Hayabusa - deeltje tweeeeeeeeeeeeeeee !!!

hahahha..hen..denk grote projecten..een stuk of 10..kleine tel ik ff niet mee..!


rob..thx voor the props...mijn vrouw wil het volgende week wel eens met jouw erover hebben over dat stof zuigen.... _O-

jij weet er schijnbaar meer over als ik.... O-)
 
Ja lef heb je wel Hennie om zomaar in het kwasaki domein te komen , maar waar het allemaal om ging ... de laptop ... die draaidt weer als een zonnentje , het was een soort van eind goed al goed met die k*t laptop . ik zie je zondag bij de chokomelmeeting . of misschien nog wel ff eerder .

Haye Rob,
En het was nog wel je eigen oplossing dus alle krediet gaat naar jezelf, wel een lekker gebakje hé enne ik ga je zien komt Moniek ook naar de chokomeet??
 
Hennie ik denk wel dat monique mee komt naar de chokomelmeeting althans dat was wel de bedoeling , zie je zondag maat .
Haye Rob,
En het was nog wel je eigen oplossing dus alle krediet gaat naar jezelf, wel een lekker gebakje hé enne ik ga je zien komt Moniek ook naar de chokomeet??
 
Het nijlpaard krijgt het nodige onderhoud , een nieuwe startmotor de oude zat werkelijk geen tand meer op . nieuwe iridium bougie,s , lekkere verse olie en een nieuw oliefilter , drie koppelings modificaties , twee bij de koppeings cilinder een bij de torque limiter . een hele grote poest en polijst beurt en drie nieuwe chrome accessoires .waaronder chrome spiegelkappen (heel speciaal) en een nieuwe teller sensor zodat de teller weer normaal z,n snelheid aan geeft ,ik moet wel even de mensen bedanken die zich hard hebben gemaakt om dit alles te realiseren , namelijk m,n zwager Arco en zus Monique voor het ter beschikking stellen van hun werkplaats en materiaal en hulp in het bijzonder Monique die de Hayabusa weer tot een glimworm heeft omgetoverd en heeft zorggedragen voor de inwendige mens , HayabusaJos voor het supersnel verzenden van de startmotor en de teller sensor , Hennie 1100 dude voor de sponsoring van de bougie,s ,olie en het filter . zo staat het nijlpaard te blinken nog mooier als een nieuwe en klaar voor de chokomel meeting in harmelen .

nou nou - alsof je de ware liefde voor de stoker weer hebt teruggevonden.
niet verkopen dus ? netjes hoor !

choc ik denk er ook bij te zijn.
hoewel op zaterdag heb ik een korps commando reunie in roosendaal en ik weet niet hoe dat uitpakt. der zijn zelfs commando's uit 47.
je weet in 84 haalde ik mijn groene baret is al weer tig jaar geleden en dus tijd voor een reunie van oud commando's wie weet op de busa .. of anders met de chrysler tank.
Maar de choc meeting is in alle geval ook tof genoeg !
wordt een leuk weekend. *O*
 
@ 440 cid mopar man , hehe eindelijk een teken van leven . je bent zeker helemaal verslaafd aan de grote comfortabele chrysler want je komt nooit meer op het forum . hoe is het met de briezende en blazende busa Mies ? ach ja wat betreft het onderhoud aan de stroker na twee jaar intensief gebruik met je soms het een en ander verversen / vernieuwen . hij doet het weer zoals het hoort , het eerste ritje naar zierikzee (naar edgar en keessss) zit er al weer op en meteen pijn in m,n donder een oncomfortabel rotding is het , maar ja hij loopt hard en dat maakt weer een hoop goed . hey Mies veel plezier bij de commando reunie , en ik hoop dat je er zondag bent .
 
Laatst bewerkt:
@ 440 cid mopar man , hehe eindelijk een teken van leven . je bent zeker helemaal verslaafd aan de grote comfortabele chrysler want je komt nooit meer op het forum . hoe is het met de briezende en blazende busa Mies ? ach ja wat betreft het onderhoud aan de stroker na twee jaar intensief gebruik met je soms het een en ander verversen / vernieuwen . hij doet het weer zoals het hoort , het eerste ritje naar zierikzee (naar edgar en keessss) zit er al weer op en meteen pijn in m,n donder een oncomfortabel rotding is het , maar ja hij loopt hard en dat maakt weer een hoop goed . hey Mies veel plezier bij de commando reunie , en ik hoop dat je er zondag bent .

Jij bij de HCH moet ik dan toch mijn uzi meenemen in geval het een rel dreigt te worden rob ?
 
ik ben officieel H.C.B lid Mies , dus kunnen ze mij niet weigeren bij de hch. en ja die uzi mag je altijd meenemen wie weet komt ie nog wel van pas !! d,r zijn er wel een paar die me liever dood dan levend zien. maar daar heb ik mooi SCHIJT AAN !!
 
Hoe kan je nou met onze favoriete knuffelbeer een rel veroorzaken... _O-

Is toch wel vaker voorgekomen bij een gezamelijke meeting..?
 
Hoe kan je nou met onze favoriete knuffelbeer een rel veroorzaken... _O-

Is toch wel vaker voorgekomen bij een gezamelijke meeting..?

ach ja laten we het gewoon gezellie houden het leven is al zo kort en veul te mooi
om elkaar bij de haren te grijpen heeft toch geen ene moer zin
we benne op de wereld om elkaar , ja toch ?

ik heb gewoon zin om de charger busa eens flink op te jagen , vlam in de pijp.
Olof waar welke kleur busa kom jij mee aan ?
 
hahaha met een 4 wieler komt ie , hij heeft niet eens een motorrijbewijs en ook geen motor , wordt toch eens tijd mister mes dat je het gaat halen !!!! hij spuit alleen hayabusa,s
 
Hey Mies , Jezus Kristus te paard, waarrrrrrrrrrrrrrrrrr was jij al die tijd ?

Maar ju bent ur weer, das 't belangriekstu.

Graag zie ik jou op de S-G Busa @ Chocomeet .

Kom jij dan via MP1 Shell Pomp "De Andel "
Koek moar ff bie de Haa Cee Haa.

Garoete van Vee Pee / Gratenaar
 
hej luitjes :W ik kom hier ook even aanwaaien.
namens m'n vader dan(die is niet zo handig op t forum,of computers _O- )

dit is de busa van me pa
busatankmito004.jpg

de tank moet nog gespoten worden,alleen kunnen we de kleur niet vinden(al bij een aantal spuiters geweest)
de kuip komt bij kuipdelen . nl vandaan,en ik zou zeggen,doe het niet!het past eigelijk net niet,en toch weer netaan,en hun willen ook het kleur nr niet geven :X
ik hoop hier iets wijzer van de busa's te worden,aangezien er het een en ander niet klopt.

wat is de standaart achtervertanding?deze busa komt uit duitsland en we vermoeden dat er een kleinere opzit.

en er zit ook electrisch iets niet goed,namelijk:
ik hoor de branstofpomp mee 'fluiten''met de toeren
en ondanks er een nieuwe accu inzit wil (als ie warm is) de startmotor niet meer rond.
startmotor zelf is al nagekeken en schoongemaakt,mischien start relay?
 
@ crash 750 , allereerst de tank kan je gewoon brengen bij olof van cph , custom painting holland in amerongen industrieweg zuid 30a tel. 0343 456956 www.custompaintingholland.nl . Olof heeft al enkele 10 tallen hayabusa,s zeer vakkundig gespoten ,echt een vakman. het aantal tanden bij dit type hayabusa (de eerste generatie) is 17 tanden voor en 40 tanden achter. en voor het probleem met het starten enz op te lossen kan ik je aanbevelen om een keer contact op te nemen met edgar van EH autoservice (zelf hayabusa rijder) die is er kundig op het gebied van de hayabusa en ook nog eens normaal betaalbaar zit niet in de buurt maar toch echt de moeite waard om die ook eens te bellen EH autoservice 0111 411429 industrieweg 48-12 zierikzee . zowel olof als edgar zijn leden van de hayabusaclub holland en hayabusaclub belgie en zijn zeer toegewijd met de omgang van hayabusa motoren en zowel de rijders er van , anders mag je altijd even met mij contact opnemen 06 13414111 . ik woon in waddinxveen en zal je graag van betrouwbare info voorzien . grts rob
 
Laatst bewerkt:
@crash750 Kawabusa Rob is een levende encyclopedie op het gebied van motoren dus doe er je voordeel mee
 
hej,bedankt voor je advies!ik laat me vader je binnenkort wel even bellen :}
ik heb het zelf namelijk ook erg druk met m'n eigen motortjes :$
 
@ Rob :

Hoe heb jij de zonnebril op je koplamp bevestigd ? Ik heb er de bijgeleverde klittebandstripjes voor gebruikt maar dat heeft als nadeel dat de zonnebril nu ca. 3/4 cm van de koplamp af zit en dat vindt ik niet mooi. Dubbelzijdige plakband heeft weer als nadeel dat je 'm niet zomaar effe kunt eraf halen en er weer opzetten wanneer het me uitkomt. Of rij jij er alleen maar overdag mee ?

Helaas kan ik het niet zelf bekijken op de Choc-meeting omdat ik dan moet werken (ja alweer... :( ).

Toedels, Michel.
 
Hallo Michel ,ik heb m,n zonnebril met 4 van die witte klittebandjes vast zitten. vanaf de zijkant zit het aan de onderkant ook niet helemaal zoals ik zou willen , maar ja wat wil je ook met spullen van C.S.B. ?? ik haal hem er s,avonds af en doe het onder m,n jas, niet altijd het ligt er aan waar ik rij als er goede verlichte wegen zijn laat ik het gewoon zitten . die klittebandjes van mij zijn ongeveer een vierkante centimeter groot , ik heb tussen m,n lamp en de zonnebril een ruimte van een mm of 3 ongeveer. jammer dat je er niet kan zijn zondag. ik ga je zien grts rob
 
Terug
Bovenaan Onderaan