Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 15 -

Mannen hebben toch wat speelgoed nodig? En een hobby mag wat geld kosten?! Ff off-topic en niet tegen mijn schatjuh zeggen; weet je eigenlijk wel, wat een leuke vriendin / vrouw kost elke maand. 🤐😖😵‍💫
Kun je na gaan , mijn lief rijdt ook motor. :+
 
Mannen hebben toch wat speelgoed nodig? En een hobby mag wat geld kosten?! Ff off-topic en niet tegen mijn schatjuh zeggen; weet je eigenlijk wel, wat een leuke vriendin / vrouw kost elke maand. 🤐😖😵‍💫
Oh jazeker, en als je het geld hebt liggen: vooral doen.

Alleen 52k hebben liggen.. Dat is iets waar ik momenteel vooral van kan dromen.
 
Geen idee, het is altijd wel rustig hier. Ik kijk altijd wel als er iets gepost is hier, gewit ut nooit zei de in limburgwoonendebrabander :+
 
De hoogtijdagen liggen inmiddels wel een beetje achter ons. Toen werd er nog vaak bij de McD afgesproken. Inmiddels woon ik al een tijd in Utrecht / Houten, maar kijk hier wel altijd even als er iets nieuws gepost is.
 
ik ga vrijdag ochtend lekker naar luxemburg met 15 man
1685643987490.jpg
 
Ik mag dan nog gewoon 2 dagen werken haha.
Afgelopen zondag nog de off the road route gereden met de tenere:


En vandeweek de buell eens poetsen en te koop zetten. En als die weg is rondkijken voor een leuke HD softail.
Ga ik spijt van krijgen maar je kunt ze niet allemaal houden helaas.
 
Ik mag dan nog gewoon 2 dagen werken haha.
Afgelopen zondag nog de off the road route gereden met de tenere:


En vandeweek de buell eens poetsen en te koop zetten. En als die weg is rondkijken voor een leuke HD softail.
Ga ik spijt van krijgen maar je kunt ze niet allemaal houden helaas.
Geweldig, slaat op dat off de road rijden, niet op die 2 dagen werken natuurlijk.
 
De hoogtijdagen liggen inmiddels wel een beetje achter ons. Toen werd er nog vaak bij de McD afgesproken. Inmiddels woon ik al een tijd in Utrecht / Houten, maar kijk hier wel altijd even als er iets nieuws gepost is.
Die hoogtijdagen ja 😂
We waren ook wel iets jonger in die periode 🫣
Maar als het zonnetje weer gaat schijnen wil ik wel weer een ijsje bij de Mac gaan halen en kijken wie er nog meer zijn
Moet er nog wel inkomen merk ik zelf 😁
 
Ik mag dan nog gewoon 2 dagen werken haha.
Afgelopen zondag nog de off the road route gereden met de tenere:


En vandeweek de buell eens poetsen en te koop zetten. En als die weg is rondkijken voor een leuke HD softail.
Ga ik spijt van krijgen maar je kunt ze niet allemaal houden helaas.
Doe jij de fietsen weer wassen en zo 😇
 
haha.. dat is veel belovend!!
de regio uit omdat het een must is of ergens anders fijnere rijplekken?
Ik rij tegenwoordig niet veel lolritjes meer. Vind motorrijden wel mooi nog, maar niet willekeurig zonder doel. Dus meestal voor werk of naar vrienden enzo.

Hoewel ik laatst van het werk terug wel een mooie omweg heb gemaakt met het mooie weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan