Helm af bij het tanken?

Helm ophouden bij tanken/betalen?

  • Ja, 't is anders zo'n hoop gedoe!

    Stemmen: 24 61,5%
  • Nee, da's aso!

    Stemmen: 13 33,3%
  • Ik draag nooit een helm

    Stemmen: 1 2,6%
  • Ik betaal nooit

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    39
ben laatst nog de bank binnen gelopen met helm op .... per ongeluk omdat ik even een brief af moest geven en het gemakkelijker was om hem even op te houden toen ik in de schuifdeur van de bank stond keek die bediende me bang aan }) dat was wel lache. Was natuurlijk bang dat ik hem ging overvallen echt cool 8-)
Toen pas realiseerde ik me dat ik 'm nog op had ik heb hem toen ge groet en de helm afgedaan ik zag de opluchting op zijn gezicht :)

Normaal bij het tanken laat ik 'm gewoon op mijn helm zit fijn en dus merk ik bijna niet dat ik 'm op heb.
Alleen met + - 30 graden celcius merk ik het en dan zet ik hem vaak wel af.
 
als ze nu allemaal de shell tank metode van het automatisch betalen na doen wordt het tanken gelijk een stuk goedkoper. en je hoeft ook niet meer af stappen
 
nou gewoonlijk tank ik altijd hier bij de lokale kleine pomp daar hoef je je helm niet af te doen laat ik het sterker zeggen hier hoef je niet eens van je motor af.

ik kom aanrijden dan steek ik mijn sleutel in de tankdop en doe deze open en de rest wordt gedaan zelfs het dicht drukken van de tank geef het geld af en ze brengen zelfs het wisselgeld bij je terug.

kijk dat vind ik nou service en dan niet gelijk zeuren dan zal de benziene wel 5 cent duurder zal zijn.
hij is zelfs 4 cent goedkoper als de rest hier in de buurt.

en zo afentoe geef ik dan ook wel eens een eurotje fooi.
 
Pffff...daar gaan we weer,gewoon ophouden zeker ´swinters met kollen helmutsen en shawls er onder enzo dezer dagen moet ik toch vaak mn vizier schoonmaken dus gaat de helm wel eens af.Het zou toch ook vreemd zijn wanneer Appie H. geen mensen onder de 50kg binnen zou laten omdat die teveel op junks lijken :?

Lullig trouwens dat op veel toonbanken geen eens plek is om een helm neer te leggen,moet ik hem toch weer opzetten om de portemonnee uit mn leren pak te vissen en af te rekenen.

...oh ja,het kan altijd erger-beter : Helm afzetten in motorzaak !!!???
 
ik vind het geen moeite om even die helm af te doen. Zeker bij stations waar je niet zo vaak komt. Ligt er wel aan welke helm ik op heb. Mijn integraal gaat gewoon af, mn systeemhelm gaat gewoon open. zelfs alsk haast heb bij mn vaste tankstation, die weten wie we zijn (tanken daar met een auto en 2 motoren, al een jaar of 25 denk ik en die doen ook onze auto onderhouden enzo.) dan wil ik mn integraal afdoen. ik vind dat fijner eigenlijk, die handschoenen moeten toch uit, anders kan ik niet bij mn portemonee, dus kan ik net zo goed helm afdoen, handschoenen in de helm, blijven ze gelijk bij elkaar.
 
Ik houd em gewoon op. Eén keer commentaar op gehad (kwam dan ook niks uit de slang), dan zet ik em ook zonder problemen af.

Dat zal ff lekker zijn. In dat geval voltanken, helm weer opzetten, en vragen of je nog moet betalen of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan