Hayabusa - deeltje tweeeeeeeeeeeeeeee !!!

.
full
 
Goedenmorgen busarijders,

Een vriend van mij heeft een Hayabusa uit 2014 met twee yoshimura dempers. Ze klinken mooi maar het kan beter (geen db killer in).
Zijn er ook katvervangers in omloop voor de Busa? Ik kan ze niet vinden.

Hiervoor had hij een 2000 busa met vol yoshi systeem (4-1) en daar kwamen mooie vlammen en knallen uit, overigens wel goed afgesteld ;) Dat wil hij weer :)

Mochten jullie suggesties hebben anders dan een vol systeem dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Gister eindelijk mn eerste busa gekocht.

Wil al jaren een hayabusa. Sinds 1999 mn droom motor en nu eindelijk is het zover.
Ik word dit jaar 30 jaar en heb het rubber de laatste jaren op de grond gehouden dus...



 
Ja zeker. Is een jongensdroom en toen ik 20 was 1 keer gereden en gevallen. Nu bijna 10 jaar later eindelijk m'n eigen busa. Had mijzelf beloofd mij de eerste weken aan de maximale snelheid te houden maar de eerste x door de zeeburgtunnel haf ik mijn rijbewijs al kwijt kunnen zijn ha ha.
 
oprotten oma ,

Dit lijkt hier een topic dat op sterven na dood is ??
De naam is bert111 en meestal zit ik in het zijspanforum .

Weet niet of het wat helpt , maar ik mag mij zaterdag ook de gelukkige eigenaar noemen van een hayabusa bj 2001 met ongeveer 55000 km op de teller .

Zoals in mijn avatar te zien is ben ik een zijspanrijder , dus een busa met zijspan , dit is niet anders :)

vno1us.jpg


Dit is een foto van de advertentie die ik gejat heb , ik heb hem namelijk nog niet gezien , maar zaterdag ga ik hem ophalen , bijna 600 km heen en hetzelfde terug dus :)

Ik hoop van hier antwoorden op mijn vragen te kunnen krijgen .
Dank
 
Veel plezier met je nieuwe aanwinst bert. nu kun je ook met zijspan van nul naar 100 onder de drie seconden.
 
Ok , de eerste problemen , mijn raw langs rechts gaan niet , het controlelampje op het dachbord brand groen constant bijna , pinkt dus niet .
Heb een lampje eruit gehad en lampje niet kapot , dus zou er toch 1 moeten gaan of ben ik mis hier , als er 1 stuk is moet de andere pinken ....

Zou het kunnen dat het raw relais stuk is langs 1 kant ?
waar vindt ik het zekeringskastje op de busa ?
Dank
 
het zou ook een massa probleem kunnen zijn . de zekeringen zitten links onder het binnenkuipdeel
Ok , de eerste problemen , mijn raw langs rechts gaan niet , het controlelampje op het dachbord brand groen constant bijna , pinkt dus niet .
Heb een lampje eruit gehad en lampje niet kapot , dus zou er toch 1 moeten gaan of ben ik mis hier , als er 1 stuk is moet de andere pinken ....

Zou het kunnen dat het raw relais stuk is langs 1 kant ?
waar vindt ik het zekeringskastje op de busa ?
Dank
 
bert ik weet niet of je erg ver van bilzen woonachtig bent daar zit Jacqmaer motoren taunusweg 16 munsterbilzen (bilzen) 089 411376 patrick is een van de beste mechanikers van europa en heel behulpzaam een ware hayabusa goeroe die kan je altijd vragen om raad en repareerd echt goedkoop
 
Terug
Bovenaan Onderaan