Heeft Superfrog zijn verstand verloren?

Is Superfrog zijn verstand verloren?

  • Ja

    Stemmen: 11 19,0%
  • Nee

    Stemmen: 38 65,5%
  • Wie?

    Stemmen: 9 15,5%

  • Totaal aantal stemmers
    58
Op zaterdag 08 februari 2003 15:55 schreef superfrog het volgende:
Zo eentje dus..........sorry voor megaformaat..[/quote]



hij nocht best groter hoor !
mooie bike
en nu maar wachten op pekelvrije dagen :(
 
Hoe zit dat nu met die nieuwe Kawa´s. Het 2002 model is toch nog steeds leverbaar met 636cc en die nieuwer hierzo op de foto´s is toch weer een 600cc? Mooie motor, zeker met die goudkleurige up-side-down voorvering.
 
Nee er is een 600 (eigenlijk 599)cc uitvoering, puur om de goedkeuring en toestemming te krijgen om in de supersports te rijden. Dat is de ZX6RR Er is ook een 636 gewoon voor op de weg, dat is de ZX6R

Als ik dit uitlaat systeempje er (ooit eens een keer) bij zou kunnen kopen... :9~ jummiejummiejummie
bikeside.jpg

fullback.jpg

bikeback.jpg
 
Nope.....
Da's een 2002 kawa, ik heb een 2001. Hij heeft een Edwards replica, ik heb een Saarinen replica (laten spuiten). Hij heeft een wit(achtig)pak ik heb een groen/zwart pak.

...can't be me :)

..sorry
 
Van Harte gefeliciteerd gozer :}

Met je schitterende aankoop :}

De ZX6RR versie heeft standaard 5 pk meer dan vorig jaar wist Mile Pajic me al te melden.
Dus dan zal de ZX6R (636) dit ook wel meer hebben.

Als ie ingereden is na 1500km zo snel mogelijk een leuk uitlaatsysteem erop want als je het toch wil doe het dan zo snel mogelijk zodat je er langer plezier van hebt 8-)
 
cooool


ik vind het tot nu toe de mooiste 2003 (heb de honda nog niet gezien)

[me]Mosselman die gisteren bijna een nieuwe gixxer 600 kocht............
[/me]



snap jij het nog :?
 
gefeliciteerd,

ik ben ook in blijde verwachting maar dan van een blauwe ... R6 (2003)



Veel plezier met je nieuwe aanwinst.


en yep, kawa hoort groen te zijn
 
Gefeliciteerd !!

Word langzaam maar zeker gek hier ;( , wil een andere fiets maar heb het geld er niet voor en om deze nog verder aan te gaan passen vind ik ook zonde. Nog 1 jaar volhouden en dan moet het lukken :)

Veel plezier met je nieuwe speeltje :)

[edit] ik zou die url er aan de onderkant niet op plakken als ik jou was ;) [/edit]
 
Ik vind het echt een heeeelllleee mooie motor, lekker gemeen uiterlijk.

En die kleur he.... :}

PS.
Het is volgens mij wel een ballenkraker....viel je dat ook op toen je er op zat?
(en daarmee doel ik op de vooroverhanghouding..)
 
Hij zit inderdaad wel heel erg voorover. Maar dat geeft niks ;) De zit lijkt wel wat op de ZXr750/ZX7R zit. Och, het is alleen vervelend in de stad en bij langzaam rijden. Op de snelweg merk je dr niks van. En op het circuit toch al niet :)

:) :) :) :) happy happy joy joy *D
 
he superfrog heb je een foto van jou saarinen replica????
Jazekers, even wezen spelen met fotoprogramma en deze collage gemaakt :9 Ben dr erg trots op (mijn helm dan he)
full

Ik heb ook nog wel foto's van de originele helm van Jarno Saarinen.
 
[pruillipje-modus]monozitje?! en geen handvaten? snik, snik ;( [/pruillipje-modus] dan kan ik niet meer achterop!! STOM ding!! :+
nee hoor, moet ik zelf maar een motor kopen! VET mooi ding! mooi slank en een mooie kleur! ow we gaan nu ff rijden *D :) even afscheid nemen van de motor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan