Harley-rijders en zwaaien

Klopt, heb zelf ook een rode en gaat als de brandweer (toetoet)
Deze zeker :z

7020641513_646e8dc2a7_z.jpg
 
Ik geef de meeste schakelbrommers ook een groet.
Vooral die meissies op een schakelbrommer. :-)

Weet ik nog wel van vroeger hoe vet dat was!
 
Rij nu voor het 2e seizoen op mijn bmw K en het is mij inmiddels wel op gevallen dat als je bmw rijdt er ineens ook veel minder tot bijna niet gezwaaid wordt naar je door andere motorrijders behalve dan door mede bmw rijders.
Mensen reageren dan ook altyd heel verbaasd als ik zelf wel zwaai en ik zwaai altyd wel naar elke motorrijder of het nu een SS is of een HD maakt mij niet uit.
Alleen niet naar scooter tuffers en motor agenten dan gaat me net ff te ver.
 
Rij nu voor het 2e seizoen op mijn bmw K en het is mij inmiddels wel op gevallen dat als je bmw rijdt er ineens ook veel minder tot bijna niet gezwaaid wordt naar je door andere motorrijders behalve dan door mede bmw rijders.
Mensen reageren dan ook altyd heel verbaasd als ik zelf wel zwaai en ik zwaai altyd wel naar elke motorrijder of het nu een SS is of een HD maakt mij niet uit.
Alleen niet naar scooter tuffers en motor agenten dan gaat me net ff te ver.

Dat komt door al die bmw-gs'en die nooit zwaaien, op de duur denk je: ach weer een
bmw- rijder. Hé geen probleem hoor, sommige motorrijders zwaaien en andere niet.
Zelf zwaai ik naar iedereen behalve scooters en driewielers.
 
Rij nu voor het 2e seizoen op mijn bmw K en het is mij inmiddels wel op gevallen dat als je bmw rijdt er ineens ook veel minder tot bijna niet gezwaaid wordt naar je door andere motorrijders behalve dan door mede bmw rijders.
Mensen reageren dan ook altyd heel verbaasd als ik zelf wel zwaai en ik zwaai altyd wel naar elke motorrijder of het nu een SS is of een HD maakt mij niet uit.
Alleen niet naar scooter tuffers en motor agenten dan gaat me net ff te ver.

Maar bmw rijders weiger ik te zwaaien..... :X
 
@(Niet zwaaien motorscootert),
Geef niet...
Als die mokkels tussen de 17 tot 37 het maar doen als je voorbij komt op je Vespa classic...
Groet,uhhh bedoel,Zwaai,AJ
 
;(
Nope, hij zwaait alleen naar andere HD'ers.
En toen ik vroeg of hij wel zou groeten als ik op een Buell zou rijden, gaf hij dat ook niet te doen....alleen naar HD'ers, want die snappen wat motorrijden is, volgens hem....kortzichtig of wat? |(

Mij maakt het niet uit, ik :] wel verder

Wat voor lesmotoren heeft hij dan? Dat moeten dan wel Harleys zijn...

(gaat er nog iemand naar Woerden morgen trouwens?)

Jup, ik. Wat dan?
 
Rij nu voor het 2e seizoen op mijn bmw K en het is mij inmiddels wel op gevallen dat als je bmw rijdt er ineens ook veel minder tot bijna niet gezwaaid wordt naar je door andere motorrijders behalve dan door mede bmw rijders.
Mensen reageren dan ook altyd heel verbaasd als ik zelf wel zwaai en ik zwaai altyd wel naar elke motorrijder of het nu een SS is of een HD maakt mij niet uit.
Alleen niet naar scooter tuffers en motor agenten dan gaat me net ff te ver.



Wie beweegt zich dan ook voort op een BMW |(
Zou ik niet durfen echt ouwe l(*&^*llen motoren vreselijk! :Y :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan