Denk het toch niet. de weerstand aan je frame vastmaken (massief) of een koellichaan maakt wel degelijk verschil. anders zou een (luchtgekoelde) cilinder geen koelribben hebben.
Maarrr. het koelt WEL beter als dat je ze gewoon laat zitten waar ze zitten.
Paralel schakelen, kan. maar is denk ik duurder als een koelplaatje
Je hebt gelijk, werkt bijna hetzelfde.
Maar dat stukkie frame heeft natuurlijk de mogelijkheid om de warmte
over een groot stuk frame te verdelen.
Enne, denk dat die cylinder toch iets warmer wordt, en dus meer warmte
kwijt moet... Vooral op een warme zomerdag. Zo in de winter kan ook die
best zonder koelribben.
Ander idee:
Monteer de weerstanden onder het dek van je zitting:
meteen lekker warme billen onder het rijden
Het zou eventueel kunnen dat je ze verkeerd gemonteerd hebt.
Dan kan er meer stroom door de weerstanden gaan dan gewenst,
en worden ze dus te warm. Op den duur branden ze dan wel door.
Maar we hebben het over knipperlichten, de heb je niet de hele tijd aan, toch?
Ben beetje benieuwd naar het aansluitschema.