Beverwijk - Heemskerk deel 13

En karretje meer weer teruggebracht B|

:W

Ootje sorry!!!! Ik lees nu pas dat je al wat geregeld had! Ik heb een drukke week achter de rug. Ik heb alleen eventjes het kawa z1 topic bekeken tussendoor en ben helemaal vergeten te kijken naar een reactie hier!

Inmiddels had een vriend van mij vandaag vrij en die heeft een grote bus. Dus vanmiddag de motor in zijn bus geladen en overgebracht naar mijn garage. :) :)
 
zeg ik zie iedere dag als ik van me werk kom een witte busa rijden en gaat ook beverwijk in nu is mijn vraag wie is dat is het er 1 uit deze groep? ik rijd zelf een oerbusa
 
full


Bobcat jarig :?

kan dat ook ? :)
 
Goedenavond,

Excuses dat ik zo botweg hier kom plaatsen maar ff een vraagje aan jullie mede regio rijders.
Ik heb op dinsdag 2 december vorig jaar schade gereden doordat er een scooter door rood reed en ik deze niet op tijd zag en op tijd kon stoppen.
Dit is nog steeds lopende en ik hoop dat de tegenpartij aansprakelijk kan stellen door een getuige te kunnen oproepen via t forum.
Nou is het namelijk zo dat er schuin links voor mij ook een motorrijder reed die ochtend rond 8:15 en hij moest vol in de ankers maar kon nog wel op tijd stoppen.
Ik weet dat het een tour motor was in de kleur zwart en helaas geen merk of type gezien maar het leek op een Suzuki V-Strom.
Het was jammer dat deze persoon door reed die ochtend maar ik zou het fijn vinden als deze bestuurder zich alsnog zou willen melden als getuige.
Dus mocht iemand dit lezen en denken "ja dat was ik" of misschien dat er iemand is die weet dat deze bestuurder daar 's ochtend reed op de Rijk de Waalweg/Velsertraverse richting Velser tunnel of Alkmaar of Beverwijk en hem kan vragen of hij wil getuigen?
Of misschien ben jij wel de bestuurder van aan auto die die ochtend daar reed en dit gezien heeft en zich zou willen melden als getuige?
Stuur dan even een PB'tje
Foto van de rampplek.
Foto720-EUT8OIC7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Excuses dat ik zo botweg hier kom plaatsen maar ff een vraagje aan jullie mede regio rijders.
Ik heb op dinsdag 2 december vorig jaar schade gereden doordat er een scooter door rood reed en ik deze niet op tijd zag en op tijd kon stoppen.
Dit is nog steeds lopende en ik hoop dat de tegenpartij aansprakelijk kan stellen door een getuige te kunnen oproepen via t forum.
Nou is het namelijk zo dat er schuin links voor mij ook een motorrijder reed die ochtend rond 8:15 en hij moest vol in de ankers maar kon nog wel op tijd stoppen.
Ik weet dat het een tour motor was in de kleur zwart en helaas geen merk of type gezien maar het leek op een Suzuki V-Strom.
Het was jammer dat deze persoon door reed die ochtend maar ik zou het fijn vinden als deze bestuurder zich alsnog zou willen melden als getuige.
Dus mocht iemand dit lezen en denken "ja dat was ik" of misschien dat er iemand is die weet dat deze bestuurder daar 's ochtend reed op de Rijk de Waalweg/Velsertraverse richting Velser tunnel of Alkmaar of Beverwijk en hem kan vragen of hij wil getuigen?
Of misschien ben jij wel de bestuurder van aan auto die die ochtend daar reed en dit gezien heeft en zich zou willen melden als getuige?
Stuur dan even een PB'tje
Foto van de rampplek.
[afbeelding]


Welkom hier ;)

Woon er dichtbij maar was 02-12-2014 in het buitenland.
Bij de "g" van Rijk de Waalweg in het rode cirkeltje staat tegenwoordig een camera (zo'n beveiligings bolletje) wie weet zijn hier van beelden te achterhalen.

Succes
 
Bedankt! ;)
Heb me al wel eens aangemeld hier maar ik zit niet zo veel op t forum.
Zou ik dat gewoon bij de gem Beverijk kunnen opvragen denk je?
 
Bedankt! ;)
Heb me al wel eens aangemeld hier maar ik zit niet zo veel op t forum.
Zou ik dat gewoon bij de gem Beverijk kunnen opvragen denk je?
politie. maar die bewaren het volgens mij geen half jaar. maar je kan het proberen.
 
Wanneer gaan jullie weer een tocht maken?
Bereid me nu voor op een Tulpen Ralley
Korte video hier
roep een datum tijd en startpunt :+

moet nog even kijken of het kan maar volgende week zaterdag. ga ik even met de motor naar waypoint in notter. moet even met mijn zumo 660 bij de td langs. waarschijnlijk nieuwe houder en misschien nieuwe contacten aan de achterkant van mijn zumo B|
 
Laatst bewerkt:
14-7-2023??????????? :P

roep een datum tijd en startpunt :+

moet nog even kijken of het kan maar volgende week zaterdag. ga ik even met de motor naar waypoint in notter. moet even met mijn zumo 660 bij de td langs. waarschijnlijk nieuwe houder en misschien nieuwe contacten aan de achterkant van mijn zumo B|
 
Triest ;( via de tamtam vernomen terwijl ik op motorvakantie was.

ik ga naar de Crematie dinsdag, wie nog meer?
 
Laatst bewerkt:
Even dit topic afstoffen.
Dochterlief wil gaan lessen op de motor. Als ik even koewkol kom ik op de volgende rijscholen:
Autorijschool Meijer Heemskerk
2Avatar Heemskerk
3Zz Motorrijtraining Heemskerk
Klingeler Beverwijk
Kan iemand daar wat zinnigs over zeggen?
 
OK, iedereen hier heeft zijn rijbewijs dus blijkbaar in de prehistorie gekregen. Uitgehakt in een kleitablet.
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan