Smokedsalmon
Rookie
- 20 feb 2019
- 4
- 3
Hallo allemaal,
Sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik al een trouwe meelezer, en na mijn laatste aankoop was ik toch echt genoodzaakt om me maar eens aan te melden.
De laatste aankoop betreft een wat minder lief behandelde suzuki dr500s, met het idee deze op te knappen. Langzaam aan loop ik tegen steeds meer dingen aan eigenlijk, een paar voorbeelden. Killswitch geeft in alle standen een vonk af, carb ziet er erg versleten uit en zo nog wat kleine dingen.
Mijn meest brandende vraag is eigenlijk, wat is de juist aantrap procedure? Na een avondje fitniss met de dr500 ontdekte ik dat dit toch wat anders was dan je reguliere brommer.
Sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik al een trouwe meelezer, en na mijn laatste aankoop was ik toch echt genoodzaakt om me maar eens aan te melden.
De laatste aankoop betreft een wat minder lief behandelde suzuki dr500s, met het idee deze op te knappen. Langzaam aan loop ik tegen steeds meer dingen aan eigenlijk, een paar voorbeelden. Killswitch geeft in alle standen een vonk af, carb ziet er erg versleten uit en zo nog wat kleine dingen.
Mijn meest brandende vraag is eigenlijk, wat is de juist aantrap procedure? Na een avondje fitniss met de dr500 ontdekte ik dat dit toch wat anders was dan je reguliere brommer.