Hayabusa

Nu ben ik voor eerst effe echt serieus.

nou .. daar komt het :o

Ik stuur scherpe bochten of de rotondes nooit.
Rijdt altijd rechtuit , bij rotondes er altijd overheen.
Dan ben ik altijd sneller dan een GIXXER.
Wel vervelend dat de er borden omheen stellen of perkjes aanleggen.

lekker serieus .. not !

Ze denken ... wat een malloot.

inderdaad

En als laatste :
Jullie zijn toffe gasten.

Oke .. je was dus toch serieus .. ;)
 
In het land der oneindig rechte banen is Busa koning. :)


...spijtig genoeg bestaat er zo geen land dude |( ...


'Doe eens wat moeite en stel je eens voor :
In 6e versnelling bij 5000 toeren trekt de Turbo aan en
met de trekkracht van jouw tweede versnelling ga ik door naar de 340 km per uur.
Echte kilometers , dus 380 km per uur op jouw GIXXER teller.

Dan stop ik. Stap af en steek een sigaar op.
Wacht nog eens een poos en dan zie ik je GIXXER aan komen.'


Doe eens wat moeite en stel je eens voor:

In elke willekeurige bocht gaat een gixxer preciezer, platter, en vooral: harder dan jouw Busa. In elke willekeurige chicane gaat een gixxer veel sneller van het ene oor op het andere. Voor elke willekeurige bocht remt een gixxer veel sneller met zen lage gewicht, dan jouw zware Busa. Op hellingshoek accelereert een gixxer aan 5000 toeren gelijkmatig en mooi opbouwend, op hellingshoek aan 5000 toeren, wanneer jouw 'Turbo aan trekt' doet jouw Hayabusa (japanse naam voor valk) zen naa m alle eer aan, wanneer hij door een mooie highsider het luchtruim nader verkent (hopen dat de machine even zacht land als het vogeltje).

Als jij en je Turbo-busa het opnemen tegen Gixxer, no matter welk circuit, voor pakweg 5 rondjes, dan stopt gixxer. Breekt de pitlane op, legt er verse aarde, begint te zaaien, bemesten, besproeien,...wacht eventjes...gaat ondertussen even zonnen...gaat dan verder met het plukken van de bladeren in zen kortelings aangelegde tabaksplantage, brengt de bladeren naar de fabriek die hij ietsje verder opbouwde tijdens het wachten op de volgroeide tabaksplanten, daar laat hij ze rollen en bewerken, in doosjes stoppen, dan verspreidt hij ze op de internationale sigaren-markt, wacht nog eens een poos,...

...en dan ziet hij je Busa aankomen :)
beste jaap:

full


Doe eens wat moeite en stel je eens voor:


DE BUSA IS NOOIT GEMAAKT VOOR HET CIRCUIT, OF SNELLE BOCHTEN
GODVERDOMME ZEG,
anders hing dat 1300 blok wel in een 1000 frame
 
Gaat lekker hier,,
Whaaaaaaaaaaaa,,,

Is toch zo ??? niet dan....

ik ga toch ook niet zeggen:

he ik boek jouw tl 1000r vet hard op de crossbaan, mijn crossmotor boekt jou in de modder, ZO hard, dat ik dingen kan gaan uitvinden voordat jij over de finish bent, bijv. een nieuwe koffiezet apparaat!! (over DOM lullen gesproken...)




of bijv.

mijn vrachtauto kan meer vervoeren dan jouw nissan micra...
 
ik rij nu op een tl1000R, beest van een motor, blijf ik voorlopig ook nog op rijden, maar ik weet dat er een keer een busa gaat komen...

ik vind het een machtig mooie motoren, en niet zo een 1000 in een dozijn motor..

veel mensen vinden de busa oerlelijk, ik vind de busa echt mooi..


Rijdt ook op een Tl - R,
Mijn eerste motor,
Wou wel naar een busa gaan,maaarrr,,gelukkig niet zo dom geweest,
Iedereen kan zo hard mogenlijk rijden, makkie jongen, stuurtje recht vast houden en gassss erop,,daar gaat ie,
In afgelopen weekend 280 gehaald, en????
Zels mijn oma kan dat jongens,
Oke oke oke,,zal niet zo lullig tegen de busa's doen,,mijn maat rijdt ook eentje, hangt ook vannaf hoe jij plezier meemaakt met je bike, tuurlijk, is jouw motor en niet van de jongens van MF,

Voor mij betreft is motor rijden bochten,
Plat gaan totdat de de asfalt kan "likken met je tong"",

Das een kick man, ""gewoon klaar komen"",Hehehehee,

 
Is toch zo ??? niet dan....

ik ga toch ook niet zeggen:

he ik boek jouw tl 1000r vet hard op de crossbaan, mijn crossmotor boekt jou in de modder, ZO hard, dat ik dingen kan gaan uitvinden voordat jij over de finish bent, bijv. een nieuwe koffiezet apparaat!! (over DOM lullen gesproken...)


I LOVE WHEN YOU TALK DIRTY TO ME!!!!!
Yust love that,,
Whuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,
 
Is toch zo ??? niet dan....

ik ga toch ook niet zeggen:

he ik boek jouw tl 1000r vet hard op de crossbaan, mijn crossmotor boekt jou in de modder, ZO hard, dat ik dingen kan gaan uitvinden voordat jij over de finish bent, bijv. een nieuwe koffiezet apparaat!! (over DOM lullen gesproken...)


I LOVE WHEN YOU TALK DIRTY TO ME!!!!!
Yust love that,,
Whuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,

wat is er dan dirty?

dat dom lullen sloeg op Eaglehart... die is van plan een nieuwe rokersfabriek op te zetten...
 
Op een rechte weg?
Zekerrrrr

Heb je er wel is op gereden? (ik niet)

ik vraag me af... als je tl 1000r je eerste motor is... hoe kan je dan de hayabusa ermee vergelijken als je er nog nooit op hebt gereden....

(die TL 1000r stelt ook geen ruk voor vergeleken met een r1/gixxer 1000 in de bochten..)

volgens mij lul je gewoon de rest hier na, die er OOK nog niet op hebben gereden...

bijv. die gast met een rs 125
 
Heb je er wel is op gereden? (ik niet)

ik vraag me af... als je tl 1000r je eerste motor is... hoe kan je dan de hayabusa ermee vergelijken als je er nog nooit op hebt gereden....

(die TL 1000r stelt ook geen ruk voor vergeleken met een r1/gixxer 1000 in de bochten..)

volgens mij lul je gewoon de rest hier na, die er OOK nog niet op hebben gereden...
Dirty Talk ,,i like it,,
Jonge,,lets dateeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! })
 
Laatst bewerkt:
@ GSX 1300 R Hayabusa,

die foto's zien er goed uit. Heb niets tegen Hayabusa's, maar vond je opmerking van je oppermachtige fiets een beetje arrogant. Ik geloof graag dat het ding vreselijk hard gaat, maar zoals de meeste motorrijders hier, blijf ik erbij dat het vooral gaat om de bochtjes nemen (liefst zo hard mogelijk :) ) en dat jouw bike op dat vlak niet zo oppermachtig is.

Een turbo installeren getuigt van een mooi stukje technische kennis. Op de foto's is ook te zien dat het allemaal erg goed is gemaakt, waarvoor mijn respect :} betuigingen bij deze.

Wens je er nog veel plezier en veilige km's mee.


groeten
 
@ GSX 1300 R Hayabusa,

die foto's zien er goed uit. Heb niets tegen Hayabusa's, maar vond je opmerking van je oppermachtige fiets een beetje arrogant. Ik geloof graag dat het ding vreselijk hard gaat, maar zoals de meeste motorrijders hier, blijf ik erbij dat het vooral gaat om de bochtjes nemen (liefst zo hard mogelijk :) ) en dat jouw bike op dat vlak niet zo oppermachtig is.

Een turbo installeren getuigt van een mooi stukje technische kennis. Op de foto's is ook te zien dat het allemaal erg goed is gemaakt, waarvoor mijn respect :} betuigingen bij deze.

Wens je er nog veel plezier en veilige km's mee.


groeten


Okay.
Gezien.
Einde bericht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan