Hayden, laatste jaar Repsol?

Laatste jaar Hayden?

  • ja

    Stemmen: 13 28,9%
  • nee

    Stemmen: 32 71,1%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Is dat zo :?
Als je die stroken rubber ziet die Hayden op de baan achterlaat zou je verwachten dat het de levensduur niet ten goede komt.
Maar het ziet er wel stoer uit. 8-)


Wat doen Hayden en Biaggi in hun vrije tijd?

:}

Kijk maar naar 'Faster' en naar McCoy zijn overwinning op Welkom in 2000.
En naar de rede waarom iedereen op 16,5 inch banden is overgestapt.
Hoe harder je spint, hoe heter het oppervlak van de band word. Maar door relatief minder te spinnen warm je het hele karkas van de band op waardoor deze meer grip zou bieden, en meer grip betekent meer slijtage ;)
Maar goed, kijk maar is naar 'Faster' :Y , da's verhelderend :+


En Rossi rijdt idd ook hoekigere lijnen. Hij kan eerder op het gas waardoor hij harder op de volgende bocht af komt. Pedrosa rijdt voorlopig ook nog erg ronde lijnen, maar wel ontzettend krap. Ben benieuwd hoe hij zich ontvouwt komend(e) seizoen(en)
 
Hayden is gewoon een blijvertje :}

Jammer dat hij Rossi niet meer kon pakken......dan wachten wij wel tot Laguna.
 
Hayden is Repsol absoluut waardig. Alleen was het misschien slimmer geweest om een nog meer ervaren iemand als teamgenoot te kiezen. Een Biaggi of Barros. En dan Pedrosa onder te brengen bij een sataliet-team met een geupgrade fiets.


Helemaal mee eens, Hayden is een top rijder denk ik hij moet nu zijn plekkie nog vinden en de fiets moet 100% worden! En een ervaren team genoot zou een goeie zet zijn, hij zou dan Nicky veel kunnen leren!
 
Die Hayden doet het echt nog zo slecht niet:

full
 
hij kan wel aardig rijden maar wereld kampioen dat wordt hij denk ik niet.
ik denk dat hij zijn laatste siesoen bij repsol heeft gereeden.
 
Zolang Rossi er rijd word hij geen wereldkampioen nee.

Maar wat doet hij nou onder voor Melandri, Capirossi, Gibernau, Edwards en al die anderen :?
Zodra Rossi weg is hebben we een veld met een stuk of 5-6 titelkandidaten...

Pedrosa, Melandri, Gibernau, Capirossi, Edwards en Stoner zijn toch echt samen met Hayden wel titelkandidaten volgend jaar en allemaal van het zelfde niveau.
De enige reden waarom Hayden dit jaar geen wereldkampioen zou kunnen worden is Rossi, maar dat geld voor nagenoeg iedereen.


Dus volgend jaar als Rossi weg gaat maakt Hayden echt wel een grote kans :Y
 
Laatst bewerkt:
Zolang Rossi er rijd word hij geen wereldkampioen nee.

Maar wat doet hij nou onder voor Melandri, Capirossi, Gibernau, Edwards en al die anderen :?
Zodra Rossi weg is hebben we een veld met een stuk of 5-6 titelkandidaten...

Pedrosa, Melandri, Gibernau, Capirossi, Edwards en Stoner zijn toch echt samen met Hayden wel titelkandidaten volgend jaar en allemaal van het zelfde niveau.
De enige reden waarom Hayden dit jaar geen wereldkampioen zou kunnen worden is Rossi, maar dat geld voor nagenoeg iedereen.


Dus volgend jaar als Rossi weg gaat maakt Hayden echt wel een grote kans :Y

Ben ik het niet mee eens, Hayden is nog geen een keer 2e geworden in het kampioenschap. Na wat, 4 jaar? Staat hij 2e...
 
Ben ik het niet mee eens, Hayden is nog geen een keer 2e geworden in het kampioenschap. Na wat, 4 jaar? Staat hij 2e...

Was welliswaar op een afstand, maar heeft vorig jaar met Marco Melandri toch laten zien dat er met hem serieus rekening gehouden moet worden.

Ik zie hem nu op de 2e plaats staan met 2 achtereenvolgende podiumplaatsen en hij maakte vorig jaar al tijdens de 2e seizoenshelft indruk, iedereen zei toen destijds dat hij niet constant genoeg was en vooral in het begin van het seizoen, dat is hij nu toch echt wel.
Hayden is gewoon een topper en een titelkandidaat.

Ik weet niet of hij het ooit word, maar mocht Rossi ooit of stoppen in de MotoGP oid. dan is Hayden samen met de jongens die ik in mijn vorige post noemde gewoon een titelkandidaat :Y
 
Was welliswaar op een afstand, maar heeft vorig jaar met Marco Melandri toch laten zien dat er met hem serieus rekening gehouden moet worden.

Ik zie hem nu op de 2e plaats staan met 2 achtereenvolgende podiumplaatsen en hij maakte vorig jaar al tijdens de 2e seizoenshelft indruk, iedereen zei toen destijds dat hij niet constant genoeg was en vooral in het begin van het seizoen, dat is hij nu toch echt wel.
Hayden is gewoon een topper en een titelkandidaat.

Ik weet niet of hij het ooit word, maar mocht Rossi ooit of stoppen in de MotoGP oid. dan is Hayden samen met de jongens die ik in mijn vorige post noemde gewoon een titelkandidaat :Y

Rossi hoeft niet te stoppen om je als titelkandidaat te laten zien. Diegene die gewoon 2e wordt in het kampioenschap zou de kampioen zijn als Rossi er niet zou zijn geweest.
 
Rossi hoeft niet te stoppen om je als titelkandidaat te laten zien. Diegene die gewoon 2e wordt in het kampioenschap zou de kampioen zijn als Rossi er niet zou zijn geweest.

Waar haal je je theorie vandaan dan dat Hayden geen wereldkampioen kan worden, ik bedoel Melandri eindigde vorig jaar als 2de, maar dat moest wel in de allerlaatste race uitgevochten worden.

En Hayden was er errrug dicht bij hoor 1 foutje van Melandri en Hayden was 2e geweest in de einklassering vorig jaar...
 
wij moeten niet vergeten dat het toch om een snelheidssport gaat, natuurlijk heeft rossi de allerbeste papieren om weer wk te worden...maar wie herinnerd zich nog mick doohan in 1999??? op jerez?? einde oefening!!! rossi is goed, maar zelfs hem kan iets gebeuren,en dan hebben wij toch minstens 4 titel strijders...en dan blijft hayden nog wel even bij repsol.
 
Waar haal je je theorie vandaan dan dat Hayden geen wereldkampioen kan worden, ik bedoel Melandri eindigde vorig jaar als 2de, maar dat moest wel in de allerlaatste race uitgevochten worden.

En Hayden was er errrug dicht bij hoor 1 foutje van Melandri en Hayden was 2e geweest in de einklassering vorig jaar...

Ja goed, daar heb je gelijk in.
 
Goed na de wedstrijd in turkije. De jongen presteerd gewoon onder de maat!!! Zelfs de rookies racen m voorbij en zetten hem op een achterstand :N

Repsol hayden t afval en pedrosa t betere materiaal :X
 
Goed na de wedstrijd in turkije. De jongen presteerd gewoon onder de maat!!! Zelfs de rookies racen m voorbij en zetten hem op een achterstand :N

Repsol hayden t afval en pedrosa t betere materiaal :X

oftewel iedereen moet inpakken, want Hayden staat eerste in het kampioenschap :X :X :X :X :X :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan