hayabusa kopen

dacht dat de term "100% puur Ego" gereserveerd was voor mensen die hun motor als 'Kunst' in de kamer zetten en er geen meter mee rijden, om 'hun investering te beschermen'

de Hayabusa lijkt mij niet 100% puur Ego omdat je er volgens mij nog een hele hoop op kan waarmaken

Na wat ik hier lees ben ik spontaan fan van GSX 1300 R Hayabusa geworden. 100% puur genieten. :}

al is het alleen al voor de geweldige posts
 
Alle lui die in dit topic de hayabusa afbranden zijn van die 600c losers die er 3x per jaar op rijden. en geen respect hebben voor andermans topic

de Busa is gewoon een goede fiets die respect verdient. tis alleen jammer hoe ze soms worden toegetakeld.

zo. dat moet ik ff kwijt :X
 
Na heel veel meelezen in Hayabusa topics wil ik toch even mijn ei kwijt. Ik begrijp niet waarom iedereen spontaan begint te kotsen als er een Hayabusa topic wordt geopend, dat doe ik toch ook niet als ik een chopper-topic zie? En dat terwijl choppers vele malen afzichtelijker zijn dan een Hayabusa. Kennelijk kunnen veel forummers er toch niet tegen dat de Hayabusa lange tijd als snelste productiemotor bovenaan de ranglijsten heefte gestaan. Ik weet eerlijk gezegd niet of het nog steeds de snelste is, en dat boeit me niet. Ik vind een Hayabusa gewoon mooi. Dat je een teller hebt die tot de 340 doorloopt is slechts een bijzaak :+

De ZX-12R, dat vind ik pas een lelijke motor. En dan vooral die ranzige luchthapper aan de voorkant. Maar dat ga ik toch ook niet in elk ZX-12R topic verkondigen :z

(Afbeelding)

Mensen die zich ergeren aan 100% EGO hebben gewoon geen humor, zijn posts zijn beter dan alle vrijdagtopics van MF bij elkaar opgeteld :W Heb ook aardig wat mooie Busa's gezien op de megameet. Je hoort er echter weinig van op MF, hoe zou dat toch komen met al die negatieve posts van de vele MF'ers :Z

Ik ben niet gelovig,

maar... Amen :} :} :}
 
Na heel veel meelezen in Hayabusa topics wil ik toch even mijn ei kwijt. Ik begrijp niet waarom iedereen spontaan begint te kotsen als er een Hayabusa topic wordt geopend, dat doe ik toch ook niet als ik een chopper-topic zie? En dat terwijl choppers vele malen afzichtelijker zijn dan een Hayabusa. Kennelijk kunnen veel forummers er toch niet tegen dat de Hayabusa lange tijd als snelste productiemotor bovenaan de ranglijsten heefte gestaan. Ik weet eerlijk gezegd niet of het nog steeds de snelste is, en dat boeit me niet. Ik vind een Hayabusa gewoon mooi. Dat je een teller hebt die tot de 340 doorloopt is slechts een bijzaak :+

De ZX-12R, dat vind ik pas een lelijke motor. En dan vooral die ranzige luchthapper aan de voorkant. Maar dat ga ik toch ook niet in elk ZX-12R topic verkondigen :z



100 procent mee eens, de busa is een schitterende motor, snap niet als je hier over een busa begint, iedereen gefrustreed raakt en de motor afbrand.. zal wel pk jaloezie zijn.. :X
 
Gaan we weer :Z

(Afbeelding)

Waarom wilt ieder jonge rijder nou een Hayabusa :r

Ja okay ,op een recht stuk gaat het redelijk vlot
Maar bij bochten moet je ongeveer afstappen om dat ding de bocht om te krijgen _O-


Het enigste wat mooi is aan dat ding zijn de kleurenschema's

kan hier geen Haybusa afzeik topic van worden gemaakt ? })

En ik begrijp dat jij er ervaring mee hebt? :9
Ik he regelmatig gehad dat ik voor de zogenaamd snelle jongens in de bocht op de rem moest, omdat ze niet doorreden in de bochten.. (en ik was dan meestal op mijn gemak aan het toeren :] ) maargoed.. een fazer rijdt zeker wel makkelijker.. *O*
 
nu zzr1400 er is, gaan we daar nu met zijn allen over zeiken? |(

Mij hoor je niet hoor over de ZZR :9~ *D :9 uber mooi ding, heb hem zien rijden.
Over de Hayabusa zal je mij ook niets slechts horen zeggen, fantastisch brok techniek en vermogen.

maar de ZZR is wel mooier als de Busa O-) O-) O-)
 
mja lelijke lampen (busa ook), maar me puntje was: zeiken we gewoon alles af wat snel in een rechte lijn gaat?? Iedereen heeft zo zijn eigen droomfiets, toch?
 
Hallo motorvrienden van Nederland en omstreken.

Ik ben zojuist uit mijn meditatie gekomen.
Was het ergens in mei dit jaar , dat ik begon ?

Ik voel me goed.
Ik voel me koel.
Ik voel me als een jonge god.
Meditatie en ik , we zijn een.

Zeg ...
Is het motorseizoen al begonnen ?
Zal ik mijn dubbel gespierde GSX 1300 R Haya Turbo eens wakker maken ?
Ik begin trek te krijgen in een broodje Gixxer 1000 K5 of trek ik een
blikje verse Blade open ?

 
jaahaaaa *O* *O* onze grote vriend is er weer :} :}

ik schrok eerst al van je foto :o maar gelukkig niet plat :9 moest ff 2 keer kijken

wanneer ben je nou es op de Aker? :9
 
Hallo motorvrienden van Nederland en omstreken.

Ik ben zojuist uit mijn meditatie gekomen.
Was het ergens in mei dit jaar , dat ik begon ?

Ik voel me goed.
Ik voel me koel.
Ik voel me als een jonge god.
Meditatie en ik , we zijn een.

Zeg ...
Is het motorseizoen al begonnen ?
Zal ik mijn dubbel gespierde GSX 1300 R Haya Turbo eens wakker maken ?
Ik begin trek te krijgen in een broodje Gixxer 1000 K5 of trek ik een
blikje verse Blade open ?

(Afbeelding)

:W Welkom terug :W
 
Hallo motorvrienden van Nederland en omstreken.

Ik ben zojuist uit mijn meditatie gekomen.
Was het ergens in mei dit jaar , dat ik begon ?

Ik voel me goed.
Ik voel me koel.
Ik voel me als een jonge god.
Meditatie en ik , we zijn een.

Zeg ...
Is het motorseizoen al begonnen ?
Zal ik mijn dubbel gespierde GSX 1300 R Haya Turbo eens wakker maken ?
Ik begin trek te krijgen in een broodje Gixxer 1000 K5 of trek ik een
blikje verse Blade open ?

(Afbeelding)

:W
 
ja issie weer

ik vindt de busa ook een super mooie motor
maarja over smaak valt niet te twisten
 
Hallo motorvrienden van Nederland en omstreken.

Ik ben zojuist uit mijn meditatie gekomen.
Was het ergens in mei dit jaar , dat ik begon ?

Ik voel me goed.
Ik voel me koel.
Ik voel me als een jonge god.
Meditatie en ik , we zijn een.

Zeg ...
Is het motorseizoen al begonnen ?
Zal ik mijn dubbel gespierde GSX 1300 R Haya Turbo eens wakker maken ?
Ik begin trek te krijgen in een broodje Gixxer 1000 K5 of trek ik een
blikje verse Blade open ?

(Afbeelding)

Zou em eerst eens in elkaar zetten als ik jou was _O-
Anders valt er weinig in te halen
 
Terug
Bovenaan Onderaan