Hemelvaart 2010 ZX6R Topic Meet in de Eifel

Naar de Eifel met de hemelvaart.

  • Ja, goed plan

    Stemmen: 18 85,7%
  • Ja, maar een ander weekend

    Stemmen: 3 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Ik wil vrij waarschijnlijk ook wel mee, voor wanneer moet er beslist worden eigenlijk?


Je staat erop.
Ik ga er vanuit dat er rond de 15 mensen meegaan. Ik hoor het liefst dus zo snel mogelijk of je wel of niet meegaat.

En wat we allemaal al eerder gezegt hebben, je leert er echt een hoop van en je zal het zeker leuk vinden.
Het is altijd gezellig en niemand dwingt je om boven je niveau te gaan rijden.
Rij lekker je eigen tempo en neem geen risico's we wachten allemaal netjes op elkaar als er wat mensen het niet bij kunnen houden.
En wat ik al eerder zij.
Ik rij toch ook meest achterin omdat ik nogal graag om me heen kijk en dat gaat niet samen met al dat snelle gedoe daar voorin :P.
En ik zal waarschijnlijk een HD camera hebben dat weekend :) :) dus als je beroemd wil worden, ;) blijf in me buurt ;)
 
Je staat erop.
Ik ga er vanuit dat er rond de 15 mensen meegaan. Ik hoor het liefst dus zo snel mogelijk of je wel of niet meegaat.

En wat we allemaal al eerder gezegt hebben, je leert er echt een hoop van en je zal het zeker leuk vinden.
Het is altijd gezellig en niemand dwingt je om boven je niveau te gaan rijden.
Rij lekker je eigen tempo en neem geen risico's we wachten allemaal netjes op elkaar als er wat mensen het niet bij kunnen houden.
En wat ik al eerder zij.
Ik rij toch ook meest achterin omdat ik nogal graag om me heen kijk en dat gaat niet samen met al dat snelle gedoe daar voorin :P.
En ik zal waarschijnlijk een HD camera hebben dat weekend :) :) dus als je beroemd wil worden, ;) blijf in me buurt ;)

Of bij mij in de buurt :+
 
@ All, voor 15 februari laten weten of je meekan.

Ik zal 1 dezer dagen via een mail de details sturen ivm het reserverings bedrag.
 
Ahh ik kan nog niet beslissen op dit moment...plannings issues. Ik kijk tegen die tijd wel wat ik dan doe, misschien een of twee daagjes mee en overnachten bij fam. in het zuiden des lands...
 
Oke,

Ik hoor het wel van je.
Misschien is het dan alsnog mogelijk om een bed te krijgen in het hotel.
Maar dat valt tegen die tijd pas te bekijken.
 
Ben erbij hoor, alleen hoor ik nog of donderdag ook gaat lukken en anders iig vanaf vrijdag :Y
 
En ik zal waarschijnlijk een HD camera hebben dat weekend :) :) dus als je beroemd wil worden, ;) blijf in me buurt ;)
Of bij mij in de buurt :+
ik heb sinds kort een Contour HD camera
die zal ik ook wel meenemen

Jullie gaan het zo wel heel moeilijk maken camera's te ontwijken, allemaal leuk en aardig beroemd worden maar voor je het weet word je de rest van je leven door paparazzi's achtervolgd met alle gevolgen van dien ;)

@ All, voor 15 februari laten weten of je meekan.

Ik zal 1 dezer dagen via een mail de details sturen ivm het reserverings bedrag.

Maak het dan maar meteen definitief voor mij, van rijden gaat er tussen nu en de 15de toch nix van komen ;(
 
Jullie gaan het zo wel heel moeilijk maken camera's te ontwijken, allemaal leuk en aardig beroemd worden maar voor je het weet word je de rest van je leven door paparazzi's achtervolgd met alle gevolgen van dien ;)Maak het dan maar meteen definitief voor mij, van rijden gaat er tussen nu en de 15de toch nix van komen ;(

Super, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
 
@mike topppie dat doet me deugd want we moeten meer mensen hebben bij de pomp bij ridderkerk als we sochtends gaan meeten :):)
 
Terug
Bovenaan Onderaan