellen, hebben een andere as als de moderne lagers.
Oude lagers vervangen door moderne.Uit mn hoofd niet. FXD zit op Dyna platform en is anders dan Softail platform waar Heritage op zit. Andere vorken etc.
Als je gaat mixen en matchen met HD wielen moet je ook opletten op de lagers. Oude lagers, die je af moet stellen, hebben een andere as als de moderne lagers.
Is niet vooraf te zeggen. Er zijn per model diverse soorten wielen gebruikt.Past een voorwiel van een Heritage in de FXD? Die van de Heritage is 16inch en de FXD is 19inch. Komt dat goed met de schijf bijvoorbeeld? Kan ik andere problemen verwachten?
Oude lagers vervangen door moderne.
Los daarvan is dikte vd as, ruimte tussen de vorkpoten en lokatie vd remklauw van belang.
Gelukkig heeft hd maar een paar maten as. Remklauw/schijf combi blijft dan vaak over om uit te vogelen.
Dank je wel, het beste is dan het wiel, velg, naaf mee te nemen en één op één te vergelijken. Ik zag een heritage velg op marktplaats staan en daar had ik wel belang bij maar dan moet het wel passen.Is niet vooraf te zeggen. Er zijn per model diverse soorten wielen gebruikt.
Meten is weten
de heritage velg zou moeten passen.heeft de Dyna geen 16 inch in zijn programma?
Hij gaat niet beter sturenPast een voorwiel van een Heritage in de FXD? Die van de Heritage is 16inch en de FXD is 19inch. Komt dat goed met de schijf bijvoorbeeld? Kan ik andere problemen verwachten?
Oke, ik ben nieuwsgierig.Hij gaat niet beter sturen
Hij blijft dus het zelfde?
Maar ook niet slechter
Ik vind van niet , ik heb een 16,17,19,21 inch voorwiel gehadHij blijft dus het zelfde?
Ik vind van niet , ik heb een 16,17,19,21 inch voorwiel gehad
en die Harley van jou heeft een smallere voorvork dan die heritage , dan kom je in de problemen met je remschijf ( van smal ( mid) naar wide is geen probleem ( spacer tussen wiel en schijf) anders om lastiger
Dat is net zo hoog 18 inch band is platter dan de 16 inch , maar je moet lekker doen wat je zelf mooi vindt , doe ik ookKrijg ik gelijk weer gezeik met m’n korte pootjes. Dat is niks voor mij.
Ik vind van niet , ik heb een 16,17,19,21 inch voorwiel gehad
en die Harley van jou heeft een smallere voorvork dan die heritage , dan kom je in de problemen met je remschijf ( van smal ( mid) naar wide is geen probleem ( spacer tussen wiel en schijf) anders om lastiger
De omtrek blijft dan ook gelijk? Wanneer alles even hoog blijft dan moet dat toch haast wel?Dat is net zo hoog 18 inch band is platter dan de 16 inch , maar je moet lekker doen wat je zelf mooi vindt , doe ik ook
De omtrek blijft dan ook gelijk? Wanneer alles even hoog blijft dan moet dat toch haast wel?