Hayabusa - deeltje tweeeeeeeeeeeeeeee !!!

Enige correcte antwoord.

Met mijn rijstijl gaan dunlop sportsmarts een kleine 4000 km mee. Pilot road IIs, stuk goedkoper, met dezelfde rijstijl en evengoed grip in overvloed op de openbare weg, intussen 10000km en ze zijn nog lang niet versleten.

Niks stoers aan banden slijten op 4000 km, puur weggegooid geld.
Bedankt voor de tip dat ga ik uitproberen.

pilotroad 2 lijkt me een oud type. road3 is nog te koop en er is ook al een road 4 van michelin.
3
michelin-cubierta-pilot-road-3-34664.gif


4
Pilot-Road-4-Rear.jpg
 
Laatst bewerkt:
De road mag niet officiële onder de busa vanwege de snelheid
Is wel een goede band heb hem onder de BMW
Onder de King mpp3 ook erg goed veeeeeel grip en leid vaster dan de 2
 
Ik heb zojuist een S20 Evo 190/55 op de busa gezet :D

Moest wel een stukje van de staartvin afzagen, bandje liep aan.
 
De road mag niet officiële onder de busa vanwege de snelheid
Is wel een goede band heb hem onder de BMW
Onder de King mpp3 ook erg goed veeeeeel grip en leid vaster dan de 2
Volgens mij is die wel geschikt het is een "W" band dat betekent 270kmh>
 
Oke als dat er staat is het idd goed
Ik laat het door een Duits bedrijf doen die wil de Michelin er niet op zetten. Het mag niet in Duitsland ben je niet verzekerd als je niet aan het banden advies van de fabrikant (Suzuki) houd.
In Duitsland hebben ze al apk voor motoren. En ze komen bij hem uit als ik brokken maak en ze gaan het natrekken. Ik moest ook gelijk de voorband doen als ik al een ander merk mocht monteren.
 
Laatst bewerkt:
Ik laat het door een Duits bedrijf doen die wil de Michelin er niet op zetten. Het mag niet in Duitsland ben je niet verzekerd als je niet aan het banden advies van de fabrikant (Suzuki) houd.
In Duitsland hebben ze al apk voor motoren. En ze komen bij hem uit als ik brokken maak en ze gaan het natrekken. Ik moest ook gelijk de voorband doen als ik al een ander merk mocht monteren.

Ik laat ze ook wel eens in Duitsland monteren en als je gelijk je voorband moet doen dan ga je toch naar een ander. Maar kijk eens rond in je regio daar vallen de prijzen ook wel mee.

:W Zagetta
 
Laat ik nog eens op de michelin site lijken. Blijkt dat zei een zoek machine hebben welke band voor welk type fiets geschikt is.

Nu komt die zelf met de pilotroad 4 voor de Hayabusa. Als michelin het zegt geloof ik wel dat het veilig is. De volgende keer is toch de voor en achterband weg. Dan zal ik het eens een keer proberen. Je houd wel gemakkelijk vers rubber op de busa. ;)

 
Laatst bewerkt:
Ik rij zelf met MPP en wil voorlopig niets anders. Met deze banden nog nooit een stapje opzij gezet en dat geeft toch een vertrouwd gevoel.
 
mooi weer vandaag allemaal rijden zeker ????? want hier op het forum kan je een kanon afschieten !!!!!
 
Laatst bewerkt:
mooi weer vandaag allemaal rijden zeker ????? want hier op het forum kan je een kanon afschieten !!!!!
Vandaag voor het eerst op het zwartecross festival geweest met de kids. Het is vrijwel bij mij in de achtertuin maar was er nog nooit geweest.

Wat motoren betrefd nog van die hele jonge kinderen zien crossen. Even later de gp klasse, Dat zijn weg motoren met cross banden ik zag een aprilia RVS en oude honda CBR1000 een gpz900, een yamaha R6. Als er een omviel od stil viel werd deze door de voorbijgangers begraven onder een straal zand.
Daarna werd er echt gecrost met viertakt eencilinders dat ging echt volgas.
Een een optocht met omgebouwde vrachtwagens wat meer aan carnaval doet denken. Verder heel veel volk op de been. De opposites nog gezien en normaal, Airborne en The real mc kenzies.
Met de kids nog in de zweefmolen gezetten van 60 meter hoog. Ik heb dan toch wat hoogte vrees mijn kinderen hadden gelukkig nergens last van. Echt verdomt hoog hoor 60 meter.

zwarte-cross-700x330.jpg



En als laatste op mijn eigen zwarte crosser rond geblazen ook nog even langs de schans gereden.
 
Laatst bewerkt:
Yoshimura R-55 Full exhaust(header,linkpipe,demper,db killer) 4-1 in perfecte nieuwstaat exclusief (hayabusa gegraveerd in demper)passend voor suzuki hayabusa VANAF 2008 EN powercommander IIIusb, inclusief custommap voor r55
15kg eraf en 10pk erbij op top !
Heeft ca 500 km op de moto gezeten.

Prijs totaalpakket ;789 euro (Nieuwprijs R-55;1200 euro,powercommander IIIusb 290 euro en custommap 150 euro)

regio O-VL (Belgie)
 
Laatst bewerkt:
Dames en Heren,
Ik heb weer een vraagje. Heeft iemand of zijn er leden hier op het forum die een X-TRE Powerbox in hun busa's hebben? Het schijnt dat bepaalde modellen de orginele gear indicator niet meer werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan