Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 12 -

goed maar de streetfighter 848 reed toch beter. Jammer dat de duc geen quickshifter heeft origineel. Ook jammer dat de duc op zn tamste stand stond.
Brutale 800 leuke motor om zo eens mee te knallen, maar als ik moest kiezen... zou het een duc worden.

Gelukkig ga en hoef ik niet te kiezen tussen italiaanse fietsen.. want ik en italianen gaan niet samen. xD crosser waar ik nu op rij is ook italiaans... Does not work that good.. xD


Wil overigens nog steeds een KTM super duke R 1290 proberen en een ktm 690 duke 4 (1cilinder)
 
Laatst bewerkt:
Ja die werkt nog maar al deed ie het gratis dan zag je mij er nog niet terug.. Hij heeft mijn motor helemaal verneukt. Kappen kapot gestampt, zonder olie afgeleverd, beroerd afgesteld en sinds de revisie verbruikt ie bijna meer olie dan brandstof. ..


Zo`n slechte ervaring bij hem :?
 
Ja en ik moest langsgaan om iets te weten te komen want gemiddeld werd de telefoon 1 op de 20 keer dat ik belde opgenomen.. De Frz heeft daar bijna een jaar gestaan en ineens belde die op dat ik hem die week op moest halen en meteen maar even 600 euro af moest tikken terwijl ik had gezegd dat het niet meer dan 350 mocht kosten.. Die kerel spoort echt niet
 
Ja die werkt nog maar al deed ie het gratis dan zag je mij er nog niet terug.. Hij heeft mijn motor helemaal verneukt. Kappen kapot gestampt, zonder olie afgeleverd, beroerd afgesteld en sinds de revisie verbruikt ie bijna meer olie dan brandstof. ..
 
full

full



bij deze nog even twee pica voor openings post!
 
[afbeelding]
[afbeelding]

bij deze nog even twee pica voor openings post!

Avond!

Als je 1 brommer hebt; komt er 1 pica in de O.P.
Als je 2 brommers hebt; komen er 2 pica's in de O.P.
Als je 3 brommers hebt; .........
Dus Bjorn: mag jij kiezen, welke van de 2 je erin wilt hebben! B|

Edit: ik heb al voor je gekozen: je staat erbij! :P

ook maar eens een keer nieuwe foto voor in de OP
[afbeelding]

Da's een heeeeeeele fraaie foto DevilDriver! :}

:Y

Maar een ouwe (net als .......ik ;) )
Daarom zoek ik een monteur, er moet ff naar gekeken worden.

Als je een keer op zondagochtend naar de Mac komt; zullen we er met z'n allen ff. naar kijken! :+
 
Laatst bewerkt:
Avond!

Als je 1 brommer hebt; komt er 1 pica in de O.P.
Als je 2 brommers hebt; komen er 2 pica's in de O.P.
Als je 3 brommers hebt; .........
Dus Bjorn: mag jij kiezen, welke van de 2 je erin wilt hebben! B|Da's een heeeeeeele fraaie foto DevilDriver! :}Als je een keer op zondagochtend naar de Mac komt; zullen we er met z'n allen ff. naar kijken! :+


:^ ...dan kom zelfs IK kijken...hummel vanuit Utreg :Y
 
is inderdaad geen goedkoop dagje. Helaas heb ik die dag al andere verplichtingen. Maar een VRO is altijd leuk en zeer leerzaam !
 
Als risk ben ik al. Dus die hoef ik niet. Daarnaast krijg ik nu 30%korting. En daarna 10%korting op de premie van mijn verzekering.
 
Jep klopt. Maar het is geen circuit dag. Dat vind ik het mooiste. Uiteindelijk zal er wel gas gegeven worden maar het belangrijkste is de houding en insturen en wat als het mis gaat
 
Dat begreep ik ook uit het filmpje, maar als je paar keer groep 1 rijd krijg je dit ook geleerd.
Ik denk alleen dat je nu meer rij tijd hebt dan op het circuit. Maar alsnog erg duur als je het mij vraagt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan