Heftig een Hayabusa

Bijna verongelukt op een hayabusa met ruim 220 kmph op de snelweg omdat de drijfstang door het blok kwam geboord en waarna alles blokkeerde kon hem gelukkig houden en uitlaten rollen naar de vluchtstrook
Dit was het heftigste ritje van mijn leven dat geloof maar
Ben blij dat ik altijd met 2 vingers aan de koppeling rijd anders was het denk ik wel anders afgelopen

220kmph? :+ :) da's hard.. _O-
 
Laatst bewerkt:
Je hebt inderdaad vet mazzel dat je hem in het spoor hebt weten te houden. Het blok is neem ik aan RIP. Ga je nu om een ander blok opzoek of stop je met de soes? :$

Een blok van een hayabusa is moelijk te vinden denk dat ik hem maar moet verkopen in onderdelen ofzo
 
Bijna verongelukt op een hayabusa met ruim 220 kmph op de snelweg omdat de drijfstang door het blok kwam geboord en waarna alles blokkeerde kon hem gelukkig houden en uitlaten rollen naar de vluchtstrook
Dit was het heftigste ritje van mijn leven dat geloof maar
Ben blij dat ik altijd met 2 vingers aan de koppeling rijd anders was het denk ik wel anders afgelopen
:N



Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, jij bent stoer man, 220
 
Lijkt me wel apart, zo hard met vingers aan de koppeling....


Ik zou hem oppoetsen en te koop zetten op MP, daar staan alle schadehokken heb ik begrepen.
 
ZZR1100 inderdaad, ZX12R ook af en toe. Maar ook genoeg suzuki's, zoals TL1000, SRAD'jes, GS500 etc...

Bij de 4 in lijn blokken vliegt meestal het 3e bigend eruit... hier zo te zien het 4e?

Misschien een domme vraag van mijn kant, maar je hebt toch maar 2 bigend lagers? :?
Bedoel je dat de lagerschalen tussen krukas en blok het bij de 3e cilinder het begeven? Of is een bigend lager het lager tussen drijfstang en krukas?
 
Laatst bewerkt:
Een blok van een hayabusa is moelijk te vinden denk dat ik hem maar moet verkopen in onderdelen ofzo

Tja tragisch voor de fiets, slachten en uitponden. Misschien kun je nog een rondje motorslopers doen of er toch ergens een onderblok voor een redelijk bedrag is te scoren.

Roukema, Boonstra, en de rest.

Ik kan natuurlijk niet inschatten of je het kunt financiëren. Dat is denk ik voor ons allemaal zo'n beetje het probleem. ;(
 
Suzuki's lopen helaas wel vaker stuk op dat punt. Of het nou een bj2000 750 is of een 1000 k5 of k7
 
Van een aantal motoren is het wel bekend dat er af en toe een big-end naar buiten komt vliegen maar bij een busa had ik er nog niet eerder van gehoord...

Duhhh omdat die busa rijders zich schamen natuurlijk! De "o zo geweldige dikke vette snelle hayabusa!" die dan kapot gaat. Dat KAN toch helemaal niet? O-)

Grote motorrijders die busa rijders, grote praatjes, maar als het op echte mannen aankomt...hoor je ze niet meer...

:+

Dus hulde TS, jij bent een echte man, jij geeft toe dat ook de busa gewoon kapot kan.

Maar toch erg jammer, wees blij dat je het na kan vertellen.

*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan