Rainey
Die hard MF'er
Tsja,
20 jaar lang veelal supersports gereden, met tussendoor een offroadje. Mijn hart ligt nog steeds bij supersport, maar met mijn 1.90m is het hele dagen achter de toerclub aansjokken met een R1 ook geen lolletje...
Nu zie ik de nakeds opkomen, met de wat comfortabelere zithouding, maar een fiets waar ik na 30 min snelweg met 150 km/u af moet vind ik ook nie wa...
Mijn eisen zijn eigenlijk:
- Lekker power (min 125 PK)
- Een "redelijk tot goede zithouding"
- Een sportief onderstel, moeten supersport banden op kunnen en liefst UD-voorvork
- Ik moet er een dagje snelweg met 140-150 redelijk mee kunnen doen.
- Wil nog leuk een curcuitddagje mee kunnen doen
Nu zat ik te denken aan een Tuono of een Superduke, maar daarop waait het volgens mij boven de 130 behoorlijk. Toch maar een fireblade of GSX-R 1000 kopen en daar een superbike stuur op zetten?
Vraag me trouwens af bij welke supersport je niet de hele kuip aan gort hoeft te zagen om zo'n stuur erop te krijgen. Zag op de motorbeurs dat een GSX-R er toch nog aardig uitziet met zo'n stuur.
Omdat ik nog weinig Honda's heb gehad zat ik te denken om op een Fireblade 929 zo'n stuur te zetten. Iemand daar ervaring mee? P.S. Mocht je nog een mooie zwarte hebben met weinig km's...
Of zit ik nu helemaal op het verkeerde spoor en ben ik toe aan een 990 Adventure
AAAAAAAAhhhh Help!
20 jaar lang veelal supersports gereden, met tussendoor een offroadje. Mijn hart ligt nog steeds bij supersport, maar met mijn 1.90m is het hele dagen achter de toerclub aansjokken met een R1 ook geen lolletje...
Nu zie ik de nakeds opkomen, met de wat comfortabelere zithouding, maar een fiets waar ik na 30 min snelweg met 150 km/u af moet vind ik ook nie wa...
Mijn eisen zijn eigenlijk:
- Lekker power (min 125 PK)
- Een "redelijk tot goede zithouding"
- Een sportief onderstel, moeten supersport banden op kunnen en liefst UD-voorvork
- Ik moet er een dagje snelweg met 140-150 redelijk mee kunnen doen.
- Wil nog leuk een curcuitddagje mee kunnen doen
Nu zat ik te denken aan een Tuono of een Superduke, maar daarop waait het volgens mij boven de 130 behoorlijk. Toch maar een fireblade of GSX-R 1000 kopen en daar een superbike stuur op zetten?
Vraag me trouwens af bij welke supersport je niet de hele kuip aan gort hoeft te zagen om zo'n stuur erop te krijgen. Zag op de motorbeurs dat een GSX-R er toch nog aardig uitziet met zo'n stuur.
Omdat ik nog weinig Honda's heb gehad zat ik te denken om op een Fireblade 929 zo'n stuur te zetten. Iemand daar ervaring mee? P.S. Mocht je nog een mooie zwarte hebben met weinig km's...
Of zit ik nu helemaal op het verkeerde spoor en ben ik toe aan een 990 Adventure
AAAAAAAAhhhh Help!
Laatst bewerkt: