Brandstof gebrek is ook mogelijk, maar dan moet de motor duidelijk anders gaan lopen de laatse paar honderd meter.
Als er geen benzine meer in de vlotterkamer loopt dan zal de motor niet direct stoppen maar hij zal eerst nog even slecht lopen omdat de benzine niet ineens op is. Lijkt me logischWaar basseer je dat op?
Als er geen benzine meer in de vlotterkamer loopt dan zal de motor niet direct stoppen maar hij zal eerst nog even slecht lopen omdat de benzine niet ineens op is. Lijkt me logisch
Ik weet niet wat jij voor een motor hebt maar alle motoren die ik gehad heb (minstens 12)die reden met de kraan dicht toch zeker 200 meter voordat ze echt slechter gingen lopen.Als je tank bijna leeg is heb je dat omdat er dan nog weer steeds een scheutje komt, maar je vlotterkamer is in 1x leeg als ie niet meer bijgevult word... vooral als je een motor hebt die nogal een beetje lust.
Ik weet niet wat jij voor een motor hebt maar alle motoren die ik gehad heb (minstens 12)die reden met de kraan dicht toch zeker 200 meter voordat ze echt slechter gingen lopen.
Wat gaat er dan in een keerJa ik zeg het misschien een beetje verkeert. Het is niet zo dat de vlotterbakken meteen leeg zijn als je de kraan dicht zet, maar als ze eenmaal leeg zijn gaat dat in 1 keer.
Wat gaat er dan in een keer
Over honderde meters stotterd de motor steeds meer totdat hij uiteindelijk stopt.
WTF doet hij dan in een keer
Kijk nou eens wat je hier schrijft.Als je tank bijna leeg is heb je dat omdat er dan nog weer steeds een scheutje komt, maar je vlotterkamer is in 1x leeg als ie niet meer bijgevult word... vooral als je een motor hebt die nogal een beetje lust.
Als jij je kraan dicht zet is hij dan in een keer leegRambabbel heeft gelijk!
ik heb een harley davidson superglide late shovel uit 1983. ik reed op de snelweg en opeens stopte de motor ermee. net alof ik het contact uit had gedraaid. na aan de kant te zijn gegaan en weer proberen te starten deed ie het meteen..maar 5 min later precies het zelfde. ik dacht dat het de bobine was en die heb ik toen vervangen maar vandaag viel de motor op de zelfde manier uit toen ik reed. en na aan de kant gegaan te zijn en starten starte die ook meteen weer. maar wat kan dit zijn? en als je weet wat het is kan je me dan vertellen hoe ik het moet herstellen? is het de ontsteking? iets met de stroom?? wie kan mij helpen?.