helm ombouwen

Synergy

Die hard MF'er
5 okt 2006
551
0
Hallo ,

weet er iemand of je een shoei helm ook kan ombouwen net als arai
dus een maatje groter van S (55-56) naar maatje M (57-58)???

mvg
 
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat voor sommige wel een dikker interieur te krijgen is... maar of ie dan nog goed zit...
 
kun je niet de "bekleding" los maken en het schuim terugduwen met je vingers? heb ik ooit gedaan met een shark helm die op sommige punten op mn voorhoofd duwde.

Ik weet alleen niet of je dan genoeg in kunt duwen...

Groetjes en succes!
:W
 
kun je niet de "bekleding" los maken en het schuim terugduwen met je vingers? heb ik ooit gedaan met een shark helm die op sommige punten op mn voorhoofd duwde.

Ik weet alleen niet of je dan genoeg in kunt duwen...

Groetjes en succes!
:W
nou je kan m iig geen maatje kleiner maken daarmee... en zou niet zomaar overal het piepschuim in gaan drukken, wordt je helm niet beter/veiliger van

om wat voor type shoei gaat het? en als je de wangkussens eruit kan halen, welke maat kussens zit er dan in? staat achterop
 
Heb wel eens gelezen hier op het forum dat mensen mbv een warme lepel het schuim in model drukten... Denk dat de reacties vanzelf wel komen als je ff w8 :) :Y
 
Heb wel eens gelezen hier op het forum dat mensen mbv een warme lepel het schuim in model drukten... Denk dat de reacties vanzelf wel komen als je ff w8 :) :Y

jawel, maar dat gaat nooit een hele maat schelen.

Even naar de site van Shoei, dan weet je het vast zo.
Of anders even naar een winkel die ze verkoopt, die kan ook info geven.
 
Het gaat om een Shoei X-Spirit Norick uitvoering , naar mijn mening 1 van de mooiste Shoei helm ooit. Ik kan hem overnemen van iemand ,maar dit wil ik alleen doen als hij dus groter te maken is . En het moet niet teveel gaan kosten.

Het is een maatje S en heb een maatje M nodig , dus hij moet groter worden

Thankxx voor jullie reacties en info
:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan