Hein Gericke, goed merk?

19 feb 2009
73
0
Wat vinden jullie van het merk Hein Gericke?

Vond de prijzen op de beurs trouwens niet goedkoop! Was op zoek naar een leren kombi, maar vond het voornamelijk ouwe... En het nieuwe spul was echt niet goedkoper dan op internet!
 
Wat vinden jullie van het merk Hein Gericke?

Vond de prijzen op de beurs trouwens niet goedkoop! Was op zoek naar een leren kombi, maar vond het voornamelijk ouwe... En het nieuwe spul was echt niet goedkoper dan op internet!
Ik heb een leren jas van HG, zit perfect en er zit nog geen barstje, scheurtje of losse naad in na 3 jaar :) Erg fijne winkel, jammer dat ze in leiden weg zijn :N
 
Als ik mijn vakkeniis mag gebruiken, dan kan ik alleen maar eerlijk zeggen dat het echt prima spul is.
En vaak gewoon beter dan sommige bekende merken.
 
Ik werd als noob naar de HG gestuurd onder het mom 'daar verkopen ze zeker geen troep'. Tot nog toe lijkt mijn wijze raadgever gelijk te hebben :)
 
Heb daar in 1993 een pak en regencombi gekocht.

Pak niet meer vaak aan, maar voldoet nog steeds perfect.

Ook de regencombi is na al die jaren nog dteeds perfect waterdicht.

Enige reden om daar niet te kopen zou het A-merk virus zijn en dat hebben ze daar niet.
 
Ik zit te twijfelen tussen een leren kombi of alleen een textiele jas. De voornaamste reden om voor leer te gaan, is omdat ik textiel er niet sportief uit vind zien. Nu zag ik op de site van HG dat ze best leuke sportieve textiele jassen hebben. Bij andere merken heb ik dit minder gezien.
 
Ik heb een stoffe broek van HG en super waterdicht!
Prima broek lekker casual en zit lekker...
Kosten wel 200 euro geloof ik maar vind ik het zeer zeker wel waard
 
Heb jarenlang een leren broek van HG gebruikt. Totdat ie begon te krimpen :+
 
Zitten ze nu alleen nog maar in Almere en Amsterdam?

Weet iemand wat er aan de hand is met HG, winkels verdwijnen als sneeuw voor de zon?
 
Heb vorig jaar rallyraidlaarzen, offroad georienteerd motorpak gekocht bij ze en ik was plezierig verbaasd door de kwaliteit. Heb ook nog een leuke goretex broek in de uitverkoop gekocht (150.- ipv 300, net mijn maat met protectie knieen/heup+ leer op knieen, kruis, binnenkant benen) en die is werkelijk super. Geen flauw idee waarom die gasten van HG zo weinig aan promotie doen. Op de Utrechtse beurs staan ze ook nooit terwijl ze een super mooie store hebben in 020. Die ouwe verkoper die er staat (ex Leiden) heeft echt verstand van zaken en geeft goed advies (als je bereid bent te luisteren :-)
 
Niet alles is er duur.
Heb gisteren een paar handschoenen gehaald daar, 30 euro's, en super dingen. Maar veel spul is er idd niet goedkoop, maar dat is vind ik meestal ook kwaliteit daar.
Ik heb niet het idee dat ze je daar mindere kwaliteig verkopen.
 
Zitten ze nu alleen nog maar in Almere en Amsterdam?

Weet iemand wat er aan de hand is met HG, winkels verdwijnen als sneeuw voor de zon?
Eindhoven is er ook nog steeds.
Ik ben er erg tevreden over de kwaliteit. M'n laartzen een jaar of sez geleden gekocht, ik draag ze vrijwel dagelijks en ze zijn niog steeds waterdicht. De enige reden dat ik ze binnenkort ga vervangen is dat de zolen nu inmiddels ECHT op beginnen te raken.
 
Eindhoven is er ook nog steeds.
Ik ben er erg tevreden over de kwaliteit. M'n laartzen een jaar of sez geleden gekocht, ik draag ze vrijwel dagelijks en ze zijn niog steeds waterdicht. De enige reden dat ik ze binnenkort ga vervangen is dat de zolen nu inmiddels ECHT op beginnen te raken.


:? :? zolen :?

wandelschoenen :?


;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan