Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
thanks Mach 4
Dat vieuw media dat werkt niet echt ( tenminste bij mij)een overstort slangetje bij starten aan de carterontluchting en in potje doen , weet je zo of ie vol peut of olie staat .
Bekijk media item 1292974
Dat vieuw media dat werkt niet echt ( tenminste bij mij)
Als de verlichting niet inzakt, dan wordt wss de starter niet bekrachtigd.Accu is goed, verlichting kakt niet in. Volgens mij moet er ook nog een klein startrelais zitten onder het zadel?
Oliewissel.Vandaag een hus benzine erin en gestart, kosste effe moeite, maar er kwam een flinke golf uit het ontluchtingsslangetje, maar een paar seconden laten lopen en weer uitgezet. Dus toch benzine in het carter. Dus het meest slimme is toch maar weer een oliewissel? Of effe doorstarten en door de druk het carter laten leegblazen? Ik heb weinig zin dat ik of de pakkingen voorbij zie komen of mijn olie sta te verdunnen, das tenminste mijn angst.
Okee, oliewissel is dus een bevestiging, maar zou dan de vlotterunit even moeten checken dus incl vlotternaald. Lekte in ieder geval niet voordat de tank was leeggelopen, kan het dus domweg liggen dat ik de benzinekraan niet dicht heb gezet?
Staat idd vaak krap ivm milieu eisen....zet je er dan alleen open pijpen op wordt het mengsel armen waardoor je blok ook warmer wordt vooral met injectie, dus zou je het mengsel rijker moeten " maken " En ja er is veel te koop voor je brommer, slip-ons en fuelpack ( met verschillende mappings) moet voldoende zijn voor een betere sound, meestal wordt er ook een ander luchtfilter (meer open) geplaatst. Gewoon aanschaffen, monteren en brommenAfijn, het vraagje. Er zitten nog de standaard uitlaten onder. Die vind ik “erg beschaafd”, het mag wel wat gekker. Ik heb een paar Vance en Hines Straightshots slip-ons op het oog, niet te duur, en slip-ons kan ik zelf wel monteren. Nu zeggen echter diverse fora en draadjes op MF dat de HD standaard vrij krap staat afgesteld, en dat als je V&H erop zet dat je beter ook een ander ECU map erop kan zetten. In de montagehandleiding van V&H zeggen ze dat ook. Dan kom je dus uit bij de Fuelpak, zie VANCE & HINES | FUELPAK FP3. Als je het zo ziet kan een kind de was doen. Heeft iemand ervaring met de straightshots en/of de Fuelpak van V&H?
Mijn dank ik groot voor alle reacties!
Peter
Als de ouwe leiding er nog opzit wordt het ongeveer tijd voor een nieuweHoe zit het met Harleys uit de jaren 80 en de huidige brandstof met toegevoegde ethanol,gaat dat nog samen?
En zo niet,is het op te lossen met een moderne carburateur en andere brandstofleiding?