Helemaal van de pot gerukt

Volgens mij stond er alleen dat het niet verstandig is om in te halen bij een kruispunt, kan me niet herinneren dat er stond dat het niet mocht.. Kan het niet nakijken want heb dat ding alweer verkocht :+

Maar eh, het zou mij raar lijken als ze je via de theorie dingen gaan leren die wettelijk niet juist zijn?

Weet niet of dat raar is.....tijdens het lessen leer je ook het wenselijke gedrag en niet per defitie het wettelijk juiste....

Als jij inhaalt tijdens je examen op een kruising, dan zak je....waarom? Niet omdat het niet mag, maar omdat het niet wenselijk is...
 
Haha ik drink geen koffie ;) weet je toch :PIk weet nog wel iets anders wat jij nooit in de mond heb gehad _O- :+Oke Oke dit is wel een +1 _O- haha sorry spades :j

DD wat ben je ook een vies menneke he :+

Jij krijgt gewoon water hier zo, dus niet lopen miepen :P

En jij weet helemaal nie wat ik allemaal wel en niet in me mond heb gehad, maar het zou zo maar kunnen dat je inderdaad gelijk hebt :+
 
Weet niet of dat raar is.....tijdens het lessen leer je ook het wenselijke gedrag en niet per defitie het wettelijk juiste....

Eens. Er zitten in de theorie ook vragen over hoe je bijvoorbeeld het vizier van je helm het beste kunt schoonmaken om goed zicht te houden. Dat is echt niet wettelijk geregeld :)
 
Eens. Er zitten in de theorie ook vragen over hoe je bijvoorbeeld het vizier van je helm het beste kunt schoonmaken om goed zicht te houden. Dat is echt niet wettelijk geregeld :)

Is dat niet wettelijk geregeld?

Damn...weer een artikel 5 als je je visier niet goed schoon hebt -O-
 
bij jou krijg je voor alles een art 5 of wat :? })

Zoals ik al eens hier in het topic ergens heb vermeld...

theoretisch gezien zou je voor elke gedraging in het verkeer onder bepaalde omstandigheden een artikel 5 kunnen krijgen :)

En op dit moment ben ik helemaal into artikel 5 :+
 
Laatst bewerkt:
DD wat ben je ook een vies menneke he :+

Jij krijgt gewoon water hier zo, dus niet lopen miepen :P

En jij weet helemaal nie wat ik allemaal wel en niet in me mond heb gehad, maar het zou zo maar kunnen dat je inderdaad gelijk hebt :+
Cheap ass bastard beetje mij alleen water geven :P

Haha ik ben niet vies :P vanochtend nog gedouched :P

haha en geef maar toe :P
 
Ook een artikel 5 voor het voorsorteren waar het eigenlijk niet veilig is dan maar?


jap...kan

maar volgens mij wil of kun je het niet snappen, maar ik ga het nog een keer proberen voor je...

Voor links af slaan sorteer je in 99,99999999999999999999999999999999999999999999% van de gevallen LINKS voor

De rest van de keren sorteer je 99,9999999999999999999999999999999999999999999% van de keren niet voor, dus blijf je in het midden van je rijstrook....

en wat er dan nog over blijft ga je rechts staan om links af te slaan

als je het nu nog niet begrijpt, dan weet ik het ook niet meer :+
 
Nou meneer neemt z'n telefoon weer niet op(paar keer gebeld verdeeld over de dag), zou vandaag schadeformulier opnieuw invullen met hem. Eens in de zoveel tijd neemt ie z'n telefoon eens op, maar ja, morgen dan toch maar die brief scannen van de tegenpartij verzekering, uitprinten en opsturen naar de mijne(Hema) die zouden er dan naar kijken. Zal ook de tekening van de OP uitprinten.
 
Laatst bewerkt:
Nou meneer neemt z'n telefoon weer niet op(paar keer gebeld verdeeld over de dag), zou vandaag schadeformulier opnieuw invullen met hem. Eens in de zoveel tijd neemt ie z'n telefoon eens op, maar ja, morgen dan toch maar die brief scannen van de tegenpartij verzekering, uitprinten en opsturen naar de mijne(Hema) die zouden er dan naar kijken. Zal ook de tekening van de OP uitprinten.

Is dat ver bij je vandaan?

Anders zou ik zelfs adviseren om foto's te gaan maken daar. Ook van de verkeersborden en wegmarkering.

Je weet maar nooit waar het goed voor is.

Teken de borden en de wemarkering in ieder geval nog wel er bij in je tekening, dat maakt het allemaal nog duidelijker.
 
Laatst bewerkt:
Is dat ver bij je vandaan?

Anders zou ik zelfs adviseren om foto's te gaan maken daar. Ook van de verkeersborden en wegmarkering.

Je weet maar nooit waar het goed voor is.

Teken de borden en de wemarkering in ieder geval nog wel er bij in je tekening, dat maakt het allemaal nog duidelijker.

Ok zal ik doen, thanks
 
Je reed daar toch gewoon op de rechterrijbaan???

Waarop je dan weer links aan het voorsorteren was uiteraard!!!
 
Nou meneer neemt z'n telefoon weer niet op(paar keer gebeld verdeeld over de dag), zou vandaag schadeformulier opnieuw invullen met hem. Eens in de zoveel tijd neemt ie z'n telefoon eens op, maar ja, morgen dan toch maar die brief scannen van de tegenpartij verzekering, uitprinten en opsturen naar de mijne(Hema) die zouden er dan naar kijken. Zal ook de tekening van de OP uitprinten.
:X dat is echt shit :X

Ja en als het kan ook fotos maken van de plek

Edit spades is me al voor ;)
 
En op dit moment ben ik helemaal into artikel 5 :+

Tijd om je onderschrift te veranderen dan.....

Stan lee presents: the art five man!

Grote vijf op je cape.....
Koos ,we zagen onze superheld net een kind bekeuren die overstak tussen twee auto's door.
Nou dwerg,daar had onze actieheld gelijk in want ook kinderen van drie moeten beseffen dat zomaar spelen en jezelf uitleven uit den boze is.
Dit kind kan dus een boete van 50 euro ex adm kosten tegemoet zien.....
 
Tijd om je onderschrift te veranderen dan.....

Stan lee presents: the art five man!

Grote vijf op je cape.....
Koos ,we zagen onze superheld net een kind bekeuren die overstak tussen twee auto's door.
Nou dwerg,daar had onze actieheld gelijk in want ook kinderen van drie moeten beseffen dat zomaar spelen en jezelf uitleven uit den boze is.
Dit kind kan dus een boete van 50 euro ex adm kosten tegemoet zien.....

Ik verander mijn onderschrift pas als ik weet wat er uit komt uiteindelijk...

Maar dat zal wel weinig tot niets zijn, maar artikel 5 is in ieder geval wel het thema van mijn week :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan