Helft van de knipperlichten defect

jump2limits

MF veteraan
15 jul 2008
3.815
7
Zaandam
Hallo allemaal.

Mechanisch kan ik een hoop vinden en oplossen maar van al het elektrische gebeuren word ik niet wijzer.
Zo heb ik nu dus een probleem met mijn CBR600f uit 1991.

hij heeft een weekje stil gestaan in de kou (wel met dikke hoes erover). Nu heb ik het hetvolgende probleem. mijn knipperlichten naar links doen het niet. als ik het knopje naar rechts duw doet alles het.
dus knipper voor, knipper achter, en het knipperlichtje rechts op mn cockpit knipperen alle 3 netjes en zoals normaal.
Duw ik het knopje naar links dan gebeurd er helemaal niks.

wat zou zoal het probleem kunnen zijn? ik neem aan dat het niet zo is dat alle lampjes doorgebrand zijn ofzoiets.
dus zekeringen? schakelaartjes? relais?

alvast bedankt voor de hulp.
 
eerste reactie: knipperlichten doen het altijd maar voor de helft, wel / niet / wel / niet.. :+

2e reactie: ik denk dat er nog wel eens vocht in de schakelaar kon zitten.. ik zou het in de schakelaar zoeken in ieder geval...
 
Laatst bewerkt:
eerste reactie: knipperlichten doen het altijd maar voor de helft, wel / niet / wel / niet.. :+

2e reactie: ik denk dat er nog wel eens vocht in de schakelaar kon zitten.. ik zou het in de schakelaar zoeken in ieder geval...

okee.

bedankt voor de tweede reactie :]

vocht zou best wel eens het probleem kunnen zijn. mn hoes is niet 100% waterdicht en dan sneeuw smelte vorige week heerlijk langzaam hem. misschien morgen maar eens voorzichtig met de fohn erop. kijken wat dat doet.
 
okee.

bedankt voor de tweede reactie :]

vocht zou best wel eens het probleem kunnen zijn. mn hoes is niet 100% waterdicht en dan sneeuw smelte vorige week heerlijk langzaam hem. misschien morgen maar eens voorzichtig met de fohn erop. kijken wat dat doet.

een 100 % dichte hoes zorgt juist vaak voor condens dus vocht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan