Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

....ook niet als ik het assie van het knoppie opnieuw een beetje zou invetten ? :/

....ik zou 'm natuurlijk ook onder de garantievoorwaarden terug kunnen sturen , en vriendelijk vragen of ze 'm een beetje kenne bijregelen ,...

.....fijn-afstelling zammazegge....

....ik kreeg 't vermoedelijk toch niet zo heel erg goed voor mekaar , denk ik ... :/
 
Laatst bewerkt:
ahhhhh ,.....oke !

( iedere dag valt er eigenlijk wel weer wat nieuws te leren ) :/
 
Waarom waarom zulke klote inlaatrubbers op de evo vanaf 1990..
 

Bijlagen

  • 507620-James-manifold-to-cylinder-head-seal-repl-26995-86B-600x450.jpg
    507620-James-manifold-to-cylinder-head-seal-repl-26995-86B-600x450.jpg
    8,7 KB · Weergaven: 12
Nou dat systeem van een shovel is ook niet het meest geweldige systeem
Daar kun je meestal het beste maar erg veel aandacht besteden , incl uitlijnen van de cilinderkop anders is het een ramp
Ik kreeg ook de neiging om de beide plofpotten los te draaien en ze een vette trap naar mekaar toe te geven .. wat een zooi .
Maar hij loopt nu weer redelijk stationair zonder dat er een voor de muziek uit draaft ..backfire`s bij oppakken is ook redelijk weg . Maar wat een gedoe om het zover te krijgen .. gewoon goed inzepen die rubberzooi . ze moeten op hun plek glijden en zetten.
 
maar waarom moet alles altijd onder de doodskoppen , dat is toch meer iets voor als je 12 bent of zo ?
Dan ben ik al een halve eeuw op 12 blijven hangen, vond het toen leuk en nu nog steeds. Soms was het hip, soms cool, soms kinderachtig en noem maar op. Wat de één leuk vind hoeft niet in de smaak te vallen bij de ander, daar kan je je wat van aantrekken of gewoon doen wat jij leuk vind, ik doe het laatste.
[edit]
Overigens heb ik er maar twee op de motor zitten, de derby cover in een niet schreewerig black on black (omdat ik dat mooi vind) en deze die al helemaal bijna niet zichtbaar is.
WG_ride_bell.png
 
Laatst bewerkt:
Dan ben ik al een halve eeuw op 12 blijven hangen, vond het toen leuk en nu nog steeds. Soms was het hip, soms cool, soms kinderachtig en noem maar op. Wat de één leuk vind hoeft niet in de smaak te vallen bij de ander, daar kan je je wat van aantrekken of gewoon doen wat jij leuk vind, ik doe het laatste.
[edit]
Overigens heb ik er maar twee op de motor zitten, de derby cover in een niet schreewerig black on black (omdat ik dat mooi vind) en deze die al helemaal bijna niet zichtbaar is.
Bekijk bijlage 1673239
ja tuurlijk moet je doen wat je leuk vind , je ziet het allen zo enorm veel in de harley wereld
 
Terug
Bovenaan Onderaan