Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Ik heb mijn contactslot vervangen door een met een echt sleuteltje
Hoe dikwijls ik dat ronde ding van de grond moest oprapen
Ik was er helemaal klaar mee
 
Ik heb mijn contactslot vervangen door een met een echt sleuteltje
Hoe dikwijls ik dat ronde ding van de grond moest oprapen
Ik was er helemaal klaar mee
Er zijn zoveel leukere manieren te bedenken dan een sleutel of een fob, je moet er alleen zin in hebben om het te maken.
Kam goed zijn.
Niet elk slot is hetzelfde, ook niet bij Harley.
Bij de Japanse motoren is het zo’n beetje allemaal hetzelfde.
 
Ik zoek een motorlift voor mijn fat boy (zoiets: HBM Universele Verrijdbare Motorlift - ZWART)

Is dat HBM ding wat? Of is het beter om wat meer uit te geven voor betere kwaliteit? Het is alleen maar om jaarlijks onderhoud te doen, dus geen heavy duty gebruik ofzo.
Ik heb 'm en ben er absoluut tevreden over, eerst had ik zoiets motorlift / motorfietslift / schaarlift (ook 10 merken met dezelfde lift) maar die was me veel te wankel en de vergrendeling onbetrouwbaar.
 
Ik heb nog wat onderdelen over van een roadster 2019, de complete uitlaat, de knippers achter, volgende week ook de knippers voor, en het achterste deel van het spatbord met de kentekenplaathouder.

Iemand die dit nog nodig heeft? als je de rest van de onderdelen erbij zoekt kan je er nog een hele Harley van maken *D
 
Niets nodig maar wel nieuwsgierig, heb je andere onderdelen gemonteerd? zo ja, wat, waarom en waarvandaan? 🧐

Vance&hines stortshots ander stuur, iets lager en iets rechter, nummerplaat naar de zijkant, ledstripje onder het spatbord samen met hele kleine knippertjes achter, voor de knippers eraf en de spiegels eraf, andere eronder geplaatst.

de knippers voor zijn die hele kleintjes geworden van 2 bij een halve centimeter. Bijna onzichtbaar dus.
 
Vance&hines stortshots ander stuur, iets lager en iets rechter, nummerplaat naar de zijkant, ledstripje onder het spatbord samen met hele kleine knippertjes achter, voor de knippers eraf en de spiegels eraf, andere eronder geplaatst.

de knippers voor zijn die hele kleintjes geworden van 2 bij een halve centimeter. Bijna onzichtbaar dus.

Dit vraagt natuurlijk op fotoooo's :9~*O*
 
de knippers voor zijn die hele kleintjes geworden van 2 bij een halve centimeter.
Dat wil ik ook graag zien. Bij mij kan ik de spiegels niet omdraaien zonder de knippers te verplaatsen dus een prettig ogende aanpassing zie ik graag :Y
 
Ik heb nog wat onderdelen over van een roadster 2019, de complete uitlaat, de knippers achter, volgende week ook de knippers voor, en het achterste deel van het spatbord met de kentekenplaathouder.

Iemand die dit nog nodig heeft? als je de rest van de onderdelen erbij zoekt kan je er nog een hele Harley van maken *D


Heb je een foto van de uitlaat?
 
20200205_195223.jpg
20200205_195223.jpg
 
Schakkelwerk en remwerk jiffy koebel en beugel zwart gepoedercoat .
Willy g skul time en derby cover geplaatst .
En dikkere rvs spaken in het voorwiel, kreeg de kolere van die roestpuntjes op de spaken .

Klaar voor de zomer, we doen er dit jaar niks meer aan
 
Laatst bewerkt:
Iemand die de locatie van het alarm systeem weet? Gaat om een harley davidson low rider s 2017. Via google kom ik er niet achter...
 
Ik heb een zwaar lopend achterwiel, ik denk aan aanlopende remmen .
Motor is van 2016 23000 km aangetikt.
Ik wil gaan beginnen met een revisie van de remklauw.
Daarnaast denk ik eraan om me wiel lagers te vervangen voor betere .
Ook wil ik gaan kijken of ik een veer over de pennen die de remblokken op hun plaats houden, kan schuiven.
Die er dan voor zorgen dat er meer ruimte onstaat tussen de remblokken en schijf.

Is er hier iemand die dat al eens gedaan heeft .
En ziet iemand nadelen aan de veren tussen de remblokken .
 
Terug
Bovenaan Onderaan