Of wiel eruit en dan achterin de auto, moet met een beetje station of een busje ook wel lukken.
da's een betere oplossing dan ik voor ogen hadGeen probleem
[afbeelding]
Een zijspan weegt tussen de tachtig en honderd kilo. Als je het wiel en het frame van de bak los haalt kan je het in elke stationcar stoppen.
hipsterproof?Ik weet nog een een fijne trekker, kompleet met schommel en zijspanwielen.Is nog te koop ook
De mijne weegt nog heel wat minder zelfs.
En paste (zonder frame) zelfs in een Citroën Visa. De klep kon gewoon dicht.
hipsterproof?
Makkelijk. Toen was ik nog heel mager want ik woonde nog maar net in Brabant.
Bulletproof!
In afwachting van uw antwoord verblijven wijDan zal ik dus maar eens in mijn mailbox kijken....
Voorlopig staat er nog geen driewieler hier, dus ik ben nog niet aan de bak geholpen...
Hebben jullie nog meer tips?
Verhoog je levensverzekering.Vrijdag ga ik het span ophalen bijSMSMotor & Zijspan Service in IJsselmuiden. Plan is om hem zelf naar Amsterdam te rijden. Ik heb 2,5 jaar geleden een cursus bij Rob Teffer gedaan, dus ik zou moeten weten waar ik op moet letten (GAAAASSSS!), maar eea is vast wat weggezakt.
De Formido is op een steenworp afstand; daar wilde ik 40-50 kilo aan zandzakken halen om als oefengewicht te dienen. Daarnaast hoop ik dat er wat ruimte is op het parkeerterrein om bochten te oefenen vooraleer ik de weg op ga.
Hebben jullie nog meer tips?