heemskerk - beverwijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- _O-

De details zijn bekend voor het weekendje weg:

Tijd: Vrijdag 13 tot 15 Aug.
Plaats van overnachtingen : Les Arondes
Prijs: (2 overnachtingen met ontbijt, 1 x avondhap en BBQ op zaterdag) 88,50 PP!


Er zijn 2 kamers gereserveerd en heb een optie op 1 extra kamer. (4 pp per kamer)
Dus in totaal kunnen er 12 man/vrouw mee.

Wat gaan we doen?

Op de vrijdag (al of niet samen) aanrijden ( Lijkt me wel zo gezellig om gezamenlijk vrijdag middag ergens te verzamelen en met zijn allen er naar toe te rijden) :Y

Voor de Zaterdag heb ik een hele mooie rit door Luxemburg gepland. (+/- 450 KM).
Deze rit is echter niet geschikt voor mensen met weinig tot geen motorrij ervaring, aangezien er nogal veel haarspeld bochten in zitten, steile wegen omhoog maar ook veel scherpe bochten. :9~

Voor degene die mee willen (uiteraard voor de gezelligheid en de heerlijke BBQ Zaterdag avond) maar Zaterdag niet de rit willen rijden gaan wij, ( Bobcat (Eric) en ik) een leuk alternatief regelen.

Dus, het is niet alleen maar rijden, het FUN gedeelte staat ook hoog in het vaandel.

Bij slecht weer gaan we gewoon met zijn allen het alternatief doen. :Y

Even een paar belangrijke mededelingen:

Aanmelden graag per PM. Mag naar Bobcat of mij.
Aanmelden is een aanbetaling van 50 euro!
Aanmelden kan tot 1 Aug!
Aanmelden is meegaan, tenzij er een sterfgeval of iets anders ernstigs aan de hand is..."Slecht weer" of " pijn aan de vetveren" is dus geen optie op NIET mee te gaan en de aanbetaling blijft...Indien er daags van te voren afgezegd wordt.... 8-)

*****DISCLAIMER*****​

Noch Bobcat Noch Ik zijn op geen enkele wijze aansprakelijk te stellen voor geen enkel ongeval, schade aan je motor dan wel anderzijds gevolgen van een eventuele onfortuinlijk voorgeval. Deelname is dus 100% Geheel op eigen Risico.





Heb je vragen, opmerkingen of voorstellen?? PM dan mij of Bobcat.
 
Haha bedankt allemaal voor de stemmen, leuk *D

En ik stond inderdaad in het blad van motoport, alleen die foto was niet
zo best haha -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan