Hayabusa - deeltje tweeeeeeeeeeeeeeee !!!

Speedlonk er is een hayabusa rijder die denkt dat jij eng bent !! nou een duidelijk geval van hij weet niet wie jij bent !!! Paul ik ken je alweer een aantal jaren maar eng ben je zeker niet !!!en jij bent een busa rijder met ervaring (gereden op de eerste generatie en nu op een bijna nieuwe 2e generatie)dus die engert die jou niet kent moet niet voor z,n beurt spreken !!
 
Hoi allemaal,

Ik heb inmiddels een full akrapovic systeem en een PC3 usb op de busa zitten.
Nu wil ik graag nog een dynojet quickshifter erop, die op de PC3 expansion slot past.
Heeft iemand hier al ervaring mee, en kan mij meer vertellen over de montage en welk type.
 
Dan reist de vraag wie er van de busa bezitters actief op dit forum nog in leven is. :+

Want een snelle machine kan wreed gevaarlijk zijn met de nadruk op lijk. O-)
 
Laatst bewerkt:
Pas maar op dan want ik rijd scheur vrijwel dagelijks op de Busa rond, en ik gebruik hem waarvoor die gemaakt is.

Met Duitse benzine die 1 euro 58 kost. *O* In Duitsland tanken is gelijk weer een mooie reden om weer lekker ritje te maken.

Ik bedenk me net dat mijn achterband al weer bijna kaal is. Ze houden het slechts 4000km vol.
 
Laatst bewerkt:
Als jij 4000 kilometer met je achterband doet geef je duidelijk geen gas maar rij je op opa snelheid , als je namelijk veelvuldig op topsnelheid rijdt gaat je band namelijk geen 4000 km mee . er zijn factoren op die snelheden die je band erg hard doen slijten !!! ik heb nooit langer dan 2500 kilometer met een achterband gedaan !! en er zijn rubber merken die dat geen eens halen !!!
 
Als jij 4000 kilometer met je achterband doet geef je duidelijk geen gas maar rij je op opa snelheid , als je namelijk veelvuldig op topsnelheid rijdt gaat je band namelijk geen 4000 km mee . er zijn factoren op die snelheden die je band erg hard doen slijten !!! ik heb nooit langer dan 2500 kilometer met een achterband gedaan !! en er zijn rubber merken die dat geen eens halen !!!
Je hebt gewonnen! Alleen wist ik niet dat ik aan een slijtage wedstrijd meedeed.


Maar goed Busa rijden kost wel wat meer dan normaal met al die krachten die er los komen.
 
Laatst bewerkt:
wil je een slijtvaste band waarvan bewezen is dat ie heel veel kilometers mee gaat , dan moet je de Pirelli angel gt nemen en die is ook nog eens geschikt voor onder een busa ook .
 
Laatst bewerkt:
Ff het topic opvrolijken



5899d950eb7f693f2ad7729ad17ec7dc_zps1c6d25b7.jpg
 
Als jij 4000 kilometer met je achterband doet geef je duidelijk geen gas maar rij je op opa snelheid , als je namelijk veelvuldig op topsnelheid rijdt gaat je band namelijk geen 4000 km mee . er zijn factoren op die snelheden die je band erg hard doen slijten !!! ik heb nooit langer dan 2500 kilometer met een achterband gedaan !! en er zijn rubber merken die dat geen eens halen !!!

Cool! Mag ik je aanraken?
 
Cool! Mag ik je aanraken?
Enige correcte antwoord.

Met mijn rijstijl gaan dunlop sportsmarts een kleine 4000 km mee. Pilot road IIs, stuk goedkoper, met dezelfde rijstijl en evengoed grip in overvloed op de openbare weg, intussen 10000km en ze zijn nog lang niet versleten.

Niks stoers aan banden slijten op 4000 km, puur weggegooid geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan