Helm opbergen op deze manier?

Vice

MF veteraan
22 jan 2005
1.494
1
Zeewolde
Hallo,

Heeft iemand ervaring met een (waarschijnlijk) plastic hoofd die je aan de muur kunt hangen en waar je je helm op kunt doen?

Klinkt een beetje vaag, maar kijk anders maar op deze site (helemaal onderaan):

Kleding

Ben benieuwd of het wat is.

Groeten,
 
Het is in ieder geval iets om je elke morgen helemaal de %6$# te schrikken. Ik hou het op een plankje aan de muur.
 
Het is in ieder geval iets om je elke morgen helemaal de %6$# te schrikken. Ik hou het op een plankje aan de muur.

Haha,

Ik vind het wel mooi om hem aan de muur te hangen, maar vraag me af hoe het met de maat zit etc.

Niet dat je je helm net zo over dat ding moet heen trekken als over je eigen hoofd.
 
Je kan toch ook een klein goedkoop plankje aan de muur hangen en daar een haak onder maken voor je pak???
 
Kapstok is makkelijker, lijkt me, Vooral wanneer je (zoals ik) niet dagelijks rijdt, en daarom je helm in de bijgeleverde hoes bewaart :P

Doe ik ook hoor, maar ik vind het wel gaaf om m'n helm te zien (mooi iridium vizier erop :P )
 
Dat ding wat ze bij motozoom verkopen vind ik dan mooier. Een soort kapstokje met een gedeelte waar je je helm op kunt leggen.
 
Doe ik ook hoor, maar ik vind het wel gaaf om m'n helm te zien (mooi iridium vizier erop :P )

Ik heb het zo, en mijn pak hangt in de gang.

full
 
Probleem met zo'n kunstkop lijkt me dat je helm niet ff lekker kan uitdampen.......
 
op een plank met helmmuts gaat de mijne.

Minder kans op beschadigingen (zeker met irridium vizier) en ook geen deuken in je polystyreen vulling met een haak oid.
 
Probleem met zo'n kunstkop lijkt me dat je helm niet ff lekker kan uitdampen.......
De het is maar een halve kop dus ik denk dat dit wel mee valt.
Zal in elk geval beter ventileren dan wanneer je hem met de vizier dicht op een plank legt.
Maar met vizier open op een rek zal idd wel beter zijn :Y
 
Hoi kijk hier eens.
Net zo duur,maar wel veel gebruiksviendelijker,en ja deze heb ik ook ;)

Hotlinken naar een pagina bij Louis.de gaat niet :) Je komt dan automagisch terug op de index pagina (Session-ID's komen niet overeen.... dús terug naar AF). Daar even produkcode 10003319 linksbovenin in vullen, et voila :+

Maar deze bedoel je, dus:

10003319_520_ANW2_06.JPG


[me="wimmel_1"]vindt het maar een beetje Ikea Style spul ...[/me] én waarschijnlijk hebben ze zoiets dáár ook wel ;)
 
Laatst bewerkt:
Hotlinken naar een pagina bij Louis.de gaat niet :) Je komt dan automagisch terug op de index pagina (Session-ID's komen niet overeen.... dús terug naar AF). Daar even produkcode 10003319 linksbovenin in vullen, et voila :+

Maar deze bedoel je, dus:

[afbeelding]

[me="wimmel_1"]vindt het maar een beetje Ikea Style spul ...[/me] én waarschijnlijk hebben ze zoiets dáár ook wel ;)

Die heb ik ook.

Prima, alles netjes bij elkaar in de hoek van de woonkamer.
 
Ja, maar het gaat er niet om dat ik niet weet hoe ik m'n helm moet ophangen/waar ik hem kwijt kan (hoewel ik jullie suggesties waardeer), maar ik wil graag weten of iemand ervaring met de op de site vermelde methode ;)

Uiteraard laat ik hem eerst lekker luchten alvorens hem op te hangen, maar ik vind het ook een stukje decoratie om hem zo aan de muur te hebben.... :Y

Ik weet het, ik ben gek...................... op motoren en toebehoren *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan